Головна сторінка

 Оголошення, анонси культурного життя

 Оголошення про скликання сесій

 Місто

 Місцеве самоврядування

 Місцеві вибори 2015

 Звіти органу влади

 Гаряча лінія

 Поточні онлайн - голосування та опитування

 Поточні творчі конкурси

 Взаємодія з громадськістю

 Виконавчі органи державної влади

 Документи

 Державні закупівлі

 Комунальна власність

 Послуги

 Статистика

 Економіка

 Регуляторна діяльність

 Доступ до публічної інформації

 Звернення громадян

 Запобігання та протидія корупції

 Фінансові ресурси та їх направлення

 Управління з питань НС інформує

 Державний реєстр виборців

 Медіа

 Військова служба за контрактом



 
УРЯДОВА ГАРЯЧА ЛІНІЯ
 
 
ВСЕ ПРО СУБСИДІЇ
 
 
КАЛЕНДАР СВЯТ НА  2017

РІК ДЛЯ УКРАЇНИ

 

  

МІСЬКІ АВТОБУСНІ

МАРШРУТИ

 

 

 

ПЛАНИ РОБОТИ 

ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ

 

МІСЦЕВИЙ БЮДЖЕТ 2017

 

   

ПРОГРАМИ СОЦІАЛЬНО-
ЕКОНОМІЧНОГО
РОЗВИТКУ МІСТА 

 

 

 ОФІЦІЙНЕ ІНТЕРНЕТ-

 ПРЕДСТАВНИЦТВО

 ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ

 

 

 

 

 

 

ТЕЛЕФОННИЙ

ДОВІДНИК

      

 

 

  

КАРТА ШОСТКИ

 

 

 

 

Новини податкової 20.06.17

ДФС: Податкова звітність приймається та обробляється у встановленому порядку

Враховуючи появу останнім часом у ЗМІ інформації щодо проблем з поданням податкової звітності, Державна фіскальна служба України повідомляє, що станом на 16 червня поточного року звітність, у тому числі із податку на додану вартість, приймається та обробляється у встановленому порядку.

Для забезпечення платникам можливості подання звітності в електронному вигляді на офіційному веб-порталі ДФС функціонує рубрика «Електронна звітність».

Платники та розробники програмних забезпечень мають можливість отримати актуальні інформаційно-аналітичні матеріали, нормативне забезпечення, розроблені, відповідно до формату (стандарту), електронні формати для запровадження подання звітності, електронних сервісів та інших документів до органів ДФС.

Також повідомляємо, що відповідно до пункту 74.2 статті 74 Податкового кодексу України, починаючи з 01.04.2017 у тестовому режимі функціонує система автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (СМКОР).

У зв’язку з цим, протягом квітня - червня 2017 року проводяться технічні та регламенті роботи, які пов’язані з тестовим режимом роботи СМКОР та протягом яких здійснюється доопрацювання як Єдиного реєстру податкових накладних, так і інших інформаційних систем ДФС.

Водночас нагадуємо, що відповідно до п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України підтвердженням продавцю прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція, яка в електронному вигляді надсилається протягом операційного дня.

Якщо протягом цього часу не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, то така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

  Прес-служба Державної фіскальної служби України

Пенсії, розмір яких перевищує 12470 гривень підлягають оподаткуванню

Фахівці Шосткинської ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області повідомляють про те, що п.п. 164.2.19 п. 164.2 ст. 164 Податкового кодексу України визначено, що до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку включаються суми пенсій (включаючи суму їх індексації, нараховану відповідно до закону) або щомісячного довічного грошового утримання, отримуваних платником податку з Пенсійного фонду України чи бюджету згідно із законом, якщо їх розмір перевищує десять розмірів прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність (у розрахунку на місяць), встановленого на 1 січня звітного податкового року, - у частині такого перевищення, а також пенсій з іноземних джерел, якщо згідно з міжнародними договорами, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, такі пенсії підлягають оподаткуванню чи не оподатковуються в країні їх виплати.

Положення цього підпункту не застосовується до пенсій, призначених учасникам бойових дій, інвалідам війни та особам, на яких поширюється чинність статті 10 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту".

