Сайт в режимі тестування та наповнення. Стара версія доступна за посиланням: old.shostka-rada.gov.ua

Відділ державної реєстрації

Про зупинення оприлюднення інформації у формі відкритих даних, розпорядником якої є Міністерство юстиції України

Відділ державної реєстрації

Адреса: Україна, 41100, Сумська обл.,  м. Шостка,  Горького, 4 

Email:   reestr.slugba@ukr.net

Начальник:  Белясник Оксана Михайлівна, т. (05449) 7-07-09

Особистий прийом
четвер
08-00 – 12-00 13.00-16.00 (вул.Горького,4)       

Державний реєстратор:  Городнича Анна Василівна, т. (05449) 7-07-09

Державний реєстратор:  Скрипка Анна Костянтинівна, т. (05449) 7-07-09

Державний реєстратор:  Бондарева Ольга Володимирівна, т. (05449) 7-07-09

Державний реєстратор:  Шкаріна Любов Миколаївна, т. (05449) 7-07-09

Графік особистого прийому громадян:  з 08.00 до 12.00 год.,  з 13.00 до 16.00 год.

Структура  відділу державної реєстрації Шосткинської міської ради

№ з/пСтруктурна одиницяПосадаП.І.П.РобочийтелефонЕлектронна поштаАдресаОрганізація
1відділ державної реєстрації міської радиНачальник – державний реєстраторБелясник Оксана Михайлівна(05449) 7 07 09reestr.slugba@ukr.netвул.Горького, б.4м.Шостка,Сумської областіШосткинська міська рада
2відділ державної реєстрації міської радиДержавний реєстраторГороднича Анна Василівна(05449) 7 55 94reestr.slugba@ukr.netвул.Горького, б.4м.Шостка,Сумської областіШосткинська міська рада
3відділ державної реєстрації міської радиДержавний реєстраторБондарєва Ольга Володимирівна(05449) 7 55 94reestr.slugba@ukr.netвул.Горького, б.4м.Шостка,Сумської областіШосткинська міська рада
 4 відділ державної реєстрації міської радиДержавний реєстраторСкрипка Анна Костянтинівна(05449) 7 55 94reestr.slugba@ukr.netвул.Горького, б.4м.Шостка,Сумської областіШосткинська міська рада

Законодавча база:

Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»

Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»

Земельний кодекс України,

Цивільний кодекс України,

Закон України «Про оренду землі»

КОДЕКС України про адміністративні правопорушення

Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин» від 28.04.2021 № 1423-IX

Постанова Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1127 «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;

Постанова Кабінету Міністрів від 26 жовтня 2011 року

№ 1141 «Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно»

НАКАЗ Міністерства юстиції України від 21 листопада 2016 року № 3276/5 «Про затвердження Вимог до оформлення заяв та рішень у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», зареєстрований у Міністерстві юстиції України

21 листопада 2016 року за № 1504/29634;

НАКАЗ Міністерства юстиції України від 28 березня 2016 року №     898/5   «Про врегулювання відносин, пов’язаних з державною реєстрацією речових прав на

нерухоме майно, що розташоване на тимчасово окупованій території України», зареєстровано у Міністерстві юстиції України 29 березня 2016 року за № 468/28598

НАКАЗ Міністерства юстиції України від 10.06.2016 № 1657/5

«Про затвердження Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 10.06.2016 за № 839/28969

НАКАЗ Міністерства юстиції від 09.02.2016 № 359/5 «Про затвердження Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи» (далі – НАКАЗ №359/5);

НАКАЗ Міністерства юстиції від 18.11.2016 № 3267/5 «Про затвердження Порядку формування та зберігання реєстраційних справ» (далі – НАКАЗ №3267/5);

НАКАЗ Міністерства юстиції від 25.11.2016 № 3359/5 «Про врегулювання відносин, пов’язаних з державною реєстрацією юридичних осіб та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, в межах декількох адміністративно-територіальних одиниць» (далі – НАКАЗ №3359/5);

Положення про відділ державної реєстрації  Шосткинської міської ради 

1. Відділ державної реєстрації Шосткинської міської ради  (далі – відділ державної реєстрації) створюється міською радою, їй підзвітний і підконтрольний, підпорядкований її виконавчому комітету,  міському голові  та забезпечує реалізацію повноважень державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та обтяжень таких прав.

2. Відділ державної реєстрації у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, Міністерства юстиції України, обласної ради, обласної державної адміністрації, міської ради,  виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови та цим Положенням.

3. Основними завданнями відділу державної реєстрації є забезпечення реалізації державної політики у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та обтяжень таких прав, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

4. Відділ державної реєстрації  відповідно до покладених на нього завдань:

4.1  забезпечує у сфері державної реєстрації речових прав:

проведення державної реєстрації прав;

ведення державного реєстру прав;

взяття на облік безхазяйного нерухомого майна;

формування та ведення реєстраційних справ;

здійснення інших повноважень, передбачених нормативно-правовими актами.

