Сайт в режимі тестування та наповнення. Стара версія доступна за посиланням: old.shostka-rada.gov.ua

Управління праці та соціального захисту населення

Назва Місце знаходження Перелік соціальних послуг, що надаються Контакти Код 05449
1. Шосткинський міський територіальний центр соціального обслуговуання (надання соціальних послуг) м. Шостка, вул. Слобідська, буд. 4 Догляд вдома, денний догляд, соціальна адаптація, консультування, представництво інтересів, соціальна інтеграція, та реінтеграція, соціальна профілактика 51493 22320
2. Шосткинський міський центр комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю м. Шостка, вул. Горького, 4А/1 Соціальна реабілітація, соціальний супровід/ патронаж, консультування, соціально-психологічеа реабілітація
         22320
 
3. Обласний центр соціально-психологічної реабілітації дітей м. Шостка, вул. Марата, 34 Соціально-психологічна реабілітація                 61148

Управління праці та соціального захисту населення  Шосткинської міської ради, 

Адреса: вул. Свободи, 43а, м. Шостка, Сумська область, 41100, електронна адреса:  info22@dszn.sm.gov.ua

Телефон для довідок : 7-57-13

Начальник управління – Наймитенко АнтонінаМиколаївна, приміщення управління, ІІ поверх, каб. 10, тел. 7-08-72;

Заступник начальника управління з питань соціального обслуговування – Скиба Зінаїда Миколаївна, приміщення управління, ІІ поверх, каб. 10, тел. 7-08-94;

Графік особистого прийому громадян керівниками:

Начальник управління – Наймитенко А.М. – середа 09-00 – 12-00 (вул.Свободи,43а) 

Структура управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради

№ з/пСтруктурна одиницяПосадаП.І.П.Робочий телефонЕлектронна поштаАдресаОрганізація
1Начальник управлінняНаймитенко Антоніна Миколаївна(05449) 7 08 72info22@dszn.sm.gov.uaвул. Свободи, буд 43А,м.Шостка, Сумської областіУправління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради
2Заступник начальника  управління з питань соціального обслуговуванняСкиба Зінаїда Миколаївна(05449) 7 08 94info22@dszn.sm.gov.uaвул. Свободи, буд 43А,м.Шостка, Сумської областіУправління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради
3Заступник начальника  управлінняТищенко Галина Іванівна(05449) 7 09 19info22@dszn.sm.gov.uaвул. Свободи, буд 43А, м.Шостка, Сумської областіУправління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради
4Секретар  керівникаАндрущенко Наталія Вячеславівна(05449) 7 57 13info22@dszn.sm.gov.uaвул. Свободи, буд 43А, м.Шостка, Сумської областіУправління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради
5Сектор організаційно – кадрової  та юридичної роботиЗавідувач секторомЛевченко Ольга Миколаївна(05449) 7 08 81info22@dszn.sm.gov.uaвул. Свободи, буд 43А, м.Шостка, Сумської області,Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради
6Відділ  бухгалтерського  обліку  та   звітностіНачальник відділу бухгалтерського обліку та звітності – головний бухгалтер Боса Світлана Василівна(05449) 7 04 98info22@dszn.sm.gov.uaвул. Свободи, буд 43А, м.Шостка, Сумської областіУправління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради
7Відділ грошових виплат і компенсаційНачальник відділу(05449) 7 21 47 7 23 30info22@dszn.sm.gov.uaвул. Свободи, буд 43А, м.Шостка, Сумської областіУправління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради
8Відділ праціНачальник відділуШостак Вікторія Ісааківна(05449) 7 08 81info22@dszn.sm.gov.uaвул. Свободи, буд 43А, м.Шостка, Сумської областіУправління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради
9Сектор з питань обслуговування осіб з інвалідністю, ветеранів  війни та праціЗавідувач секторомМоскаленко Людмила Миколаївна(05449) 7 09 27info22@dszn.sm.gov.uaвул. Свободи, буд 43А, м.Шостка, Сумської областіУправління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради
10Сектор  контролю  за  правильністю  призначення  і  виплати пенсійЗавідувач секторомТочило Наталія Миколаївна(05449) 7 09 19info22@dszn.sm.gov.uaвул. Свободи, буд 43А, м.Шостка, Сумської областіУправління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради
11Відділ  персоніфікованого  обліку пільгових категорій громадянНачальник відділуКовбаса Тетяна Валеріївна(05449) 7 08 95info22@dszn.sm.gov.uaвул. Свободи, буд 43А, м.Шостка, Сумської областіУправління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради
12Відділ   автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплатНачальник відділуРубцова Тетяна Василівна(05449) 7 08 75info22@dszn.sm.gov.uaвул. Свободи, буд 43А, м.Шостка, Сумської областіУправління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради
13Сектор  державних соціальних інспекторівЗавідувач секторомСадова Діана Анатоліївна(05449) 7 23 02 7 23 30info22@dszn.sm.gov.uaвул. Свободи, буд 43А, м.Шостка, Сумської областіУправління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради
14Господарсько-обслуговуючий   відділЗавідувач господарстваВойтенко Надія Леонідівна(05449) 7 09 05info22@dszn.sm.gov.uaвул. Свободи, буд 43А, м.Шостка, Сумської областіУправління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради

ПОЛОЖЕННЯ

ПРО  УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ

 ШОСТКИНСЬКОї МІСЬКОЇ РАДИ

1.1. Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради (далі — управління) утворюється рішенням Шосткинської міської ради, є її  виконавчим органом і в межах м.Шостка забезпечує виконання покладених на нього завдань.

1.2. Управління підзвітне і підконтрольне Шосткинській міській раді, департаменту соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації, підпорядковане виконавчому комітету Шосткинської міської ради, міському голові.

1.3. Управління у своїй діяльності керується Конституцією  та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства соціальної політики (далі – Мінсоцполітики), розпорядженнями голови Сумської обласної державної адміністрації, наказами Департаменту соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації, рішеннями сесії та виконавчого комітету Шосткинської міської ради, розпорядженнями міського голови, а також  цим Положенням.

1.4. Основним завданням управління є забезпечення реалізації державної соціальної політики на території м.Шостка у сфері соціального захисту населення, що включає:

1) забезпечення реалізації державної політики у сфері соціально-трудових відносин, оплати і належних умов праці, організацію ефективного співробітництва  з роботодавцями;

2) забезпечення реалізації державної політики з питань соціального захисту населення, підтримки сім’ї, попередження насильства в сім’ї; забезпечення рівності прав чоловіків та жінок, протидії торгівлі людьми;

3) призначення та виплату соціальної допомоги, компенсацій та інших соціальних виплат, встановлених законодавством України, надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;

4) організацію соціального обслуговування населення, здійснення соціальної роботи та надання соціальних послуг, залучення недержавних організацій, які надають соціальні послуги;

5) розроблення та організацію виконання комплексних програм та заходів щодо поліпшення становища соціально вразливих верств населення, та всебічне сприяння в отриманні ними соціальних виплат та послуг за місцем проживання, перебування;

6) забезпечення соціальної інтеграції інвалідів, сприяння створенню умов для безперешкодного доступу інвалідів до об’єктів соціальної інфраструктури;

7) здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій  управлінням  Пенсійного фонду України в м.Шостці та Шосткинському районі; проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи;

1.5. Управління відповідно до визначених повноважень виконує такі функції:

1)   організовує виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів Мінсоцполітики, розпоряджень голови Сумської обласної державної адміністрації, наказів Департаменту соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації, рішень сесії та виконавчого комітету Шосткинської міської ради, розпоряджень міського голови та здійснює контроль за їх реалізацією;

2)   забезпечує у межах своїх повноважень захист прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб;

3)   здійснює контроль за дотриманням підприємствами, установами та організаціями правил, норм, стандартів у межах визначених повноважень;

4)   аналізує стан та тенденції соціального розвитку   м.Шостки та вживає заходів до усунення недоліків;

5)   бере участь у підготовці пропозицій до проектів програм соціально-економічного та культурного розвитку  м. Шостки та інших програм ;

6)   вносить пропозиції щодо проекту бюджету м.Шостки;

7)   забезпечує ефективне і цільове використання відповідних бюджетних коштів;

8)   бере участь у підготовці заходів щодо розвитку м. Шостки;

9)   розробляє проекти  рішень сесій та виконавчого комітету Шосткинської міської ради, розпоряджень міського голови;

10)    бере участь у розробленні проектів розпоряджень міського голови, рішень сесій та виконавчого комітету Шосткинської міської ради, головними розробниками яких є інші структурні підрозділи;

11)    бере участь у підготовці звітів міського голови для їх розгляду на сесії Шосткинської міської ради;

12)    готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами інформаційні та аналітичні матеріали для подання міському голові;

