![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Головна сторінка Оголошення, анонси культурного життя Оголошення про скликання сесій міської ради, засідань виконкому Місто Місцеве самоврядування Виконавчі органи Шосткинської міської ради Вибори Звіти Гаряча лінія Онлайн - голосування та опитування Поточні творчі конкурси Взаємодія з громадськістю Виконавчі органи державної влади Документи Публічні закупівлі Комунальна власність Послуги Статистика Споживач Економіка Інвестиції Регуляторна діяльність Доступ до публічної інформації Звернення громадян Запобігання та протидія корупції Фінансові ресурси та їх направлення Управління з питань НС інформує Медіа Військова служба за контрактом УРЯДОВА ГАРЯЧА ЛІНІЯ
КАЛЕНДАР СВЯТ НА 2018
РІК ДЛЯ УКРАЇНИ
МІСЬКІ АВТОБУСНІ МАРШРУТИ
ТЕЛЕФОННИЙ ДОВІДНИК
|
Права споживача у випадку придбання товару неналежної якостіУ випадку виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків, споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством, має право вимагати:
У випадку виявлення протягом встановленого гарантійного строку суттєвих недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), чи фальсифікації товару, підтверджених при необхідності висновками експертизи, споживач в порядку та у строки, встановлені законодавством, і на основі обов'язкового для сторін виконання правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця чи виробника:
Вимоги споживача задовольняються відносно товарів, строк гарантії на які не закінчився. Продавець і виробник під час продажу (реалізації) товару повинні інформувати споживача про підприємства, які розглядають претензії споживачів. У разі ненадання такої інформації вони несуть відповідальність, встановлену Законом України «Про захист прав споживачів». При заміні товару з недоліками на аналогічний товар належної якості, ціна на який змінилася, перерахунок вартості не проводиться. У випадку придбання споживачем продовольчих товарів неналежної якості продавець зобов'язаний замінити їх на якісний товар чи повернути споживачу сплачені ним гроші, якщо вказані недоліки виявлені у рамках строку придатності. При цьому розрахунки із споживачем проводяться в такому ж порядку, як і по непродовольчих товарах. При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару, вони мають бути усунені протягом 14 днів чи, за згодою сторін, в інший строк. На письмову вимогу споживача, на час ремонту йому надається (з доставкою) аналогічний товар незалежно від моделі. Для цього продавець та виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача) повинен мати (створювати) обмінний фонд товарів. Перелік товарів, з яких формується обмінний фонд, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.94 № 172 і включає в себе:
За кожен день затримки виконання вимоги про надання аналогічного товару і за кожний день затримки усунення недоліків вище зазначеного строку (14 днів) споживачеві сплачується неустойка у розмірі 1% вартості товару. При усуненні недоліків шляхом заміни комплектуючого виробу або складової частини товару, на які встановлено гарантійні строки, гарантійний строк на новий комплектуючий виріб і складову частину вираховуються з дня видачі споживачеві товару після ремонту.
|
ШОСТКИНСЬКИЙ КРАЄЗНАВЧИЙ МУЗЕЙ ЦЕНТР ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ШОСТКИНСЬКА МІСЬКА ЦБС ШОСТКИНСЬКА ДИТЯЧА ШКОЛА МИСТЕЦТВ МАЛА АКАДЕМІЯ НАУК СТАНЦІЯ ЮНИХ НАТУРАЛІСТІВ
НОВИНИ ШОСТКИ
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
Цей веб-сайт створений відповідно до проекту
"Створення системи ефективного управління муніципальною економікою шляхом запровадження сприятливих інвестиційних умов в пріоритетних сферах економічної діяльності",
що є переможцем IV Всеукраїнського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування 2006 р.
УВАГА! При використанні матеріалів сайту гіперпосилання на www.shostka-rada.gov.ua є обов'язковим |
© 2007 Ідея й структура: Артем Серенок © 2007-2014 Технічний супровід: "Шостка.NET" |