Головна сторінка

 Оголошення, анонси культурного життя

 Оголошення про скликання сесій міської ради, засідань виконкому

 Місто

 Місцеве самоврядування

 Виконавчі органи Шосткинської міської ради

 Вибори

 Звіти

 Гаряча лінія

 Онлайн - голосування та опитування

 Поточні творчі конкурси

 Взаємодія з громадськістю

 Виконавчі органи державної влади

 Документи

 Публічні закупівлі

 Комунальна власність

 Послуги

 Статистика

 Споживач

 Економіка

 Інвестиції

 Регуляторна діяльність

 Доступ до публічної інформації

 Звернення громадян

 Запобігання та протидія корупції

 Фінансові ресурси та їх направлення

 Управління з питань НС інформує

 Медіа

 Військова служба за контрактом



 
УРЯДОВА ГАРЯЧА ЛІНІЯ
 
 
 
КАЛЕНДАР СВЯТ НА  2018

РІК ДЛЯ УКРАЇНИ

 

  

МІСЬКІ АВТОБУСНІ

МАРШРУТИ

 

 

 

 

 ТЕЛЕФОННИЙ

ДОВІДНИК

      

 

 

  

 

 

 

 

 

Найчастіші запитання до ТОВ “ЕНЕРА СУМИ” та відповіді на них

Як І де дізнатися чи проведена оплата за електричну енергію на рахунок
ГОВ “ЕНЕРА СУМИ”?
Дізнатися чи проведена оплата на рахунок ТОВ “ЕНЕРА СУМИ” можливо у відповідному центрі обслуговування клієнтів ТОВ “ЕНЕРА СУМИ” за адресою районного Центру обслуговування клієнтів (далі – ЦОК) або в Колл-центрі за тел. (0542) 77 99 00, а також в особистому кабінеті ТОВ “ЕНЕРА СУМИ”.
До якої організації необхідно звертатись побутовому споживачу для оформлення
пільги, субсидії?
Побутовий споживач звертається з даного приводу до Управління соціального захисту населення (далі – УСЗН) за місцем прописки.
До якої організації необхідно звертатись побутовому споживачу для укладення або
переукладення договору?
При зміні власника побутовий споживач спочатку звертається до філій ПАТ “Сумиобленерго” для укладання договору про надання послуг з розподілу електричної енергії. Після оформлення договору на розподіл електричної енергії, побутовий споживач звертається до районного ЦОК ТОВ “ЕНЕРА СУМИ” для укладання договору про постачання електроенергії постачальником універсальних послуг з обранням відповідної комерційної пропозиції, яка розташована на офіційному сайті ТОВ “ЕНЕРА СУМИ”.
Для цього необхідно мати при собі такі документи: копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера або реєстраційного номера картки платника податків або копію паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні або інші переконання відмовляються від прийняття ідентифікаційного номера, офіційно повідомили про це відповідні органи державної влади і мають відмітку у паспорті); копію документа, яким визначено право власності чи користування (оренда, позичка, управління, тощо) на об’єкт (приміщення), або копію документа, що підтверджує право власності чи користування на земельну ділянку (у разі відсутності на відповідній земельній ділянці об’єкта); документи, що підтверджують наявність договору, укладеного з оператором системи на послуги розподілу (передачі) електричної енергії (паспорт точки розподілу (передачі); інформацію про присвоєний ЕІС-код.
У рахунках на оплату за спожиту електричну енергію неправильно вказані покази
лічильників електроенергії. З чим це пов’язано?
ТОВ “ЕНЕРА СУМИ” здійснює нарахування за обсягами електричної енергії, які надає адміністратор комерційного обліку, тобто ПАТ “Сумиобленерго” та ПАТ “Укрзалізниця”.
З 1 по 5 число кожного місяця споживачі передають покази лічильників електроенергії. Для цього можна скористатися кількома інструментами, які дозволяють подати дані, не виходячи з дому:
1. Через систему «Мій рахунок» (biling.soe.com.ua).
2. Через мобільний додаток «Мій рахунок» для платформи Android та iOS, завантаживши його в Google Play маркет чи AppStore відповідно.