4.2 забезпечує у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців:

прийом документів, поданих для державної реєстрації;

державну реєстрацію та проведення інших реєстраційних дій;

ведення Єдиного державного реєстру та надання відомостей з нього;

ведення реєстраційних справ;

здійснення інших повноважень, передбачених цим нормативно-правовими актами.

5. Відділ державної реєстрації має право:

5.1 одержувати безкоштовно в установленому законодавством порядку інформацію, документи і матеріали від державних органів та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій усіх форм власності та їх посадових осіб з питань, що стосуються діяльності відділу;

5.2 брати участь у нарадах, у роботі консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів для сприяння здійсненню покладених на нього завдань;

6. Відділ державної реєстрації очолює начальник відділу – державний реєстратор, який має повну вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра, вільно володіє державною мовою.

6.1. начальник відділу – державний реєстратор (далі за текстом-начальник  відділу) державної реєстрації призначається на посаду та звільняється з посади міським головою згідно вимог діючого законодавства.

7. Начальник відділу державної реєстрації:

7.1 здійснює керівництво діяльністю відділом, організовує його роботу, безпосередньо здійснює державну реєстрацію (державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно або державну  реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців) і несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань;

7.2 забезпечує виконання законів України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»,  «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та інших законодавчих актів.

7.3 розподіляє обов’язки між працівниками відділу державної реєстрації;

7.4 вносить в установленому порядку пропозиції щодо  забезпечення роботи відділу державної реєстрації;

7.5 вносить в установленому порядку пропозиції щодо заохочення працівників та притягнення їх до відповідальності.

7.6 забезпечує в установленому законом порядку представництво інтересів відділу державної реєстрації в судах;

7.7. здійснює інші повноваження згідно діючого законодавства та відповідних розпорядчих документів.

8. Працівники відділу державної реєстрації призначаються на посаду та звільняються з посади міським головою згідно  вимог діючого законодавства. 

 8.1. на посаду державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців призначається особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту;

8.2. у разі відсутності начальника відділу його обов’язки виконує інший працівник відділу, на якого покладаються ці обов’язки розпорядженням  міського голови.

9. державний реєстратор має печатку оформлену згідно чинного законодавства.

10. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності відділу здійснюється згідно діючого законодавства.

Контактні дані суб’єктів державної реєстрації, які уповноважені на зберігання реєстраційних справ

Назва суб’єкта державної реєстрації  Назва суб’єкта державної реєстрації у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно  Юридична адресаМісце знаходження приміщення, де зберігаються реєстраційні справи у паперовій формі (адреса)Контактний телефон
Виконавчий комітет Шосткинської міської радиВідділ державної реєстрації Шосткинської міської ради вул. Горького, 4 м. Шостка Сумська область 41100вул. Горького, 4 м. Шостка Сумська область 41100(05449) 7 07 09,  (05449) 7 55 94

Документи:

Послуги  з питань державної реєстрації нерухомості та бізнесу у місті Шостка та Шосткинському районі надаються:

Відділом державної реєстрації Шосткинської міської ради за адресою: м. Шостка, вул. Горького, буд. 4, телефон/факс (05449) 7-07-09, адреса електронної пошти: reestr.slugba@ukr.net  Керівник – Белясник Оксана Михайлівна

Все про Відділ державної реєстрації Шосткинської міської ради

Нотаріусами:

Шосткинська районна державна нотаріальна контора

41100, м. Шостка, вул.Горького, 4. Тел.: (05449) 6-22-40

Прийомні дні:  вівторок, середа, четвер, п’ятниця 8 – 17.15 год, субота 8 – 16 год. (Обідня перерва 12 – 13 год). 

– Приватний нотаріус Шосткинського міського нотаріального округу Даниленко Геннадій Володимировичза адресою: 41100, Сумська обл., м. Шостка, вул. Миру, буд. 8, кв. 34

– Приватний нотаріус Шосткинського міського нотаріального округу Кузьомкіна Лариса Дмитрівна за адресою:  41100, Сумська обл., м. Шостка,  вул. Свободи (К.Маркса),  буд. 43, кв. 42

– Приватний нотаріус Шосткинського міського нотаріального округу Никонова Галина Іванівна за адресою: 41100, Сумська обл., м. Шостка, вул. Миру, буд. 12, кв. 38

– Приватний нотаріус Шосткинського міського нотаріального округу Сидорова Алла Василівна за адресою:  41100, Сумська обл., м. Шостка, вул. Січнева (9 Січня), буд. 2

Оновлено 02.03.21, 30.08.22, 02.12.22