Статтею 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2017 рік» передбачено, що з 1 січня 2017 року для осіб, які втратили працездатність прожитковий мінімум становить 1247 гривень.

Враховуючи викладене, пенсії, розмір яких перевищує 12470 гривень підлягають оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб за ставкою 18% та військовим збором за ставкою 1,5% у частині такого перевищення.

Працівники податкової міліції Сумщини упередили експорт партії лісоматеріалів незаконного походження

Працівники оперативного управління ГУ ДФС у Сумській області у рамках операції «Рубіж – 2017» у квітні 2017 року викрили схему злочинної діяльності, пов’язану з експортом лісоматеріалів. Вона полягала у незаконному придбанні, легалізації та подальшій реалізації лісоматеріалів до Туреччини за штучно заниженими цінами, що давало змогу тіньовим ділкам ухилятись від сплати податків до бюджету та виводити за кордон валютну виручку.

 У рамках досудового розслідування у кримінальному провадженні, відкритому прокуратурою Сумської області за ст. 212, 358, 366 КК України за фактами вказаних порушень податкового законодавства, встановлено, що одне з підприємств, яке входило до схеми, продовжує незаконно розмитнювати пиломатеріали через Одеську митницю ДФС.

Щоб упередити вказані експортні операції, на підставі отриманої ухвали судового органу, працівниками податкової міліції ГУ ДФС у Сумській області ініційовано призупинення митного оформлення вантажу соснових пиломатеріалів. Після проведення відповідних процедур вантаж пиломатеріалів вартістю близько 500 тис. грн вилучено. 

Слідчі дії у кримінальному провадженні тривають.

При проведенні яких будівельних робіт дозвіл не потрібно

Шосткинська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області повідомляє, що з 10.06.2017 р. набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 07.06.2017 №406, якою  затверджено перелік будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об'єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію.  

Зокрема, роботи з переобладнання та перепланування житлового будинку і жилого приміщення, виконання яких не передбачає втручання в огороджувальні та несучі конструкції та/або інженерні системи загального користування, обладнання (переобладнання) будівель і споруд приладами для ведення відокремленого обліку енергоносіїв, гарячої і холодної води, заміна існуючих заповнень віконних, балконних та дверних блоків, розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності можуть здійснюватися без отримання документів.

Дія цього переліку не поширюється на об'єкти, що належать до пам'яток культурної спадщини.

Сервіс ДФС - допомога для платників податків

Шосткинська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області нагадує платникам податків про можливості роботи модернізованого електронного сервісу «Електронний кабінет платника». Вхід до оновленого кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС.

Зазначений сервіс реалізований у вигляді захищеного Інтернет-порталу. Працює безкоштовно в режимі реального часу та цілодобово. Він має відкриту та приватну частини. У відкритій частині робота здійснюється без ідентифікації користувача.

Щоб скористатися приватною частиною, платнику необхідно мати електронний цифровий підпис.

Скористатися зазначеним сервісом можуть всі платники податків: юридичні особи, фізичні особи-підприємці та фізичні особи, які проводять незалежну професійну діяльність, які мають доступ до Інтернету.

За допомогою даного сервісу платник податків має змогу:

• підготувати, заповнити та надіслати податкову звітність в електронному вигляді;

• переглядати особисту інформацією – перш за все, це реєстраційні та ідентифікаційні дані, дані податкового обліку та реєстрів, дані щодо розрахунків з бюджетом за останні два роки.

Крім того, за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника», платникам вперше надано можливість електронного листування з контролюючими органами. Для цього необхідно просто обрати податкову інспекцію чи митницю, зазначити вид листа, завантажити його та надіслати.

Для фізичних осіб (громадян) в Електронному кабінеті є можливість створення запиту щодо отримання відомостей про суми отриманих доходів та утриманих податків, що досить важливо в період призначення житлових субсидій та подання електронних декларацій.

ЧИ СПЛАЧУЮТЬ ФІЗИЧНІ ОСОБИ – ПІДПРИЄМЦІ, ПРИЗВАНІ НА ВІЙСЬКОВУ СЛУЖБУ, ПОДАТОК НА ДОХОДИ ФІЗИЧНИХ ОСІБ?