13)    забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції;

14)    готує (бере участь у підготовці) проекти угод, договорів, меморандумів, протоколів зустрічей делегацій і робочих груп у межах своїх повноважень;

15)    розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян;

16)    опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів  місцевих рад;

17)    забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої є управління;

18)    постійно інформує населення про стан здійснення визначених законом повноважень;

19)    здійснює повноваження, делеговані  Шосткинською міською радою та її виконавчим комітетом;

20)    забезпечує у межах своїх повноважень виконання завдань мобілізаційної підготовки, цивільного захисту населення, дотримання вимог законодавства з охорони праці, пожежної безпеки;

21)    організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів;

22)    забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;

23)    бере участь у вирішенні відповідно до законодавства колективних трудових спорів (конфліктів);

24)    забезпечує захист персональних даних;

25)    готує та подає в установленому порядку аналітичні матеріали і статистичну звітність з питань, що належать до його компетенції;

26)    залучає громадські та благодійні організації до виконання соціальних програм і здійснення відповідних заходів;

27)    здійснює нагляд за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій управлінням Пенсійного фонду України в м.Шостці та Шосткинському районі; проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи;

28)    у сфері соціально-трудових відносин, оплати праці та зайнятості населення:

здійснює повідомну реєстрацію колективних договорів, їх перевірку на відповідність чинному законодавству та забезпечує зберігання копій;

здійснює моніторинг показників заробітної плати та своєчасності її виплати працівникам підприємств, установ, організацій всіх форм власності, а також фізичних осіб-підприємців;

забезпечує соціальний захист працівників, зайнятих на роботах зі шкідливими та важкими умовами праці, вживає заходів до якісного проведення атестації робочих місць;

розробляє (бере участь у розробленні) територіальну програму зайнятості населення, координує та контролює  роботу із здійснення заходів, передбачених  програмою зайнятості населення, бере участь у реалізації інших заходів щодо поліпшення ситуації на ринку праці;

29)    з питань реалізації заходів соціальної підтримки населення:

організовує в межах своєї компетенції роботу щодо надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, пільг з оплати житлово-комунальних послуг, послуг зв’язку, пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу та пільгового проїзду окремим категоріям громадян, інших пільг, передбачених законодавством України, компенсації особам, які згідно із Гірничим законом України мають право на безоплатне отримання вугілля на побутові потреби, але проживають у будинках, що мають централізоване опалення тощо;

здійснює призначення та виплату:

– державної допомоги сім’ям з дітьми, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, особам, які не мають права на пенсію та інвалідам, тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме, одноразової матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам та особам, які проживають разом з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, компенсаційних виплат фізичним особам, які надають соціальні послуги, а також інших видів державної допомоги відповідно до законодавства України;

– державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам і державної соціальної допомоги на догляд;

– щомісячної компенсаційної виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за інвалідом I групи, а також за престарілим, який досяг 80-річного віку;

– одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання „Мати-героїня”;

бере участь у роботі комісій, утворених при виконавчих органах Шосткинської міської ради з питань соціального захисту населення;

сприяє громадянам в одержанні документів, необхідних для призначення окремих видів допомог, субсидій та надання пільг;

проводить електронні звірки інформації від організацій-надавачів послуг щодо витрат, пов’язаних з наданням пільг окремим категоріям громадян, з відомостями, що містяться в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги;

здійснює розрахунки з організаціями-надавачами послуг за надані пільги окремим категоріям громадян та призначені житлові субсидії населенню;

визначає право на отримання компенсації за оплату електроенергії, газу та централізованого опалення житла відповідно до Гірничого закону України, здійснює її нарахування та виплату;

формує податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку отримувачів державних соціальних допомог;

проводить інвентаризацію особових справ і особових рахунків осіб, які одержують соціальну допомогу, субсидії та пільги в установленому законодавством порядку;

організовує прийом документів для призначення усіх видів соціальної допомоги та послуг за принципом „єдиного вікна” та забезпечує розгляд заяв та прийняття рішень відповідно до затверджених стандартів надання послуг;

надає консультації з питань прийому документів для призначення усіх видів компенсацій, пільг, соціальної допомоги та послуг на території м. Шостка, у тому числі шляхом організації роботи „мобільних соціальних офісів”;

здійснює контроль відповідно до чинного законодавства за цільовим використанням коштів, спрямованих на надання державних соціальних допомог та інших видів соціальної підтримки, передбачених законодавством України;

