Головна сторінка

 Оголошення, анонси культурного життя

 Місто

 Місцеве самоврядування

 Місцеві вибори 2015

 Звіти органу влади

 Гаряча лінія

 Поточні онлайн - голосування та опитування

 Поточні творчі конкурси

 Взаємодія з громадськістю

 Виконавчі органи державної влади

 Документи

 Державні закупівлі

 Комунальна власність

 Послуги

 Статистика

 Економіка

 Регуляторна діяльність

 Доступ до публічної інформації

 Звернення громадян

 Запобігання та протидія корупції

 Фінансові ресурси та їх направлення

 Управління з питань НС інформує

 Державний реєстр виборців

 Медіа

 Військова служба за контрактом



 
УРЯДОВА ГАРЯЧА ЛІНІЯ
 
 
ВСЕ ПРО СУБСИДІЇ
 
 
КАЛЕНДАР СВЯТ НА  2017

РІК ДЛЯ УКРАЇНИ

 

  

МІСЬКІ АВТОБУСНІ

МАРШРУТИ

 

 

 

ПЛАНИ РОБОТИ 

ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ

 

МІСЦЕВИЙ БЮДЖЕТ 2017

 

   

ПРОГРАМИ СОЦІАЛЬНО-
ЕКОНОМІЧНОГО
РОЗВИТКУ МІСТА 

 

 

 ОФІЦІЙНЕ ІНТЕРНЕТ-

 ПРЕДСТАВНИЦТВО

 ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ

 

 

 

 

 

 

ТЕЛЕФОННИЙ

ДОВІДНИК

      

 

 

  

КАРТА ШОСТКИ

 

 

 

 

Підсумки роботи із зверненнями громадян у виконавчому комітеті міської ради за 2016 рік

 

Упродовж 2016 року до виконавчого комітету звернулось 8 382 громадян з 4526 питаннями.


З них: 1036 (23,1%) - звернення, що надійшли на особистому прийомі, 3450 (76,9%) - звернення, що надійшли поштою

 

Порівняно з минулим роком чисельність громадян збільшилася на 37% при цьому кількість порушених питань зменшилась на 5%.

 

За результатом розгляду 81% звернень громадян вирішено позитивно.

 

на 763 звернення надані аргументовані роз’яснення, (17%)
326 звернень (7%) знаходяться на контролі
Через ОДА отримано 35 звернень (34-2015 р.), від ДУ «Сумський обласний контактний центр» -94 звернення (95-2015 р.); від Урядової гарячої лінії – 1006 звернень (486-2015 рік).

 

На 76% збільшилась кількість колективних звернень 237 проти 56 минулого року. В звітному році цей показник склав 5,2% від загальної кількості звернень порівняно 2,8% в 2015 році.
Колективно жителі міста зверталися з питаннями та пропозиціями щодо перейменування вулиць, ремонту будинків, покрівель, ремонту доріг, тротуарів та міжквартальних проїздів; надання допомоги в утепленні та ремонті груп в дошкільних навчальних закладах, установки лічильників обліку газу, оплати послуги теплопостачання у будинках, обладнаних лічильниками обліку теплової енергії, підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи ЖКВ тощо.

 

Як свідчить аналіз питань, порушених громадянами у зверненнях перше місце за актуальністю посіли питання:
соціального захисту населення – 42,5% від загальної кількості питань. У цьому сегменті питань громадяни насамперед звертались щодо отримання матеріальної допомоги, призначення пільг та субсидій тощо.
житлово-комунального господарства – 26,6% від загальної кількості питань, а саме: зношеність основного фонду і комунікацій та необхідність їх ремонту; благоустрій прибудинкових територій (асфальтування, озеленення, освітлення прибудинкових територій та вуличне освітлення); підвищення тарифів (непрозорість формування цін на складові тарифів) та перерахунку оплати за житлово-комунальні послуги (у зв'язку з ненаданням послуг у повній мірі); встановлення та повірка лічильників (будинкових і квартирних); незадовільна робота ліфтів; ремонт доріг, тротуарів та міжквартальних проїздів; щодо роботи ЖЕД.

 

На третьому місці – питання аграрної політики та земельних відносин – 10,8%, житлової політики -5%, охорони здоров′я-3,2%, праці і заробітної плати -2,5%.
Порівняно з минулим роком збільшилась кількість звернень з питань комунального господарства, охорони здоров′я, праці і заробітної плати, аграрної політики і земельних відносин, житлової політики, освіти і науки.

 

Зменшення спостерігається у питаннях транспорту і зв′язку, економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньо-економічної, регіональної політики та будівництва, соціального захисту населення, сім′ї, дітей та молоді.