Шосткинська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області повідомляє, що відповідно до п.25 підрозділу 10 «Інші перехідні положення» розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2577-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) самозайняті особи (фізичні особи – підприємці, особи, які провадять незалежну професійну діяльність), які мали або не мали найманих працівників, призвані на військову службу під час мобілізації або залучені до виконання обов’язків щодо мобілізації за посадами, передбаченими штатами воєнного часу, під час особливого періоду, визначеного Законом України від 21.10.1993 №3543-XII «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» зі змінами та доповненнями, на весь період їх військової служби звільняються від обов’язку нарахування, сплати та подання податкової звітності з податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) відповідно до розділу IV «Податок на доходи фізичних осіб» ПКУ.

Підставою для такого звільнення є заява самозайнятої особи та копія військового квитка або копія іншого документа, виданого відповідним державним органом, із зазначенням даних про призов такої особи на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, які подаються до органу доходів і зборів за місцем податкової реєстрації самозайнятої особи протягом 10 днів після її демобілізації. Якщо демобілізована самозайнята особа перебуває на лікуванні (реабілітації) у зв’язку з виконанням обов’язків під час мобілізації, на особливий період, заява і копія військового квитка або копія іншого документа, виданого відповідним державним органом, подаються протягом 10 днів після закінчення її лікування (реабілітації).

Якщо самозайнята особа, призвана на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, має найманих працівників і на строк своєї військової служби за призовом під час мобілізації, на особливий період, уповноважує іншу особу на виплату найманим працівникам заробітної плати та/або інших доходів, то обов’язок з нарахування та утримання ПДФО з таких виплат на строк військової служби самозайнятої особи несе ця уповноважена особа.

ПДФО, що був нарахований та утриманий уповноваженою особою з таких виплат фізичним особам, сплачується до бюджету демобілізованою самозайнятою особою протягом 180 календарних днів з першого дня її демобілізації без нарахування штрафних і фінансових санкцій. При цьому демобілізована самозайнята особа у заяві, передбаченій у цьому пункті, зазначає дані про суми нарахованого та утриманого уповноваженою особою податку з найманих працівників протягом строку військової служби самозайнятої особи.

Податкова звітність про суми податку, нарахованого та утриманого протягом строку військової служби самозайнятої особи уповноваженою особою з найманих працівників та інших фізичних осіб, подається демобілізованою самозайнятою особою у порядку та строки, встановлені ПКУ, без нарахування штрафних і фінансових санкцій, передбачених ПКУ.

Цей пункт застосовується з першого дня мобілізації, оголошеної Указом Президента України від 17.03.2014 №303 «Про часткову мобілізацію».

ФІНАНСОВА ЗВІТНІСТЬ ТЕПЕР Є НЕВІД’ЄМНОЮ ЧАСТИНОЮ ДЕКЛАРАЦІЇ З ПОДАТКУ НА ПРИБУТОК ПІДПРИЄМСТВ

Шосткинська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області повідомляє, що з 9 червня 2017 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 28.04.2017 №467 «Про внесення змін до форми Податкової декларації з податку на прибуток підприємств» (далі – Наказ №467).

Наказом №467 внесено зміни до форми Податкової декларації з податку на прибуток підприємств (далі – Декларація), затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.10.2015 №897 (далі – Наказ №897), виклавши її у новій редакції.

Зокрема, передбачено, що фінансова звітність, яка складається платниками податку на прибуток згідно з пунктом 46.2 статті 46 Податкового кодексу України, є додатком ФЗ до Декларації та її невід’ємною частиною.

Крім того, внесені зміни до додатків ЗП, ПН, ТЦ, ВП, РІ, АМ, ЦП до Декларації.

З оновленим текстом Наказу №897 можна ознайомитись, скориставшись розділом «Нормативні та інформаційні документи» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (http://zir.sfs.gov.ua). 

Збільшився максимальний розмір нарахованого ЄСВ

Шосткинська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області повідомляє, що у зв’язку з підвищенням з 1 травня 2017 року розміру прожиткового мінімуму (1684 грн.  для працездатних осіб), зросла максимальна величина доходу застрахованої особи, на яку нараховується єдиний внесок, яка становить 42 100 грн. (25 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, який встановлений в місяці нарахування доходу). Відповідно збільшився максимальний розмір нарахованого ЄСВ. З 1 травня 2017 року він становить 9262 грн. (42 100 грн. х 22%) або 3540,61 грн. (42 100 грн. х 8,41%) при нарахуванні ЄСВ на зарплату працівника-інваліда, якщо роботодавцем є юридична особа.