3. Через Паблік акаунт SumyOblEnergo у Viber (попередньо скориставшись пошуком Паблік акаунтів в Viber). Для відправлення показів приладу обліку електричної енергії за однозонним тарифом потрібно набрати текст згідно вказаного нижче шаблону:
NNNNNNNNN*XXXXXX, де * – роздільник; NNNNNNNNN – номер особового рахунку; ХХХХХХ – покази лічильника на момент відправки повідомлення (кількість цифр залежить від типу Вашого лічильника).
Для відправлення показів приладу обліку електричної енергії за двозонним
тарифом потрібно набрати текст згідно вказаного шаблону:
NNNNNNNNN*XXXXXX*YYYYYY, де NNNNNNNNN – номер особового рахунку, ХХХХХХ – покази лічильника по 1-й зоні, YYYYYY – покази лічильника по 2-й зоні.
Для відправлення показів приладу обліку електричної енергії за тризонним
тарифом потрібно набрати текст за наступним шаблоном:
NNNNNNNNN*ХХХХХХ* YYYYYY*TLTLTL, де NNNNNNNNN – номер особового рахунку, ХХХХХХ – покази лічильника по 1-й зоні, YYYYYY – покази лічильника по 2-й зоні, ТИПІ – покази лічильника по 3-й зоні.
4. Через акаунт SumyOblEnergo_Bot у мессенджері Telegram. Для цього Вам необхідно в Google Play Маркет (для смартфонів на платформі Android) або App Store (для смартфонів на платформі iOS) в пошуку знайти та встановити мобільний додаток Telegram.
5. Скориставшись системою СМС-інформуванням, відправивши повідомлення на номери: 050 42 42 242, 067 644 55 55, 050 302 74 74 або 093 177 01 27 (вартість CMC – відповідно до тарифу Вашого оператора зв’язку).
Текст CMC: 1*NNNNNNNNN*XXXXXX, де 1 – код послуги: передача показів лічильника; NNNNNNNNN – номер особового рахунку; ХХХХХХ – покази лічильника на момент відправки повідомлення (кількість цифр залежить від типу Вашого лічильника).
6. За безкоштовним цілодобовим номером колл-центру 0 800 300 247 (через оператора або за допомогою автоматичного голосового меню, натиснувши клавішу «2» в тоновому режимі) або (0542) 659 659.
7. Скориставшись стаціонарним номером телефону для прийому показів у тоновому режимі (IVR): (0542) 659 222 – для споживачів м. Суми та Сумського району; (05446) 4 63 51 – для споживачів Охтирського та Великописарівського районів; (05458) 6 93 57 – для споживачів Тростянецького району.
8. Через особистий кабінет ТОВ “ЕНЕРА СУМИ”.
Наголошуємо, що питання щодо роботи сервісів, через які приймаються покази, а також достовірність цих даних, перебуває у компетенції ПАТ “Сумиобленергоу і ПАТ “Укрзалізниця”.
Чи можна збільшити терміни подачі показів лічильників електроенергії?
Відповідно до Додатку 3 до Правил роздрібного ринку електричної енергії споживач, що є побутовим, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника електричної енергії та протягом п’яти календарних днів (до 05 числа включно) надавати їх Оператору системи розподілу, тобто ПАТ “Сумиобленерго” та ПАТ ‘Укрзалізниця”.
У разі неотримання до 06 числа місяця, що настає за розрахунковим, показів лічильника та за умови, що лічильник електричної енергії не оснащений засобами дистанційної передачі даних, фактичний обсяг розподілу та споживання електричної енергії по Споживачу за розрахунковий місяць визначається розрахунковим шляхом за значенням середньодобового обсягу споживання.
Про можливість реєстрації в особистому кабінеті ТОВ “ЕНЕРА СУМИ”
Споживачі електричної енергії з м. Суми та Сумської області мають можливість зареєструватися в особистому кабінеті ТОВ “ЕНЕРА СУМИ”. Цей сервіс призначений для надання побутовим споживачам електричної енергії онлайн – доступу до персонального особового рахунку з інформацією про стан розрахунків за використану електроенергію.
Спершу споживачам необхідно обрати опцію «Зареєструватися» і ввести необхідну інформацію. Зокрема, зазначити логін і пароль. Далі вказати деякі особисті дані. Поля, які потрібно обов’язково заповнити, позначені символом «*».
