Головна сторінка

 Оголошення, анонси культурного життя

 Оголошення про скликання сесій

 Місто

 Місцеве самоврядування

 Місцеві вибори 2015

 Звіти органу влади

 Гаряча лінія

 Поточні онлайн - голосування та опитування

 Поточні творчі конкурси

 Взаємодія з громадськістю

 Виконавчі органи державної влади

 Документи

 Державні закупівлі

 Комунальна власність

 Послуги

 Статистика

 Економіка

 Регуляторна діяльність

 Доступ до публічної інформації

 Звернення громадян

 Запобігання та протидія корупції

 Фінансові ресурси та їх направлення

 Управління з питань НС інформує

 Державний реєстр виборців

 Медіа

 Військова служба за контрактом



 
УРЯДОВА ГАРЯЧА ЛІНІЯ
 
 
ВСЕ ПРО СУБСИДІЇ
 
 
КАЛЕНДАР СВЯТ НА  2017

РІК ДЛЯ УКРАЇНИ

 

  

МІСЬКІ АВТОБУСНІ

МАРШРУТИ

 

 

 

ПЛАНИ РОБОТИ 

ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ

 

МІСЦЕВИЙ БЮДЖЕТ 2017

 

   

ПРОГРАМИ СОЦІАЛЬНО-
ЕКОНОМІЧНОГО
РОЗВИТКУ МІСТА 

 

 

 ОФІЦІЙНЕ ІНТЕРНЕТ-

 ПРЕДСТАВНИЦТВО

 ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ

 

 

 

 

 

 

ТЕЛЕФОННИЙ

ДОВІДНИК

      

 

 

  

КАРТА ШОСТКИ

 

 

 

 

Розгляд звернень про надання безоплатної первинної правової допомоги

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням виконавчого комітету

міської ради

від 21.03.2013  № 74

 

 

Регламент виконавчого комітету

 

 

Параграф 5. Розгляд звернень про надання безоплатної первинної правової допомоги

 

5.1.Звернення з питань отримання  безоплатної первинної правової допомоги, що надходять до міської ради та її виконавчого комітету, підлягають реєстрації в загальному відділі міської ради .

5.2.Розгляд звернень про надання  безоплатної первинної допомоги, що надходять до міської ради та її виконавчого комітету, здійснюється юридичним  відділом  міської ради та іншими  структурними підрозділами міської ради залежно від категорії порушеного питання.

5.3.Відповідь на звернення  про надання  одного з видів  правових послуг надається  за підписом заступника  міського голови, секретаря міської ради, керуючого справами виконавчого комітету (згідно з розподілом обов’язків).

5.4.У разі звернення особи про надання  правових послуг з питань, що віднесені до компетенції виконавчих органів міської ради, такі послуги надаються  протягом 30 календарних днів з дня надходження звернення.

5.5. Якщо питання, порушені  у зверненні, не належать  до компетенції  виконавчих органів  міської ради, це звернення  протягом  п’яти календарних днів  надсилається  до відповідного  органу з повідомленням про це особу, яка подала звернення.

5.6. Якщо під час розгляду звернення  про надання  безоплатної первинної  правової допомоги встановлено, що особа  потребує надання  безоплатної вторинної правової допомоги, особі або її законному представникові роз’яснюється  порядок  подання  звернення  про надання  безоплатної вторинної  правової допомоги.

 

Параграф 6. Організація  особистого прийому громадян щодо надання безоплатної первинної правової допомоги

 

6.1.Організація  особистого прийому громадян щодо надання безоплатної правової допомоги здійснюється юридичним  відділом міської ради відповідно до Закону України  «Про безоплатну правову допомогу».

6.2. Прийом осіб, які потребують  безоплатної  первинної правової допомоги з питань, що належать до компетенції виконавчих органів міської ради, здійснюється  спеціалістами юридичного відділу міської ради, спеціалістами  інших структурних підрозділів міської ради в установлені відповідним розпорядженням міського голови дні та години, згідно з затвердженим графіком.

6.3.Реєстрація осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги, здійснюється юридичним  відділом  міської ради.

6.4.Під час особистого прийому особи, що його проводять, надають заявникам роз’яснення положень законодавства  та консультації з питань  реалізації прав і свобод людини і громадянина, правової інформації.

6.5. Питання, з якими звертаються особи, за змогою  вирішуються  під час  прийому  в день їх звернення. У разі, якщо під час особистого прийому виникає потреба в наданні  письмових роз’яснень, складанні  заяви, скарги та інших правових документів ( крім документів процесуального характеру), спеціаліст, що здійснює прийом , зобов’язаний  надати допомогу  в оформленні  звернення про надання  безоплатної первинної правової допомоги.

6.6.Якщо під час  особистого прийому встановлено, що особа  потребує надання  безоплатної вторинної правової допомоги, працівник, який проводить прийом, зобов’язаний  роз’яснити  їй порядок  подання звернення  про надання безоплатної вторинної правової допомоги.

 

 

Оновлено

01.07.17

 
 
 
 
КАЛЬКУЛЯТОР СУБСИДІЙ 
 
 
 ІНДУСТРІАЛЬНИЙ ПАРК "СВЕМА"

ПРЕЗЕНТАЦІЙНИЙ ВІДЕОРОЛІК

МІСТА  ШОСТКА

ФОТОГАЛЕРЕЯ

ВІРТУАЛЬНА ВИСТАВКА

ПРОМИСЛОВИХ

ПІДПРИЄМСТВ МІСТА

 СТАТИСТИКА  

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ НС 

 

 

УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА

СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ

ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ

СЛУЖБА У СПРАВАХ 

ДІТЕЙ

ЦЕНТР СОЦІАЛЬНИХ

СЛУЖБ ДЛЯ СІМ'Ї,ДІТЕЙ 
ТА МОЛОДІ


УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ 

освіта

ЦЕНТРАЛЬНА

РАЙОННА ЛІКАРНЯ 

црл шостка

ШОСТКИНСЬКА ОДПІ 

ШОСТКИНСЬКЕ МІСЬКРАЙОННЕ

УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ

пенсионный фонд шостка

ШОСТКИНСЬКИЙ КРАЄЗНАВЧИЙ МУЗЕЙ

ЦЕНТР ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ


 ШОСТКИНСЬКА МІСЬКА ЦБС

 ШОСТКИНСЬКА ДИТЯЧА

ШКОЛА МИСТЕЦТВ

МАЛА АКАДЕМІЯ НАУК

СТАНЦІЯ ЮНИХ НАТУРАЛІСТІВ

 

ШОСТКИНСЬКА МІСЬКА  

ОРГАНІЗАЦІЯ УСВА

НОВИНИ ШОСТКИ 

 

  

  

 


Цей веб-сайт створений відповідно до проекту "Створення системи ефективного управління муніципальною економікою шляхом запровадження сприятливих інвестиційних умов в пріоритетних сферах економічної діяльності", що є переможцем IV Всеукраїнського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування 2006 р.

УВАГА! При використанні матеріалів сайту гіперпосилання на www.shostka-rada.gov.ua є обов'язковим

© 2007 Ідея й структура: Артем Серенок
© 2007-2014 Технічний супровід: "Шостка.NET"