Крім того, розмір допомоги по тимчасовій непрацездатності та допомоги по вагітності й пологах у розрахунку на місяць не повинні перевищувати максимальну величину бази нарахування ЄСВ, тобто 42 100 грн.

Без змін залишився розмір мінімального страхового внеску (704 грн.) для платників єдиного податку 2 і 3 груп, самозайнятих осіб, ФОП на загальній системі оподаткування та 352 грн. для платників єдиного податку 1 групи.

«Пульс» - сервіс для платників

Дбаючи про платників податків Шосткинська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області в черговий раз нагадує про роботу телефонної лінії «Пульс».

Антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» діє за єдиним телефонним номером (044) 284-00-07, та створений для оперативного реагування та вирішення проблем, з якими звертаються платники до органів ДФС України.

Сервіс «Пульс» працює в режимі швидкої допомоги платникам податків, адже це гарантований двосторонній зв’язок. Також це ефективний засіб вирішення питань і повноцінний консультаційний центр.

Питання, які надходять, розглядаються протягом доби та вирішуються по суті, відповідно до чинного законодавства. Але є такі звернення, що потребують додаткового опрацювання. У будь-якому випадку, заявник обов’язково отримує повідомлення про результати перевірки даних та вжиті заходи.

Ефективна робота сервісу «Пульс» допомагає налагодити взаємодію та взаєморозуміння на шляху створення сервісної служби.

Нюанси оподаткування дивідендів в 2017 році

Шосткинська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області нагадує про особливості оподаткування дивідендів в 2017 році. Порядок, відповідно до якого оподатковуються дивіденди, прописаний в пункті 170.5 Податкового кодексу України.

Зокрема, підпунктом 170.5.4 ПКУ передбачено, що доходи у вигляді дивідендів остаточно оподатковуються податковим агентом під час їх нарахування платнику за ставками 18 та 5%.

Ставка 5% встановлена до доходів у вигляді дивідендів по акціях та корпоративних правах, нарахованих резидентами - платниками податку на прибуток підприємств (крім доходів у вигляді дивідендів по акціях, інвестиційних сертифікатах, які виплачуються інститутами спільного інвестування).

Щодо ставки  18 відсотків, її застосування передбачене для пасивних доходів, крім  тих, які оподатковуються  за ставкою 5%. Під терміном «пасивні доходи», для цілей розд. IV ПКУ, вважаються, такі доходи, як дивіденди (п.п. 14.1.268 п. 14.1 ст. 14 ПКУ). Зокрема, в пп.170.5.3 ПКУ прописано, що дивіденди, нараховані платникові податку за акціями або іншими корпоративними правами, що мають статус привілейованих або інший статус, що передбачає виплату фіксованого розміру дивідендів чи суми, яка перевищує суму виплат, розраховану на будь-яку іншу акцію (корпоративне право), емітовану таким платником податку, для цілей оподаткування прирівнюються до виплати заробітної плати з відповідним оподаткуванням, тобто оподатковуються за ставкою 18 відсотків.

Окремим підпунктом 165.1.18 в Кодексі виділені дивіденди, які не оподатковуються. Тобто, звільнення передбачене у разі, якщо дохід  нараховується на користь платника податку у вигляді акцій (часток, паїв), емітованих юридичною особою – резидентом, що нараховує такі дивіденди, за умови, що таке нарахування жодним чином не змінює пропорцій (часток) участі всіх акціонерів (власників) у статутному фонді емітента, та в результаті якого збільшується фонд емітента на сукупну номінальну вартість нарахованих дивідендів.