організовує роботу головних державних соціальних інспекторів та державних соціальних інспекторів;

30)    у сфері реалізації державних соціальних гарантій окремим категоріям громадян:

організовує призначення та виплату допомоги, компенсацій та надання інших соціальних гарантій громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, відповідно до законодавства України;

здійснює підготовку документів щодо визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;

організовує санаторно-курортне лікування інвалідів, ветеранів війни та праці, жертв нацистських переслідувань, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, а також виплату грошових компенсацій вартості санаторно-курортного лікування деяким категоріям громадян відповідно до законодавства України;

подає пропозиції до проектів регіональних програм із соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;

організовує в межах своєї компетенції роботу з надання пільг пенсіонерам, інвалідам, ветеранам війни та праці, одиноким непрацездатним громадянам та іншим категоріям осіб, які мають право на пільги відповідно до законодавства України;

аналізує стан виконання комплексних програм, здійснення заходів соціальної підтримки малозабезпечених верств населення, надання встановлених законодавством пільг України соціально незахищеним громадянам та подає міському  голові   пропозиції з цих питань;

видає відповідні посвідчення категоріям громадян, які мають право на пільги відповідно до законодавства України;

організовує та здійснює виплату одноразової матеріальної допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми;

31)    у сфері соціального обслуговування, здійснення соціальної роботи та надання соціальних послуг населенню:

організовує роботу з визначення потреби територіальної громади м.Шостки у соціальних послугах, готує та подає пропозиції  міському голові щодо організації надання соціальних послуг відповідно до потреби, створення установ, закладів та служб соціального захисту населення та здійснення соціального замовлення на надання необхідних соціальних послуг недержавними організаціями;

забезпечує облік осіб, які звертаються в управління з питань направлення в установи та заклади, що надають соціальні послуги, сприяє в оформленні документів цим особам;

координує діяльність міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей і молоді, міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) та інших установ, закладів та служб в реалізації законодавства України;

подає пропозиції   фінансовому управлінню Шосткинської міської ради під час формування проекту  місцевого   бюджету м. Шостки щодо передбачення коштів у складі видатків на фінансування місцевих програм соціального захисту та соціального забезпечення на компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги;

забезпечує призначення та виплату компенсацій фізичним особам, які надають соціальні послуги;

сприяє впровадженню нових соціальних послуг, у тому числі платних, відповідно до законодавства України;

забезпечує доступність громадян до соціальних послуг, контролює їх якість та своєчасність надання відповідно до законодавства України;

сприяє влаштуванню за потреби до будинків-інтернатів (пансіонатів) громадян похилого віку, інвалідів та дітей-інвалідів;

подає в установленому порядку пропозиції щодо встановлення піклування над повнолітніми дієздатними особами, які за станом здоров’я потребують догляду;

сприяє окремим громадянам у наданні соціальної допомоги та соціальних послуг інвалідам, ветеранам війни та праці, громадянам похилого віку, а також іншим соціально незахищеним громадянам;

вживає заходів до соціального захисту бездомних громадян та осіб, звільнених з місць позбавлення волі;

сприяє підвищенню кваліфікації працівників управління;

32)    у сфері соціальної інтеграції інвалідів:

здійснює облік інвалідів, дітей-інвалідів та інших осіб, які мають право на безоплатне забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації;

здійснює роботу з оформлення документів для визначення права інвалідів та дітей-інвалідів на безоплатне та пільгове забезпечення автомобілями;

координує роботу реабілітаційних установ для інвалідів та дітей-інвалідів місцевого рівня і сприяє їх розвитку, розглядає пропозиції щодо потреби у створенні, реорганізації, ліквідації реабілітаційних установ;

здійснює направлення до реабілітаційних установ інвалідів та дітей-інвалідів відповідно до поданих заяв та документів, перелік яких визначено реабілітаційною установою;

здійснює виплату грошових компенсацій, передбачених законодавством України;

визначає потребу у забезпеченні інвалідів та окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації, автомобілями, санаторно-курортним лікуванням, у здійсненні компенсаційних виплат, передбачених законодавством України, та направляє узагальнену інформацію департаменту соціального захисту населення Сумської обласної  державної адміністрації;

подає пропозиції виконкому Шосткинської міської ради щодо потреби у комунальних реабілітаційних установах для інвалідів та дітей-інвалідів;