Для автоматичної активації облікового запису необхідно обов’язково ввести суму .станньої оплати. Якщо ці дані не вказані, подається заявка на реєстрацію, яку опрацюють спеціалісти постачальної компанії.
У своєму особистому кабінеті споживачі можуть:
переглянути дані особового рахунку (ПІБ, адреса, інша договірна інформація);
внести поточні покази лічильників електроенергії на конкретну дату;
переглянути, завантажити і роздрукувати рахунки за спожиту електроенергію, а також прослідкувати історію нарахувань і оплат.
Що робити, якщо не отримали рахунок за спожиту електричну енергію?
Платити за спожиту електроенергію можна навіть не отримавши рахунку. Товариство ТОВ “ЕНЕРА СУМИ” заключила договори з банками про прийом платежів. Банкам щомісяця надається інформація про суму до сплати. Це такі банки як «Ощадний банк», «Приватбанк», «Фамільний банк» та платіжні сервіси «РоїТтопе» та «ЕаБуРау».
Для того, щоб сплатити готівкою зверніться в будь-який з банків. Звертаємо Вашу увагу, що потрібно номер особового рахунку (9 цифр), а також реквізити ТОВ “ЕНЕРА СУМИ”.
ЄДРПОУ: 41884537 Банк АТ «Ощадбанк» р/р № 26033300027280 МФО: 337568 (комісія згідно з тарифами банку)
Сплачувати за послуги можна у відділеннях “Укрпошти” та через Інтернет. Використовуйте мобільні додатки «Приват24» та «Ощад24/7». В призначенні платежу вказуйте номер особового рахунку, повне ім’я споживача та адресу.
Споживачі електричної енергії також мають можливість завантажити рахунок в особистому кабінеті.
Що таке монетизація субсидій?
З березня 2019 року стартувала модель монетизацїї субсидій. “Живі” гроші для розрахунків за комунальні послуги виплачуватимуться безпосередньо одержувачам субсидії. Цими коштами споживачі можуть самостійно розраховуватися за комунальні послуги.
Усю державну допомогу субсидіантам перераховують грошовим переказом через Ощадбанк, а пенсіонерам виплачує Пенсійний фонд одночасно з пенсією. Отримати грошові перекази субсидіанти можуть у найближчому відділенні Ощадбанку за пред’явлення паспорта та ідентифікаційного коду. Жителі Сумщини, які отримують пенсійні виплати через інші банки, відповідно можуть зняти свою субсидію безпосередньо у банкоматі цієї установи. Тим, у кого немає банківської картки, субсидію разом з пенсією доставить Укрпошта.
Головне, щоб не було заборгованості, коли відбувається перепризначення субсидій на новий рік. Якщо в цей період у домогосподарства буде прострочена понад місяць заборгованість за послуги більше 340 гривень, субсидію на новий період не призначатимуть.
Що таке монетизація пільг?
Монетизація пільг стартує з жовтня 2019 року. Вона відбуватиметься за зразком безготівкової монетизації через Ощадбанк.
Більш детальна інформація розміщена на офіційному сайті ТОВ “ЕНЕРА СУМИ”, який Ви можете знайти за посиланням http://sm.enera.ua/.



07.08.2019 15:40

Источник: Шосткинська міська рада http://shostka-rada.gov.ua




 
 
 
 
 

ШОСТКИНСЬКИЙ КРАЄЗНАВЧИЙ МУЗЕЙ

ЦЕНТР ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ


 ШОСТКИНСЬКА МІСЬКА ЦБС

 ШОСТКИНСЬКА ДИТЯЧА

ШКОЛА МИСТЕЦТВ

МАЛА АКАДЕМІЯ НАУК

СТАНЦІЯ ЮНИХ НАТУРАЛІСТІВ

 

 

НОВИНИ ШОСТКИ 

 

  

  

 


Цей веб-сайт створений відповідно до проекту "Створення системи ефективного управління муніципальною економікою шляхом запровадження сприятливих інвестиційних умов в пріоритетних сферах економічної діяльності", що є переможцем IV Всеукраїнського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування 2006 р.

УВАГА! При використанні матеріалів сайту гіперпосилання на www.shostka-rada.gov.ua є обов'язковим

© 2007 Ідея й структура: Артем Серенок
© 2007-2014 Технічний супровід: "Шостка.NET"