Окрім того, акцентуємо увагу на підпункт 167.5.4 ПКУ (у редакції Закону України від 21 грудня 2016 року №1797 "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні", із врахуванням змін, внесених Законом України від 23 березня 2017 року №1989 "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо уточнення деяких положень та усунення суперечностей, що виникли при прийнятті Закону України "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні") відповідно до якого з 01.01.2017 р. доходи у вигляді дивідендів по акціях та/або інвестиційних сертифікатах, корпоративних правах, нарахованих нерезидентами, інститутами спільного інвестування та суб'єктами господарювання, які не є платниками податку на прибуток оподатковуються у половинному розмірі ставки 18%, тобто 9 відсотків.

Підсумовуючи викладене, інформуємо, що в 2017 року доходи у вигляді дивідендів оподатковуються за ставками 5 та 18%, за винятком тих, які підпадають під звільнення. Окрім того, з 1 січня поточного року дохід у вигляді дивідендів, нарахованих суб'єктом господарювання - платником єдиного податку за період 2016 року, оподатковується податком на доходи фізичних осіб за ставкою 9 відсотків.

 

Підприємцям загальної системи оподаткування!

Фізичні особи-підприємці, які перебувають на загальній системі оподаткування, при здійсненні торгівельної діяльності зобов’язані здійснювати розрахункові операції виключно із застосуванням РРО відповідно до вимог Закону України від 06 липня 1995 року №265/95-ВР “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування і послуг”.

Також, у місцях здійснення торгівельної діяльності, фізичні особи-підприємці повинні мати наступні документи:

 - книгу обліку доходів та витрат;

 - книгу обліку розрахункових операцій;

 - витяг з Єдиного державного реєстру юридичних, фізичних   осіб-підприємців та громадських формувань;

 - копію ліцензії, у разі здійснення господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню;

 - свідоцтво платника ПДВ (якщо суб’єкт господарювання зареєстрований платником ПДВ);

 - трудові угоди з найманими працівниками (якщо використовується наймана праця);

- реєстраційне посвідчення на РРО;

-  довідку про опломбування РРО.

  



04.07.2017 10:41

Источник: Шосткинська ОДПІ http://www.shostka-rada.gov.ua/organy_vlady/shostkinska_mdpi/podatkova/




 
 
 
 
КАЛЬКУЛЯТОР СУБСИДІЙ 
 
 
 ІНДУСТРІАЛЬНИЙ ПАРК "СВЕМА"

ПРЕЗЕНТАЦІЙНИЙ ВІДЕОРОЛІК

МІСТА  ШОСТКА

ФОТОГАЛЕРЕЯ

ВІРТУАЛЬНА ВИСТАВКА

ПРОМИСЛОВИХ

ПІДПРИЄМСТВ МІСТА

 СТАТИСТИКА  

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ НС 

 

 

УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА

СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ

ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ

СЛУЖБА У СПРАВАХ 

ДІТЕЙ

ЦЕНТР СОЦІАЛЬНИХ

СЛУЖБ ДЛЯ СІМ'Ї,ДІТЕЙ 
ТА МОЛОДІ


УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ 

освіта

ЦЕНТРАЛЬНА

РАЙОННА ЛІКАРНЯ 

црл шостка

ШОСТКИНСЬКА ОДПІ 

ШОСТКИНСЬКЕ МІСЬКРАЙОННЕ

УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ

пенсионный фонд шостка

ШОСТКИНСЬКИЙ КРАЄЗНАВЧИЙ МУЗЕЙ

ЦЕНТР ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ


 ШОСТКИНСЬКА МІСЬКА ЦБС

 ШОСТКИНСЬКА ДИТЯЧА

ШКОЛА МИСТЕЦТВ

МАЛА АКАДЕМІЯ НАУК

СТАНЦІЯ ЮНИХ НАТУРАЛІСТІВ

 

ШОСТКИНСЬКА МІСЬКА  

ОРГАНІЗАЦІЯ УСВА

НОВИНИ ШОСТКИ 

 

  

  

 


Цей веб-сайт створений відповідно до проекту "Створення системи ефективного управління муніципальною економікою шляхом запровадження сприятливих інвестиційних умов в пріоритетних сферах економічної діяльності", що є переможцем IV Всеукраїнського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування 2006 р.

УВАГА! При використанні матеріалів сайту гіперпосилання на www.shostka-rada.gov.ua є обов'язковим

© 2007 Ідея й структура: Артем Серенок
© 2007-2014 Технічний супровід: "Шостка.NET"