Головна сторінка

 Оголошення, анонси культурного життя

 Оголошення про скликання сесій

 Місто

 Місцеве самоврядування

 Місцеві вибори 2015

 Звіти органу влади

 Гаряча лінія

 Поточні онлайн - голосування та опитування

 Поточні творчі конкурси

 Взаємодія з громадськістю

 Виконавчі органи державної влади

 Документи

 Державні закупівлі

 Комунальна власність

 Послуги

 Статистика

 Економіка

 Регуляторна діяльність

 Доступ до публічної інформації

 Звернення громадян

 Запобігання та протидія корупції

 Фінансові ресурси та їх направлення

 Управління з питань НС інформує

 Державний реєстр виборців

 Медіа

 Військова служба за контрактом



 
УРЯДОВА ГАРЯЧА ЛІНІЯ
 
 
ВСЕ ПРО СУБСИДІЇ
 
 
КАЛЕНДАР СВЯТ НА  2017

РІК ДЛЯ УКРАЇНИ

 

  

МІСЬКІ АВТОБУСНІ

МАРШРУТИ

 

 

 

ПЛАНИ РОБОТИ 

ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ

 

МІСЦЕВИЙ БЮДЖЕТ 2017

 

   

ПРОГРАМИ СОЦІАЛЬНО-
ЕКОНОМІЧНОГО
РОЗВИТКУ МІСТА 

 

 

 ОФІЦІЙНЕ ІНТЕРНЕТ-

 ПРЕДСТАВНИЦТВО

 ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ

 

 

 

 

 

 

ТЕЛЕФОННИЙ

ДОВІДНИК

      

 

 

  

КАРТА ШОСТКИ

 

 

 

 

Новини податкової 01.06.17

Мирослав Продан: ДФС продовжує модернізацію пунктів пропуску

Для підвищення якості обслуговування громадян ДФС продовжує модернізацію пунктів пропуску. Розбудова державного кордону відбувається за рахунок трьох основних напрямів фінансування. Про це повідомив в.о. Голови ДФС Мирослав Продан під час робочої поїздки Президента України Петра Порошенка до Волинської області.

За його словами, одним з напрямів є використання грантових коштів Європейського Співтовариства. Загальна вартість грантових договорів, підписаних у рамках цієї програми, складає майже 21,3 млн. євро, з яких 17,1 млн. євро – це грантові кошти ЄС.

Програмою передбачена реалізація 6 великих інфраструктурних проектів. Наприклад, реконструкція міжнародного пункту пропуску для автомобільного сполучення «Устилуг» та пасажирської частини пункту пропуску  «Ужгород».

Другий напрям – це фінансування в рамках Угоди щодо надання Польщею кредиту Україні на умовах пов'язаної допомоги у розмірі 100 млн. євро на розбудову прикордонної дорожньої інфраструктури та пунктів пропуску. Так, зокрема, заплановано будівництво ділянки для легкового автотранспорту та автобусів у пункті пропуску для автомобільного сполучення «Краківець», яка розмежує рух вантажного та легкового автотранспорту, а також будівництво пішохідного переходу у міжнародному пункті пропуску для автомобільного сполучення «Рава-Руська».

Особливо Мирослав Продан відзначив новий для ДФС напрям фінансування за рахунок спрямування 10% від суми перевиконання загального обсягу митних платежів, визначеного помісячним розписом доходів загального фонду державного бюджету.

 «Отримані кошти, а це наразі понад 1 млрд. грн., спрямовані на розвиток митної інфраструктури, реконструкцію пунктів пропуску,  закупівлю технічних засобів митного контролю та збільшення заробітної плати митників», – зазначив очільник ДФС.

Загалом митницями ДФС індикативні показники Міністерства фінансів України по митних платежах за чотири місяці 2017 року були перевиконані на більш ніж 11 млрд. грн. і фактично склали 94 млрд. 383 млн. грн. За рахунок додаткових надходжень в рамках експерименту 4,1 млрд.  грн. мають бути спрямовані на реконструкцію доріг. 

Мирослав Продан: 100% випускників факультету податкової міліції працевлаштовані

 

Курсанти факультету податкової міліції Університету ДФС є конкурентоспроможними. Працевлаштовано 100% випускників, 40% з яких займають керівні посади в органах ДФС. Про це заявив в.о. Голови ДФС Мирослав Продан під час урочистостей з нагоди 20-річчя факультету податкової міліції.

За словами очільника ДФС, факультет податкової міліції – це навчальний підрозділ, який не має аналогів в Україні та визнаний за її межами як навчальний, науковий, методичний центр, в якому напрацьовано значний досвід міжгалузевого об’єднання економічної та правової освіти, науки і практики при здійсненні профільної підготовки фахівців.