інформує інвалідів про послуги Шосткинського міськрайонного центру зайнятості щодо підбору роботи, проведення професійної орієнтації з метою вибору виду професійної діяльності та визначення виду професійного навчання шляхом професійної підготовки, перепідготовки або підвищення кваліфікації;

інформує Шосткинський міськрайонний центр зайнятості та Сумське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів про інвалідів, які виявили бажання працювати;

бере участь у створенні безперешкодного середовища для маломобільних категорій населення;

33)    щодо попередження насильства в сім’ї, забезпечення гендерної рівності та протидії торгівлі людьми:

надає у межах компетенції підприємствам, установам та організаціям, об’єднанням громадян та окремим громадянам методичну і практичну допомогу та консультації з питань запобігання насильству в сім’ї, протидії торгівлі людьми;

взаємодіє з підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності, громадянами та об’єднаннями громадян у сфері охорони здоров’я, освіти, міграційної служби, зайнятості, внутрішніх справ та іншими, недержавними організаціями з питань надання соціальної підтримки сім’ям та дітям, забезпечення рівних прав та можливостей жінок та чоловіків, протидії торгівлі людьми;

34)    забезпечує ведення єдиної інформаційно-аналітичної системи соціального захисту населення (ІАССЗН), Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги (ЄДАРП), централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ), інших інформаційних систем та реєстрів, визначених Мінсоцполітики, підтримує єдине інформаційне і телекомунікаційне середовище у складі інформаційної інфраструктури Мінсоцполітики та власний сегмент локальної мережі;

35)    інформує населення з питань, що належать до його компетенції, роз’яснює громадянам положення нормативно-правових актів з питань, що належать до його компетенції, у тому числі через засоби масової інформації;

36)    здійснює інші передбачені законом повноваження.

1.6. Управління для здійснення повноважень та виконання завдань, що визначені, має право:

1) одержувати в установленому законодавством порядку від інших структурних підрозділів Шосткинської міської ради, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності та їх посадових осіб інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;

2) залучати до виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань спеціалістів, фахівців інших структурних підрозділів Шосткинської міської ради, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), представників громадських об’єднань (за згодою);

3) вносити в установленому порядку пропозиції щодо удосконалення роботи Шосткинської міської ради у сфері соціального захисту населення;

4) користуватись в установленому порядку інформаційними базами інших структурних підрозділів Шосткинської міської ради, системами зв’язку і комунікацій, мережами спеціального зв’язку та іншими технічними засобами;

5) скликати в установленому порядку наради, проводити семінари та конференції з питань, що належать до його компетенції.

1.7. Управління в установленому законодавством порядку та у межах повноважень взаємодіє з іншими структурними підрозділами Шосткинської міської ради, а також підприємствами, установами та організаціями з метою створення умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності одержання і передачі інформації, необхідної для належного виконання покладених на нього завдань та здійснення запланованих заходів.

1.8. Управління очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою згідно із законодавством про  службу в органах місцевого самоврядування за погодженням з директором департаменту соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації в установленому законодавством порядку.

1.9. Начальник управління:

1) здійснює керівництво управлінням, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяє створенню належних умов праці в управлінні;

2) подає на затвердження  положення про управління;

3) затверджує посадові інструкції працівників управління та розподіляє обов’язки між ними;

4) планує роботу управління, вносить пропозиції щодо формування планів роботи структурних підрозділів Шосткинської міської ради;

5) вживає заходів до удосконалення організації та підвищення ефективності роботи управління;

6) звітує перед міським головою про виконання покладених на управління завдань та затверджених планів роботи;

7) вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях виконавчого комітету Шосткинської міської ради питань, що належать до компетенції управління, та розробляє проекти відповідних рішень;

8) може брати участь у засіданнях сесій Шосткинської міської ради та виконавчого комітету Шосткинської міської ради ;

9) представляє інтереси управління у взаємовідносинах з іншими   структурними підрозділами Шосткинської міської ради, з департаментом соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації,  підприємствами, установами та організаціями – за дорученням керівництва;

10) видає у межах своїх повноважень накази, організовує контроль за їх виконанням;

11) подає на затвердження міського голови, проекти кошторису та штатного розпису управління в межах визначеної граничної чисельності та фонду оплати праці його працівників;

12) розпоряджається коштами у межах затвердженого міським головою  кошторису управління;

13) організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності посадових осіб місцевого самоврядування управління;

14) подає міському голові пропозиції щодо:

звільнення з посади у порядку, передбаченому законодавством про службу в органах місцевого самоврядування, посадових осіб місцевого самоврядування управління, присвоєння їм рангів посадових осіб місцевого самоврядування, їх заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності;

15) приймає на роботу та звільняє з роботи у порядку, передбаченому законодавством про працю, працівників управління, які не є посадовими особами місцевого самоврядування, вирішує питання їх заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності;

16) проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень управління;

17) забезпечує дотримання працівниками управління правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни;

18) здійснює інші повноваження, визначені законом.

