Сайт в режимі тестування та наповнення. Стара версія доступна за посиланням: old.shostka-rada.gov.ua

У Шостці відбувся бізнес-форум з антикризової реклами + ВІДЕО

03/03/09

24 лютого 2009 року за підтримки міськвиконкому у конференц-залі центру розвитку обдарованої молоді відбувся бізнес-форум «Антикризова реклама. Оптимізація рекламних бюджетів».

Організаторами заходу виступили рекламна група «СЛОБОЖАНЩИНА» та інтернет-портал «SHOSTKA.NET».

Мета форуму – знайти ефективні рекламні інструменти для просування товарів та послуг під час кризи.

У ньому взяли участь керівники підприємств і підрозділів, спеціалісти відділів продажу та маркетингу, представники малого та середнього бізнесу, керуюча справами міськвиконкому Олена Кравченко.

У програмі форуму наступні виступи доповідачів:
Керівник РГ «Слобожанщина» Олена Гужва розповіла про медіапланування та ефективність рекламних кампаній в умовах кризи.

Адміністратор «Шосткинського порталу» www.shostka.net Ігор Салдига зробив екскурс в історію створення інтернет-простору у м. Шостка та розповів про зародження місцевого ринку Інтернет-реклами у Шостці.

Керівник відділу «Шосткинського порталу» з розробки веб-сайтів Олексій Ганюшин детально зупинився на створенні та підтримці веб-сайту компанії як цільового інструменту для залучення кліентів, розширення ринків збуту продукції в період кризи.

Ефективність регіональних рекламних кампаній на радио та телебаченні у кризові для бізнесу часи підкреслив директор ЗАТ «Телеком-Сервіс» Сергій Ладинський.

Менеджер з зовнішньої реклами РГ «Слобожанщина» Наталія Ганюшина розповіла чи потрібно заощаджувати й на чому при виготовлені рекламних та фасадних вивісок.

Про роль та значимість зовнішнішніх носіїв при проведенні регіональних рекламних кампаній та розрахунок їх ефективності доповіла Анна Кількінова, менеджер з зовнішньої реклами РГ «Слобожанщина»

Як правильно застосовувати нестандартні способи реклами та «партизанський маркетинг» доповів Олексій Журавльов, менеджер відділу сувенірної продукції РГ «Слобожанщина». Також розглядалося питання збереження лояльності кліентів за допомогою сувенірної продукції.

Слухачі форуму отримали нові знання з маркетингу та реклами, просування товарів та послуг за допомогою інтернет-технологій.

У планах організаторів поведення подібних форумів і в майбутньому. Найближний заплановано на вересень 2009 року.

У свою чергу, міська влада завжди стоїть на засадах розвитку та підтримки бізнесу. Це й нові робочі місця, й надходження до міського бюджету… Адже як тлумачить закон Мерфі, недостатні рекламні витрати призводять до недоцільного використання коштів.