«Особливістю є те, що це єдиний факультет на теренах України, який готовий проводити спеціальну підготовку та навчання фахівців для СФР. Це єдиний факультет, що випускає спеціалістів, так би мовити «трьох в одному» - вони і юристи, і економісти, і IT-фахівці», – підкреслив Мирослав Продан.

Він також повідомив, що наразі тривають переговори з іноземними колегами щодо можливості проходження практики курсантами факультету у всесвітньовідомих службах, таких як Фінансова Гвардія Італіі або Служба внутрішніх доходів США.

«Курсанти є майбутнім нової фіскальної служби європейського зразка.  Впевнений, що ваші знання, енергія, бажання розвивати нашу країну, дозволять досягти нових звершень. Ви не раз будете стояти перед вибором – яке прийняти рішення. Згадуйте той день, коли ви дали клятву вірно служити Українському народові. Це допоможе вам прийняти вірне рішення та обрати правильний шлях!», – побажав випускникам Мирослав Продан. 

 

ПОДАТКОВА ІНСПЕКЦІЯ СЬОГОДНІ — ЦЕ СТОВІДСОТКОВО СЕРВІСНА СЛУЖБА

 

Шосткинська ОДПІ звертає увагу платників на те, що Законом України від 21.12.2016 №1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні», що набрав чинності з 01.01.2017, внесені зміни до розділу І Податкового кодексу України, а саме розділ доповнено ст. 193, яка регламентує функції державних податкових інспекцій.

Так, відповідно до ст. 193 Податкового кодексу України з 01.01.2017 державні податкові інспекції:

-  здійснюють сервісне обслуговування платників податків;

-  здійснюють реєстрацію та ведення обліку платників податків та платників єдиного внеску, об'єктів оподаткування та об'єктів, пов'язаних з оподаткуванням;

-  формують та ведуть Державний реєстр фізичних осіб - платників податків, Єдиний банк даних про платників податків - юридичних осіб, реєстри, ведення яких покладено законодавством на контролюючі органи;

-  виконують інші функції сервісного обслуговування платників податків, які визначені законом.

На даний час проведені зміни в організаційній структурі та функціональних повноваженнях Шосткинської ОДПІ, зокрема, в структурі податкової  інспекції відсутні підрозділи, які займаються адмініструванням, контрольно-перевірочною роботою та стягненням податкового боргу. Такі функції, закріплені за головним управлінням ДФС області.

 Разом з тим, для адміністрування податків з юридичних та фізичних осіб території обслуговування Шосткинської ОДПІ в структурі ГУ ДФС у Сумській області передбачені відповідні підрозділи, робочі місця працівників цих підрозділів визначені саме в приміщенні ОДПІ.

Шосткинська ОДПІ наголошує, що платники можуть отримати адміністративні послуги в Центрі обслуговування платників, а також шляхом отримання послуг засобами електронних сервісів - через Електронний кабінет платника (ЕКП).

Для всіх користувачів сайта доступна відкрита частина ЕКП, яка, зокрема,  дає змогу суб’єктам господарювання отримати інформацію з єдиного реєстру індивідуальних податкових консультацій, переглянути реєстр заяв про повернення суми бюджетного відшкодування з ПДВ, більше дізнатися про свого бізнес-партнера,  отримати інформацію про заборгованість, перевірити перебування контрагента у відповідних реєстрах.

Щоб стати користувачем ЕКП, суб’єктам господарювання  необхідно лише отримати електронний цифровий підпис та укласти договір для включення в систему електронного документообігу.

 

Податкова вимога: строки надсилання та відомості, які вона повинна містити

У разі коли  у платника податків виник податковий борг, контролюючий орган надсилає йому податкову вимогу.

Податкова вимога надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати суми грошового зобов'язання.

Податкова вимога повинна містити відомості про:

- факт виникнення грошового зобов'язання та права податкової застави;

-  розмір податкового боргу, який забезпечується податковою заставою;

- обов'язок погасити податковий борг та можливі наслідки його непогашення в установлений строк;

- попередження про опис активів, які відповідно до законодавства можуть бути предметом податкової застави;

-  можливі дату та час проведення публічних торгів з їх продажу.

 Податкова вимога надсилається також платникам податків, які самостійно подали податкові декларації, але не погасили суми податкових зобов'язань у встановлені Податковим кодексом строки, без попереднього надсилання  податкового повідомлення-рішення.

Податкова вимога не надсилається, якщо загальна сума податкового боргу платника податків не перевищує шістдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Дана норма передбачена ст.59 Податкового кодексу України.

 

Нагадуємо діє новий Порядок введення Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ

 

Шосткинська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області інформує, що процес ведення Реєстру, який розпочався 1 квітня 2017 року, має на меті нарешті забезпечити прозоре і в хронологічному порядку відшкодування ПДВ за напрямами, обраними платником податку, в тому числі повернення коштів на рахунки платників податків затверджений Постановою Кабміну від 25.01.2017 №26.

