Загальна інформація про послуги архівного відділу Шосткинської міської ради
Одним із пріоритетних напрямів роботи архівного відділу міської ради залишається використання архівних документів шляхом виконання запитів юридичних осіб та заяв фізичних осіб (громадян України та іноземців) соціально-правового характеру, пов’язаних із забезпеченням соціального захисту громадян.
Архівний відділ міської ради виконує такі види запитів:
Соціально-правового характеру:
- про підтвердження трудового стажу, у т.ч. трудового стажу для призначення пенсії на пільгових умовах;
- про заробітну плату;
- про перейменування підприємства за весь період роботи (за наявністю в архівному відділі міської ради таких відомостей).
Майнові:
- підтвердження майнових прав на землю та нерухоме майно.
- підтвердження майнових прав на землю та нерухоме майно.
Тематичні:
- надання інформації з певної проблематики, теми, події, факту за визначений хронологічний період.
Як надавати документи:
По e-mail : av-shostka@ukr.net
Поштою за адресою: вул.Миру, б.3, м.Шостка, Сумської області,
Україна, 4110
Особисто за адресою: вул.Миру, б.3, м.Шостка, Сумської області
Приймальні дні понеділок з 09-оо до 12-оо, вихідні субота, неділя
Оновлено 27.08.21