Головна сторінка

 Оголошення, анонси культурного життя

 Оголошення про скликання сесій міської ради, засідань виконкому

 Місто

 Місцеве самоврядування

 Виконавчі органи Шосткинської міської ради

 Вибори

 Звіти органу влади

 Гаряча лінія

 Онлайн - голосування та опитування

 Поточні творчі конкурси

 Взаємодія з громадськістю

 Виконавчі органи державної влади

 Документи

 Публічні закупівлі

 Комунальна власність

 Послуги

 Статистика

 Споживач

 Економіка

 Інвестиції

 Регуляторна діяльність

 Доступ до публічної інформації

 Звернення громадян

 Запобігання та протидія корупції

 Фінансові ресурси та їх направлення

 Управління з питань НС інформує

 Медіа

 Військова служба за контрактом



 
УРЯДОВА ГАРЯЧА ЛІНІЯ
 
 
 
КАЛЕНДАР СВЯТ НА  2018

РІК ДЛЯ УКРАЇНИ

 

  

МІСЬКІ АВТОБУСНІ

МАРШРУТИ

 

 

 

 

 ТЕЛЕФОННИЙ

ДОВІДНИК

      

 

 

  

 

 

 

 

 

Інформація про стан роботи із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Шосткинської міської ради

Інформація

про стан роботи із зверненнями громадян

у виконавчому комітеті Шосткинської міської ради

 

Робота із   зверненнями громадян, організація особистого прийому громадян у міськвиконкомі проводиться відповідно до вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації  та гарантування  конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та інших актів законодавства, що регламентують цю роботу.

 

Постійно вживаються заходи, спрямовані  на вдосконалення організаційно-практичної роботи із  зверненнями громадян, повною мірою реалізуючи при цьому визначені законодавством повноваження.

В 2015 році виконавчими органами міської  ради опрацьовано 4726 звернень,  які надійшли від 5276 громадян, що на 38% більше ніж у минулому році (3411- 2014 р.).

Згідно розпорядження міського голови  від 19.12.2014 р. №61-од «Про прийом громадян» міським головою, заступниками міського голови здійснюються  особисті прийоми громадян не рідше чотирьох разів на місяць.

 

На особистий прийом до міського голови та його заступників звернулася 1071 особа (922-2014 р.). Цей показник збільшився на 16% порівняно з минулим роком.

 

На 47%  збільшилась кількість письмових звернень  - 3655 (2489-2014  р.);  

 

При цьому на 26% зменшилась кількість звернень через ОДА-34 (43-2014 р.)

Для розгляду за належністю протягом 2015 року до міськвиконкому від Сумського обласного контактного центру та Урядової гарячої лінії надійшло 579 звернень (проти 254 в 2014 році). Цей показник збільшився на 52%.

 

Зріст  кількості  відбувся за рахунок звернень з питань соціального захисту населення (52%) та житлово-комунального господарства (119- 20%),  що    обумовлено суспільно –політичними подіями в країні, підвищенням тарифів на житлово-комунальні послуги, змінами в Законодавстві  щодо оформлення субсидії, призначення різних видів соціальних допомог тощо.

 

За результатами розгляду 48% питань вирішено позитивно на користь заявників, решта – надано обґрунтовані  роз’яснення.

 

Протягом останніх років найбільше громадяни звертались з питань соціального захисту населення -51% (34%-2014 р., 33%-2013 р.) комунального господарства -22% (21%-2014 р., 14%-2013 р.); аграрної політики та земельних відносин -9% (13-2014 р., 17%-2013 р.) регіональної політики та будівництва - 4% (9-2014 р., 11%-2013 р.); житлової політики - 4% (6%-2014 р., 4%-2013 р.).

 

Спостерігається зріст кількості звернень з питань: соціального захисту населення -2416 (1181-2014); комунального господарства – 986 (772-2014 р.); транспорту і зв’язку – 35 (31-2014); охорони здоров’я – 98 (66-2014 р.); праці та заробітної плати-102 (72-2014); освіти -30 (10-2014 р.), діяльності органів місцевого самоврядування – 16 (2-2014), сім′ї, дітей, молоді -81 (63-2014).