Цей Порядок визначає механізм ведення Мінфіном інформаційного ресурсу Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ за формою згідно з додатком, який додається до Порядку.

Формування Реєстру здійснюється автоматично на підставі баз даних ДФС та Казначейства. Заяви про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ автоматично вносяться до Реєстру протягом операційного дня їх отримання у хронологічному порядку їх надходження. А повернення узгоджених сум бюджетного відшкодування буде здійснюватися у хронологічному порядку відповідно до черговості внесення заяв до Реєстру.

Мінфін в свою чергу має забезпечити щоденне оприлюднення Реєстру на своєму офіційному веб-сайті.

Окрім того звертаємо увагу, що з 1 квітня поточного року втратили чинність Постанови Кабміну від 22.02.2016 № 68 «Про затвердження Порядку ведення реєстрів заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість» та від 17.01.2011 № 39 «Про затвердження Порядку взаємодії органів державної податкової служби та органів державної казначейської служби в процесі відшкодування податку на додану вартість».

До 1 квітня 2017 року бюджетне відшкодування сум ПДВ за заявами, які включені до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ, сформованого згідно з п.52 підрозд.2  розд. XX «Перехідні положення» Податкового кодексу, здійснювалося у порядку, що діяв до 1 січня 2017 року.

 

Соціальна пільга на новому місці роботи

 

Шосткинська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області звертає увагу на те, що фізична особа не може скористатися соціальною пільгою на новому місці роботи у місяці, в якому пільгу застосовано за попереднім місцем роботи.

Оскільки платник податків має право на отримання податкової соціальної пільги лише від одного працедавця і реалізував це право у звітному місяці на старому місці роботи, то така фізична особа не має права на отримання в цьому місяці податкової соціальної пільги на новому місці роботи

Однак при дотриманні умов отримання податкової соціальної пільги така фізична особа має право на отримання податкової соціальної пільги на новому місці роботи з наступного місяця після прийняття на роботу.

Відповідно до п.п. 169.1 ст. 169 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), платник податку має право на зменшення суми загального місячного оподатковуваного доходу, отримуваного від одного роботодавця у вигляді заробітної плати (інших прирівняних до неї відповідно до законодавства виплат, компенсацій та винагород), якщо його розмір не перевищує суми, що дорівнює розміру місячного прожиткового мінімуму, діючого для працездатної особи на 1 січня звітного податкового року (у 2017 р – 1600 грн), помноженого на 1,4 та округленого до найближчих 10 гривень. Тобто, у 2017 році – це  2240 грн. (100 % =  800,00 гpн. (тобто 50 % вище згаданого прожиткового мінімуму); 150 % ПCП = 1200,00 гpн; 200 % ПCП = 1600 гpн).

Згідно з пп. 169.3.4 ПКУ податкова соціальна пільга надається з урахуванням останнього місячного податкового періоду, в якому платник податку був звільнений з місця роботи.

«Зарплата у «конвертах» - це майбутнє без впевненості в завтрашньому дні

 

          «Тіньова зарплата»  або «зарплата у конвертах» стала однією із найбільш проблем сучасної економіки, у тому числі і ринку праці. Така ситуація призводить для значних негативних наслідків не тільки для бюджету країни, а й для самих працівників.

         На жаль, для багатьох зарплата «у конверті»  стала звичайним явищем і чомусь навіть нормою. Незрозумілим залишається те, як молоді люди, а подекуди громадяни з неабияким життєвим досвідом погоджуються на зарплату «у конвертах», не розуміючи, що нелегальне працевлаштування позбавляє працівника права не лише на достойну пенсію, а й інших благ - соціальних пільг, матеріальної допомоги, тобто знижує його соціальну захищеність.

         Мінуси заробітної плати «у конверті» очевидні:

         -  офіційно ви ніде не працюєте;

         - вам не зараховується трудовий стаж. У вас немає гарантованого розміру заробітної плати (зокрема розміру тарифної ставки або посадового окладу працівника, доплати, надбавки та заохочувальних виплат);

         - у вас немає жодних соціальних гарантій, передбачених для працівника:  права на відпустку, зокрема додаткову та без збереження зарплати, відпустку по вагітності та пологах; права на оплату листа непрацездатності; права на соціальне страхування на випадок безробіття; права на достроковий вихід на пенсію, якщо ви працюєте в шкідливих умовах; права на скорочений робочий день, тиждень, якщо ви працюєте в шкідливих умовах; права не працювати у вихідний та святковий день; права не залучатися до наднормових робіт без вашого бажання; права на охорону праці; права на соціальне страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань; права на гарантії за колективним договором. Якщо умови оплати праці не обумовлені в трудовому договорі, їх виконання або невиконання визначатиметься тільки особистим ставленням керівника до конкретної людини;

         - вас можуть звільнити у будь-який момент без вихідної допомоги;

         - ви отримуватимете мінімальну пенсію за віком;

         - кредит у банку не візьмете. Доведеться позичати у друзів, якщо вони у вас є. Та й мало куди знадобиться довідка про реальні доходи.

