Головна сторінка

 Оголошення, анонси культурного життя

 Оголошення про скликання сесій міської ради, засідань виконкому

 Місто

 Місцеве самоврядування

 Виконавчі органи Шосткинської міської ради

 Вибори

 Звіти органу влади

 Гаряча лінія

 Онлайн - голосування та опитування

 Поточні творчі конкурси

 Взаємодія з громадськістю

 Виконавчі органи державної влади

 Документи

 Публічні закупівлі

 Комунальна власність

 Послуги

 Статистика

 Споживач

 Економіка

 Інвестиції

 Регуляторна діяльність

 Доступ до публічної інформації

 Звернення громадян

 Запобігання та протидія корупції

 Фінансові ресурси та їх направлення

 Управління з питань НС інформує

 Медіа

 Військова служба за контрактом



 
УРЯДОВА ГАРЯЧА ЛІНІЯ
 
 
 
КАЛЕНДАР СВЯТ НА  2018

РІК ДЛЯ УКРАЇНИ

 

  

МІСЬКІ АВТОБУСНІ

МАРШРУТИ

 

 

 

 

 ТЕЛЕФОННИЙ

ДОВІДНИК

      

 

 

  

 

 

 

 

 

Про стан роботи із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Шосткинської міської ради у 2015 році

Інформація  про стан роботи із зверненнями громадян  у виконавчому комітеті Шосткинської міської ради

 

Робота із   зверненнями громадян, організація особистого прийому громадян у міськвиконкомі проводиться відповідно до вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації  та гарантування  конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та інших актів законодавства, що регламентують цю роботу.

Постійно вживаються заходи, спрямовані  на вдосконалення організаційно-практичної роботи із  зверненнями громадян, повною мірою реалізуючи при цьому визначені законодавством повноваження.

 

В 2015 році виконавчими органами міської  ради опрацьовано 4726 звернень,  які надійшли від 5276 громадян, що на 38% більше ніж у минулому році (3411- 2014 р.).

 

На особистий прийом до міського голови та його заступників звернулася 1071 особа (922-2014 р.). Цей показник збільшився на 16% порівняно з минулим роком.

 

На 47%  збільшилась кількість письмових звернень  - 3655 (2489-2014  р.);  

 

При цьому на 26% зменшилась кількість звернень через ОДА-34 (43-2014 р.)

Для розгляду за належністю протягом 2015 року до міськвиконкому від Сумського обласного контактного центру та Урядової гарячої лінії надійшло 579 звернень (проти 254 в 2014 році). Цей показник збільшився на 52%.

 

Зріст загальної кількості відбувся за рахунок звернень з питань соціального захисту населення, що    обумовлено суспільно –політичними подіями в країні, підвищенням тарифів на житлово-комунальні послуги, змінами в Законодавстві  щодо оформлення субсидії, змінами  в пенсійному законодавстві тощо.

Протягом останніх років найбільше громадяни звертались з питань соціального захисту населення -51% (34%-2014 р., 33%-2013 р.) комунального господарства -22% (21%-2014 р., 14%-2013 р.); аграрної політики та земельних відносин -9% (13-2014 р., 17%-2013 р.) регіональної політики та будівництва - 4% (9-2014 р., 11%-2013 р.); житлової політики - 4% (6%-2014 р., 4%-2013 р.)

 

У порівнянні з 2014 роком збільшилась кількість звернень з питань: соціального захисту – 2416 (1181-2014), комунального господарства – 986 (772-2014 р.); транспорту і зв’язку – 35 (31-2014); охорони здоров’я – 98 (66-2014 р.); праці та заробітної плати-102 (72-2014); освіти -30 (10-2014 р.), діяльності органів місцевого самоврядування – 16 (2-2014), сім′ї, дітей, молоді -81 (63-2014)

 

Зменшення спостерігаємо з питань регіональної політики та будівництва – 190 (329-2014 р.), житлової політики -181 (191-2014); аграрної політики та земельних відносин -430 (459-2014), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку - 31 (46-2014)

Від загальної кількості пропозицій, заяв і скарг:    

Вирішено позитивно            -  74 %  (порівняно з 59% в  2014 році).

Надано обґрунтовані роз’яснення -19%

Перебуває на розгляді та  на контролі          -    7%

 

Збільшилась кількість колективних звернень 160  проти 56 минулого року  В звітному році цей показник склав 3,3% від загальної кількості звернень (2,8% в 2014 році).

 

Збільшилась кількість повторних звернень 65 проти 20   минулого року. В звітному році цей показник склав 1,4 % від загальної кількості звернень (0,6% в 2014 році).

 

В   2015 році до виконкому надійшло 643 звернення від соціально незахищених верств населення: інвалідів ВВВ, учасників війни, учасників бойових дій; інвалідів загального захворювання; ліквідаторів ЧЕС; матерів-героїнь, одиноких матерів, багатодітних сімей; ветеранів війни і праці.

         

 

Начальник загального відділу                                                               

Т.М. Єпик

 

 

 

 14.01.15

 
 
 
 
 

ШОСТКИНСЬКИЙ КРАЄЗНАВЧИЙ МУЗЕЙ

ЦЕНТР ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ


 ШОСТКИНСЬКА МІСЬКА ЦБС

 ШОСТКИНСЬКА ДИТЯЧА

ШКОЛА МИСТЕЦТВ

МАЛА АКАДЕМІЯ НАУК

СТАНЦІЯ ЮНИХ НАТУРАЛІСТІВ

 

 

НОВИНИ ШОСТКИ 

 

  

  

 


Цей веб-сайт створений відповідно до проекту "Створення системи ефективного управління муніципальною економікою шляхом запровадження сприятливих інвестиційних умов в пріоритетних сферах економічної діяльності", що є переможцем IV Всеукраїнського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування 2006 р.

УВАГА! При використанні матеріалів сайту гіперпосилання на www.shostka-rada.gov.ua є обов'язковим

© 2007 Ідея й структура: Артем Серенок
© 2007-2014 Технічний супровід: "Шостка.NET"