1.10. Накази начальника управління, що суперечать Конституції та законам України, актам Президента України, Кабінету Міністрів України, Мінсоцполітики, можуть бути скасовані міським головою, директором департаменту соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації.

1.11. Начальник управління може мати заступників, які призначаються на посаду та звільняються з посади міським головою за поданням начальника управління.

1.12. Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників управління визначає міський голова   у межах відповідних бюджетних призначень.

1.13. Штатний розпис та кошторис управління затверджує міський голова за пропозиціями начальника управління відповідно до Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 р. № 228.

1.14. Управління є юридичною особою публічного права, має самостійний баланс, рахунки в органах Казначейства, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, власні бланки.

Міська програма  соціального    захисту окремих категорій громадян   та фінансової підтримки громадських   організацій ветеранів та осіб   з інвалідністю, інших установта закладів на 2019-2023 роки

Види матеріальних допоміг

Одноразова матеріальна допомога громадянам міста (один раз на рік), які опинилися у складній життєвій ситуації:

–         у разі стихійного лиха, непередбачених ситуацій;

–         у зв’язку з тривалою хворобою;

–         у зв’язку з пожежею на підставі акту обстеження комісією, створеною розпорядженням міського голови;

–         сім’ям у яких виховуються діти з інвалідністю віком до 18 років з онкозахворюваннями;

–         хворим з хронічною хворобою нирок, які перебувають на хронічному пролонгованому гемодіалізі;

–         особам, внутрішньо переміщеним у межах країни з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції, ООС;

–         сім’ям загиблих (померлих) військовослужбовців, які брали участь в антитерористичної операції, ООС;

–         військовослужбовцям, які призвані та були відрядженні для виконання службових завдань у зоні проведення антитерористичної операції, ООС;

–         неповнолітнім дітям, батьки яких загинули при виконанні службового обов’язку або померли в період проходження військової служби під час антитерористичної  операції;

–         надання матеріальної допомоги громадянам, які здійснили поховання осіб, які не досягли пенсійного віку, не працювали, не перебували на службі, не зареєстровані у центрі зайнятості як безробітні тощо.

Соціальна підтримка найбільш вразливих верств населення: ветеранів війни та праці, осіб з інвалідністю, одиноких пенсіонерів.

Вшанування ювілярів – пенсіонерів, які досягли 90 –річного віку або беруть активну участь у роботі громадських організацій ветеранів.

Стипендія особам, яким виповнилося 100 і більше років.

Компенсаційні виплати на догляд за інвалідом І групи або престарілим старше 80 років

  • заява, декларація;
  • паспорт, ідентифікаційний номер;
  • паспорт, ідентифікаційний номер особи, яка потребує стороннього догляду;
  • довідка МСЕК інваліда І групи;
  • довідка з ЦЗ, що заявник на обліку не перебуває;
  • довідка з податкової служби про те, що заявник не займається підприємницькою діяльністю і про відсутність доходів;
  • копія та оригінал трудової книжки заявника.

Допомога  при народженні дитини

  • заява, декларація;
  • паспорт, ідентифікаційний номер;
  • копія та оригінал свідоцтва про народження дитини;
  • витяг з державного реєстру актів цивільного стану громадян про народження дитини для виплати у зв’язку з народженням дитини, виданий відділом реєстрації актів цивільного стану;
  • при зверненні для оформлення допомоги на другу та наступну дитину потрібно надати довідку про склад сім’ї та копію свідоцтва про народження кожної дитини, яка враховується при визначенні розміру допомоги.

