Сайт в режимі тестування та наповнення. Стара версія доступна за посиланням: old.shostka-rada.gov.ua

Орієнтовний перелік документів, необхідних для розгляду питання постановки на квартирний облік:

 

заява про взяття на квартирний облік (Додаток №1);

– ксерокопії паспортів та ідентифікаційних кодів заявника та на повнолітніх членів сім’ї;

– копії свідоцтв про одруження, про розлучення, про народження дітей;

– довідка з місця проживання про склад сім’ї та реєстрацію ( від ЖЕКВ);

– довідка з місця роботи у разі наявності

 – клопотання з місця роботи про надання житлової площі(у разі можливості);

– акт обстеження житлових умов заявника (повнюється ЖЕКВ) (Додаток №2);

-довідка з реєстраційного відділу(ІІ поверх вул.Горького,4) про наявність  або відсутність у власності житла на всіх членів сім’ї 

– якщо квартира приватизована – копії правовстановлюючих документів на житло (свідоцтво про право власності, договір купівлі – продажу, технічний паспорт  тощо);

– копія договору піднайму жилого приміщення між основним наймачем і піднаймачем, засвідчену у ЖЕКВ;

– наявність пільги заявника та членів сім’ї (копії довідок про наявність статусу: дитина-сирота, одинока мати, багатодітна, особа з інвалідністю,  учасник бойових дій, ліквідатор ЧАЄСта інше;) у необхідних випадках до заяви додаються також медичний висновок (ЛКК) про інвалідність документ, довідка про невідповідність жилого приміщення встановленим санітарним вимогам, інші.