На сьогоднішній день одним з актуальних питань є якісний та всебічний розгляд звернень громадян.
В Шосткинській ОДПІ даному напрямку роботи приділяється значна увага.
Так, протягом 10 місяців 2014 року до Шосткинської ОДПІ надійшло 23 письмових звернення.
За тематикою поділяються на наступні підгрупи: контрольно-перевірочна робота (73,9 %), загально-державні податки (17,4 %), реєстраційні номери облікових карток платників податків (8,7%).
За результатами розгляду:
13 звернень задоволено, по 1 зверненню відмовлено у задоволенні, по 9 заявам надано письмове роз’яснення.
Також, проведено 3 особистих прийоми, під час яких заявникам надані усні роз’яснення з питань сплати податку на доходи фізичних осіб (66,7 %) та єдиного соціального внеску (33,3 %).
В Центрі обслуговування платників податків відвідувачам надано 4143 усних консультацій.