Допомога на дітей одиноким матерям

  • заява, декларація;
  • паспорт, ідентифікаційний номер;
  • витяг з державного реєстру актів цивільного стану громадян про реєстрацію народження дитини із зазначенням відомостей про батька дитини виданий відділом реєстрації актів цивільного стану;
  • копія та оригінал свідоцтва про народження дитини;
  • довідка про проживання дитини з матір’ю, видана за місцем проживання сім’ї;
  • усиновлювачі подають копію рішення про усиновлення, вдови та вдівці подають копію свідоцтва про смерть одного з подружжя та довідку про те, що вони не одержують на дітей пенсію в разі втрати годувальника або соціальну пенсію;
  • довідка про навчання за денною формою навчання (для дітей віком від 18 до 23 років);
  • для призначення допомоги у розмірі, що перевищує мінімальний, подається в установленому порядку довідка про склад сім’ї та декларація про доходи та майновий стан (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї за попередні 6 місяців).

Допомога у зв’язку з вагітністю та пологами

  • заява, декларація;
  • паспорт, ідентифікаційний номер;
  • довідка встановленого зразка, видана лікувально-профілактичним закладом;
  • довідка з основного місця служби, навчання про те, що жінка служить або навчається;
  • довідка ліквідаційної комісії про те, що жінка звільнена з роботи у зв’язку з ліквідацією підприємства, установи та організації;
  • довідка з ЦЗ про те, що жінка зареєстрована в ЦЗ як безробітна;
  • довідка Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності про те, що жінка – суб’єкт підприємницької діяльності не сплачує страхові внески.

Допомога по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку

  • заява, декларація;
  • паспорт, ідентифікаційний номер;
  • копія або витяг з наказу (розпорядження) роботодавця про надання відпустки;
  • копія свідоцтва про народження дитини;
  • копія трудової книжки матері;
  • довідка з місця навчання – для осіб, які навчаються;
  • довідка про те, що виплата допомоги по безробіттю або матеріальної допомоги по безробіттю не проводиться – для непрацюючих осіб, які перебувають на обліку в ЦЗ;
  • копія свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця – для осіб, що проводять підприємницьку діяльність;
  • для призначення допомоги у розмірі, що перевищує мінімальний, подається в установленому порядку довідка про склад сім’ї та декларація про доходи та майновий стан (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї за попередні 6 місяців).

Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам

  • заява, декларація;
  • паспорт, ідентифікаційний номер;
  • довідка про місце проживання інваліда з дитинства або дитини-інваліда чи копія паспорта з відомостями про постійне місце проживання;
  • довідка про місце проживання батьків чи копія паспорта з відомостями про постійне місце проживання;

Для призначення надбавки на догляд одинока мати додатково подає:

–         довідку про спільне місце проживання з дитиною-інвалідом;

–         довідку про місце навчання дитини.

Для призначення надбавки на догляд за дитиною-інвалідом одному з непрацюючих батьків додатково подаються:

–         довідка про склад сім’ї;

–         оригінал і копія трудової книжки;

–         довідка з ЦЗ про те, що особа не перебуває на обліку як безробітна;

–         довідка, видана органом, який здійснює державну реєстрацію суб’єктів підприємницької діяльності, про те, що заявник не зареєстрований як СПД та про відсутність даних про доходи цієї особи;

–         довідка про спільне проживання дитини-інваліда з одним з батьків;

–         довідка з місця навчання дитини.

Тимчасова державна допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме

  • заява, декларація;
  • паспорт, ідентифікаційний номер;
  • копія та оригінал свідоцтва про народження дитини;
  • довідка про реєстрацію місця проживання дитини;
  • довідка про реєстрацію місця проживання одержувача.

Залежно від підстав, на яких призначається тимчасова допомога, додатково подаються такі документи:

–         рішення суду (копія виконавчого листа) про стягнення з одного з батьків аліментів на дитину;

–         довідка державної виконавчої служби, що підтверджує факт несплати аліментів одним з батьків протягом 6 місяців, що передують місяцю звернення;

–         довідка відповідної установи про перебування одного з батьків під арештом, слідством, на примусовому лікуванні, у місцях позбавлення волі, визнання його в установленому порядку недієздатним, а також перебування на строковій військовій службі;

–         повідомлення органу внутрішніх справ про те, що місце проживання (перебування) одного з батьків дитини не встановлено.

Одноразова компенсація за шкоду, заподіяну здоров’ю, особам, які стали інвалідами внаслідок Чорнобильської катастрофи та сім’ям, які втратили годувальника із числа осіб, віднесених до учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, та смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою

  • заява, декларація;
  • паспорт, ідентифікаційний номер;
  • посвідчення, вкладка;
  • довідка МСЕК (для інвалідів);
  • свідоцтво про народження дитини;
  • свідоцтво про шлюб, свідоцтво про смерть;
  • довідка про склад сім’ї (про факт проживання разом на момент смерті);
  • пенсійне посвідчення;
  • експертний висновок по встановленню причинного зв’язку смерті з роботами по ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС.