 

Зменшення спостерігаємо з питань регіональної політики та будівництва – 190 (329-2014 р.), житлової політики -181 (191-2014); аграрної політики та

 земельних відносин -430 (459-2014), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку - 31 (46-2014)

Загальний зріст звернень відбулося за рахунок питань соціального захисту населення.

На 48% порівняно з минулим роком збільшилась кількість громадян, які звернулися за матеріальною допомогою.

 

Протягом року матеріальну допомогу надано 1596 особам на загальну суму 254 тис.640 грн., ( порівняно в 2014 році допомогу отримали 981 особа на

загальну суму 162 тис. грн., в 2013 р. 850 особам на суму 112 тис.134 грн, в 2012 році - 939 особам на суму 123 тис.867 грн.).

 

Допомогу надано:

на поховання  63 особам на суму 28 тис.350 грн.

на лікування 1379 особам на суму 129 тис.389 грн.

на ліквідацію стихійного лиха 4 особам на суму 6 тис.700 грн.

113 військовослужбовцям які призвані та були відряджені для виконання службових завдань у зоні проведення антитерористичної операції на суму 56 тис.500 грн.

29 громадянам тимчасово переміщеним із зони проведення АТО на суму 8 тис.700 грн.

8 хворим з хронічною хворобою нирок, які перебувають на хронічному пролонгованому гемодіалізі виділялася щомісячна допомога на суму 25 тис.грн

 

Від загальної кількості пропозицій, заяв і скарг:    

 

Вирішено позитивно            -  74 %  (порівняно з 59% в  2014 році).

 

Надано обґрунтовані роз’яснення -19%

 

Перебуває на розгляді та  на контролі          -    7%

Збільшилась кількість колективних звернень 160  проти 56 минулого року  В звітному році цей показник склав 3,3% від загальної кількості звернень (2,8% в 2014 році). Частіше колективно громадяни звертаються з питань благоустрою або ремонту будинків, прибудинкових територій та комунальних мереж, роботи громадського транспорту тощо.

 

Збільшилась кількість повторних звернень 65 проти 20   минулого року. В звітному році цей показник склав 1,4 % від загальної кількості звернень (0,6% в 2014 році).

 

Аналіз таких звернень свідчить, що причиною  є не вказані виконавцями у відповідях конкретні або реальні терміни виконання робіт ,  надання  необґрунтованих відповідей, перенесення  термінів контролю щодо виконання звернень громадян декілька разів.

 

Особисто першочергово міським головою розглядаються звернення  від Героїв Радянського Союзу, Героїв соціалістичної праці, Героїв України, інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, яким присвоєно почесне

звання «Мати-героїня». Прийом даної категорії населення проводиться позачергово, особисто міським головою в зручний для громадян час.

 

Особлива увага приділяється розгляду зверненьвід пільгових верств населення.  В   2015 році до виконкому надійшло 643 звернення від  інвалідів ВВВ, учасників війни, учасників бойових дій; інвалідів загального захворювання; ліквідаторів ЧЕС; матерів-героїнь, одиноких матерів, багатодітних сімей; ветеранів війни і праці.

 

З метою забезпечення кваліфікованого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян введено в практику заслуховування на апаратних

нарадах при міському голові звітів керівників структурних підрозділів про стан роботи із зверненнями громадян в структурних підрозділах міської ради.

Протягом звітного періоду заслухано звіт начальника управління житлово-комунального господарства, завідувача сектору з питань обліку та

розподілу житла, начальника Управління Пенсійного Фонду України в м.Шостка та Шосткинському районі, відділу містобудування та архітектури, управління праці та соціального захисту населення, управління Держземагенства в Сумській області та інші.

У виконкомі організований і постійно проводиться щоденний консультативний прийом громадян працівниками структурних підрозділів.

 

З метою надання допомоги у вирішенні проблем громадян при виконавчому комітеті міської ради функціонує цілодобова служба «1555», спеціалізована служба надання кваліфікованої анонімної допомоги «Телефон довіри», телефонна «Гаряча лінія».