 

Відповідно до Указу Президента України 109/2008 від 07.02.2008 при розгляді звернень громадян першочергова увага приділялась пільговим категоріям населення. Впродовж звітного періоду надійшло 1318 звернень від інвалідів, учасників війни, учасників бойових дій -50; інвалідів загального захворювання – 366; ліквідаторів ЧЕС-426; матерів-героїнь, одиноких матерів, багатодітних сімей -35; учасників АТО -168; ветеранів війни і праці – 58; дітей війни -191; громадян тимчасово переміщених із зони проведення АТО-24.

 

Відповідно до затвердженого розпорядженням міського голови графіка, проводились особисті прийоми громадян та чергування на прямій «гарячій» телефонній лінії. Відбулося чергування 32 керівників на «Гарячій лінії» до яких звернулося 36 громадян.

 

Особисто міським головою проведено 47 прийомів , на яких звернулося 888 громадян;

 

Юридичним відділом міської ради надано безкоштовну юридичну консультацію 147 особам.

 

З метою підвищення якості та рівня виконавської дисципліни на апаратних нарадах при міському голові заслухано 17 звітів керівників структурних підрозділів про стан роботи із зверненнями громадян в структурних підрозділах міської ради.

 

Для забезпечення широкої поінформованості населення на офіційному веб-сайті Шосткинської міської ради, а також у мережі Фейсбук постійно розміщуються та поновлюються інформаційні матеріали про стан роботи зі зверненнями громадян, графіки проведення особистих прийомів громадян; графіки проведення особистих прийомів керівниками структурних підрозділів, порядок організації проведення особистого, виїзного прийому громадян, а також інформація щодо проведення прямих «гарячих» телефонних ліній, інформація про особисті прийоми громадян міським головою, щомісячні інформаційно-аналітичні довідки про стан роботи із зверненнями громадян, щоквартальні звіти.

 

На сайті Шосткинської міської ради в розділі «Звернення громадян» розміщено інформацію щодо порядку подання електронних звернень.

 

Cтворено сервіс он-лайн звернень громадян до керівників житлово-комунальних служб міста.

 

Міський голова, заступники міського голови, керівники структурних підрозділів мають свої сторінки в «фейс-буці», де мешканці міста мають змогу задати будь-які питання та отримати відповіді. Працює Інтернет-приймальня міського голови, через друковані ЗМІ населенню надано роз’яснення на різні актуальні теми та опубліковано статті з різних сфер життєдіяльності міста.

 

 

07.02.17

 

 
 
 
 
КАЛЬКУЛЯТОР СУБСИДІЙ 
 
 
 ІНДУСТРІАЛЬНИЙ ПАРК "СВЕМА"

ПРЕЗЕНТАЦІЙНИЙ ВІДЕОРОЛІК

МІСТА  ШОСТКА

ФОТОГАЛЕРЕЯ

ВІРТУАЛЬНА ВИСТАВКА

ПРОМИСЛОВИХ

ПІДПРИЄМСТВ МІСТА

 СТАТИСТИКА  

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ НС 

 

 

УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА

СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ

ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ

СЛУЖБА У СПРАВАХ 

ДІТЕЙ

ЦЕНТР СОЦІАЛЬНИХ

СЛУЖБ ДЛЯ СІМ'Ї,ДІТЕЙ 
ТА МОЛОДІ


УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ 

освіта

ЦЕНТРАЛЬНА

РАЙОННА ЛІКАРНЯ 

црл шостка

ШОСТКИНСЬКА ОДПІ 

ШОСТКИНСЬКЕ МІСЬКРАЙОННЕ

УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ

пенсионный фонд шостка

ШОСТКИНСЬКИЙ КРАЄЗНАВЧИЙ МУЗЕЙ

ЦЕНТР ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ


 ШОСТКИНСЬКА МІСЬКА ЦБС

 ШОСТКИНСЬКА ДИТЯЧА

ШКОЛА МИСТЕЦТВ

МАЛА АКАДЕМІЯ НАУК

СТАНЦІЯ ЮНИХ НАТУРАЛІСТІВ

 

ШОСТКИНСЬКА МІСЬКА  

ОРГАНІЗАЦІЯ УСВА

НОВИНИ ШОСТКИ 

 

  

  

 


Цей веб-сайт створений відповідно до проекту "Створення системи ефективного управління муніципальною економікою шляхом запровадження сприятливих інвестиційних умов в пріоритетних сферах економічної діяльності", що є переможцем IV Всеукраїнського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування 2006 р.

УВАГА! При використанні матеріалів сайту гіперпосилання на www.shostka-rada.gov.ua є обов'язковим

© 2007 Ідея й структура: Артем Серенок
© 2007-2014 Технічний супровід: "Шостка.NET"