Компенсаційні виплати громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

  • заява, декларація;
  • паспорт, ідентифікаційний номер;
  • посвідчення громадянина, постраждалого внаслідок Чорнобильської катастрофи (оригінал, копія);
    • вкладка посвідчення І категорії;
    • посвідчення дитини, постраждалої внаслідок Чорнобильської катастрофи;
    • довідка з місця навчання дитини;
    • копія довідки МСЕК (для інвалідів).

Допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування

  • заява, декларація;
  • Паспорт, ідентифікаційний номер.
  • Копія рішення органу опіки та піклування або суду про встановлення опіки чи піклування над дитиною-сиротою або дитиною, позбавленою батьківського піклування.
  • Копію та оригінал свідоцтва про народження дитини.
  • Довідка з місця проживання заявника про склад сім`ї.
  • Довідки про місячні розміри пенсії, аліментів, стипендії, державної допомоги, що одержує на дитину опікун чи піклувальник.

Субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива

  • заява, декларація;
  • Паспорт, ідентифікаційний номер.
  • Паспорти усіх зареєстрованих громадян і свідоцтва про народження дітей.
  • Трудові книжки непрацюючих осіб.
  • Довідки про доходи кожної особи, зареєстрованої в житловому приміщенні. За формами, затвердженими Мінпраці за 6 попередніх місяців перед зверненням, а на субсидію для придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного  побутового палива – за попередній календарний рік.
  • Довідки про розмір земельної ділянки (паю), виділеної для ведення особистого підсобного господарства.

Державна соціальна допомога малозабезпеченим сімя`м

  • заява, декларація;
  • Паспорт, ідентифікаційний номер,
  • Довідка про склад сім`ї.
  • Свідоцтво про народження дітей (оригінал і копія).
  • Довідки про доходи кожного члена сімї  за 6 попередніх місяців перед зверненням.
  •  Довідка про наявність (відсутність) земельної частки(паю).
  • В окремих випадках: свідоцтво про одруження або розірвання шлюбу, довідка з місця навчання.

Допомога малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом 1чи 2 групи внаслідок психічного розладу, який за висновком ЛКК потребує постійного стороннього  догляду, на догляд за ним

  • заява, декларація;
  • Паспорт, ідентифікаційний номер.
  • `2. Довідка про склад сім`ї.
  • Довідка про наявність та розмір земельної ділянки (паю).
  •  Довідки про доходи кожного члена сім`ї.
  • Висновок лікарської комісії медичного закладу щодо необхідності постійного стороннього догляду.

Компенсація фізичним особам, які надають соціальні послуги

  • заява, декларація;
  • Непрацюючою фізичною особою, яка надає соціальні послуги надаються:
  • заява про згоду надавати соціальні послуги;
  • паспорт, ідентифікаційний номер;
  • висновок ЛКК про те, що стан її здоров`я дозволяє постійно надавати соціальні послуги;
  • копія та оригінал трудової книжки;
  • довідки органу державної податкової служби про те, що особа не займається підприємницькою діяльністю, і про відсутність даних про доходи цієї особи.
  • Особою, яка потребує надання соціальних послуг надаються:
  • заява про необхідність надання соціальних послуг;
  • паспорт, ідентифікаційний номер;
  • копія та оригінал довідки МСЕК про групу інвалідності;
  • висновок ЛКК  про необхідність постійного стороннього догляду та нездатність особи до самообслуговування.
  • Законним представником дитини, яка потребує надання соціальних послуг надаються:
  • заява про необхідність надання соціальних послуг;
  • копія свідоцтва про народження дитини;
  • висновок ЛКК про необхідність постійного стороннього догляду та нездатність дитини до самообслуговування .

Державна соціальна допомога особам, які не мають права на пенсію, т інвалідам і держаної соціальної допомоги на догляд

  • заява, декларація;
  • Паспорт, ідентифікаційний номер.
  • Копія та оригінал трудової книжки.
  • Довідка про доходи кожного члена сім`ї за останні шість  календарних місяців, що передують місяцю звернення.
  • Копія рішення про встановлення опіки( у разі визнання особи недієздатною).
  • Довідка про склад сім`ї.
  • Довідка ЛКК ( для осіб, які потребують постійного стороннього догляду).

Оновлено 27.08.21