 

Протягом звітного періоду на службу «1555» надійшло 2258 звернень (1480-2014 р.)

 

Зросла порівняно з відповідним періодом минулого року кількість звернень на «Телефон довіри» - 186 громадян. (81-2014 р.)

Для участі в «Гарячій лінії» залучаються заступники міського голови, керівники підприємств, установ, організацій міста, керівники структурних підрозділів міської ради.

 

Графіки  чергування відповідальних осіб на «Гарячій лінії» щоквартально оприлюднюються в газеті «Полісся», на сайті міської ради, розміщуються на інформаційному стенді в приміщенні міськвиконкому. Щовівторка інформація про чергування оприлюднюється по місцевому радіо.

 

Протягом  звітного періоду   до  «Гарячої лінії» звернулося 82  (30-2014 р.) громадян, які порушили питання перед 48 керівниками. Зріст даного показника свідчить про актуальність роботи «Гарячої лінії» та необхідність її існування.

Найбільша кількість питань (12) надійшли під час чергування відповідальних осіб з управління житлово-комунального господарства, управління праці та соціального захисту населення (7); архітектури та  містобудування (4).

 

З метою надання безоплатної правової допомоги, роз’яснення прав і свобод людини та засобів їх захисту, міським головою затверджено графіки прийому осіб, які потребують надання безоплатної первинної правової допомоги. Юридичним відділом міської ради  надано допомогу  152 особам (73-2014 р.).

 

Надано роз’яснення та допомогу з таких питань, як: надання пільг та компенсацій окремим категоріям громадян,  спрощений порядок надання житлових субсидій, зміни до пенсійного законодавства, що вступили в дію з 1 квітня, нарахування спец пенсій та пенсій працюючим пенсіонерам , Конституційних прав громадян, які були мобілізовані у зв’язку з подіями на сході України та інші.

Загальним відділом міської ради забезпечено проведення перевірок стану роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах міської ради

 

(відповідно до затверджених графіків). Виявлено типові недоліки, що зустрічаються під час перевірок:

- недотримання діловодства за зверненнями громадянвідповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації,   затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348;

-недотримання ст.20 ЗУ «Про звернення громадян» в частині розгляду звернень, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не більше 15 днів.

Інформацію про роботу із зверненнями громадян  оприлюднено на сайті міської ради. На окремій сторінці «Звернення громадян» постійно оновлюється інформація щодо роботи з цього напрямку.

 

Протягом року начальник та провідний спеціаліст загального відділу пройшла  навчання вЦентрі післядипломної освіти Сумської обласної державної адміністрації за програмою спеціалізованого короткострокового навчального курсу: «Підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян» та «Організація ведення діловодства, як складова управлінської діяльності.

Підсумки роботи із зверненнями громадян свідчать, що відповідна робота у виконавчому комітеті Шосткинської міської ради залишається пріоритетним напрямком діяльності.

 

 

Начальник загального відділу                                                               

Т.М. Єпик

 

 

04.02.16

 
 
 
 
 

ШОСТКИНСЬКИЙ КРАЄЗНАВЧИЙ МУЗЕЙ

ЦЕНТР ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ


 ШОСТКИНСЬКА МІСЬКА ЦБС

 ШОСТКИНСЬКА ДИТЯЧА

ШКОЛА МИСТЕЦТВ

МАЛА АКАДЕМІЯ НАУК

СТАНЦІЯ ЮНИХ НАТУРАЛІСТІВ

 

 

НОВИНИ ШОСТКИ 

 

  

  

 


Цей веб-сайт створений відповідно до проекту "Створення системи ефективного управління муніципальною економікою шляхом запровадження сприятливих інвестиційних умов в пріоритетних сферах економічної діяльності", що є переможцем IV Всеукраїнського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування 2006 р.

УВАГА! При використанні матеріалів сайту гіперпосилання на www.shostka-rada.gov.ua є обов'язковим

© 2007 Ідея й структура: Артем Серенок
© 2007-2014 Технічний супровід: "Шостка.NET"