         Крім того, нелегальна заробітна плата не тільки послаблює соціальний захист працівників, а й зменшує надходження до бюджетів та державних соціальних фондів. Саме тому легалізація заробітної плати, прихованої зайнятості на сьогодні є одним із найприоритетнішим напрямком державної політики у сфері праці.

         Шановні громадяни! Пам’ятайте, що змусити роботодавців чесно платити зароблені гривні зможете, насамперед ви самі ! 

Питання про податки – допоможе ЗІР

 

Шосткинська ОДПІ інформує платників, що для отримання фахової консультації з питань оподаткування можна скористатися електронним сервісом «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» (далі - ЗІР).

У розділах ЗІР: «Запитання – відповіді з Бази знань», «Нормативні та інформаційні документи» та «Письмові консультації» інформація систематизована з таких тем:

- оподаткування;

- митна справа;

- єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;

- електронний цифровий підпис.

Нагадуємо, скористатися сервісом ЗІР можна як на офіційному веб-порталі ДФС України (sfs.gov.ua). Робота сервісу «ЗІР» направлена на забезпечення суспільства своєчасною, достовірною і повною довідковою інформацією, шляхом широкого використання інформаційних технологій. Інформаційне наповнення ЗІР здійснюється на підставі функціональних повноважень ДФС, з урахуванням результатів всебічного аналізу інформації про потреби клієнтів, які звертаються до Контакт-центру та з метою мінімізації витрат часу представників бізнесу на спілкування з державою.

ВИНИКЛА ПОМИЛКА «НЕВІРНИЙ ПАРОЛЬ АБО КЛЮЧ ПОШКОДЖЕНО». ЩО РОБИТИ?

 

Шосткинська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області інформує, якщо при підписанні документу виникає помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджено» платник в першу чергу має перевірити який ключ ЕЦП використовується першим. Варто пам’ятати, вірна послідовність підписів для податкової звітності наступна: бухгалтер-директор-електронна печатка.

Далі необхідно перевірити правильність введення паролю, а саме регістр вводу паролю, мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи).

В подальшому слід звернути увагу чи набраний пароль відповідає ключу, який використовується. Наприклад, пароль до ключа бухгалтера використовується тільки з ключем бухгалтера.

Окрім того, помилка може виникати, якщо змінювалось ім’я файлу особистого ключа.

У разі, якщо жодна з вищезазначених рекомендацій не допомагає вирішити проблему, необхідно звернутися до представництва АЦСК ІДД, в якому були отримані послуги ЕЦП, подати заяву на скасування посиленого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати відповідні йому посилені сертифікати.

У РАЗІ ЗМІНИ ПОДАТКОВОЇ АДРЕСИ ТА ІНШИХ ВІДОМОСТЕЙ "ЄДИННИК" МАЄ ПОДАТИ ЗАЯВУ

 

Шосткинська ОДПІ ГУ ДФс у Сумській області повідомляє, що для внесення змін до реєстру платників єдиного податку при зміні відомостей (місця здійснення діяльності, податкової адреси та ін.) платник повинен подати заяву про зміни у встановлені ПКУ строки.

За бажанням такого платника контролюючий орган видає витяг з реєстру платників єдиного податку.

Платнику єдиного податку варто взяти до уваги, що у разі зміни відомостей (прізвище, ім’я, по батькові фізичної особи - підприємця, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта, податкової адреси, місця провадження господарської діяльності, видів господарської діяльності та ставок єдиного податку), зміни до реєстру платників єдиного податку вносяться в день подання платником відповідної заяви.

У разі зміни прізвища, імені, по батькові фізичної особи - підприємця або серії та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання в установленому порядку відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) заява подається протягом місяця з дня виникнення таких змін.

У разі зміни податкової адреси суб’єкта господарювання, місця провадження господарської діяльності, видів господарської діяльності заява подається платниками єдиного податку першої і другої груп не пізніше 20 числа місяця, наступного за місяцем, у якому відбулися такі зміни.

У разі зміни податкової адреси суб’єкта господарювання, місця провадження господарської діяльності заява подається платниками єдиного податку третьої групи разом з податковою декларацією за податковий (звітний) період, у якому відбулися такі зміни.

Строки подання заяви на зміну ставки та групи платників єдиного податку визначені в п. 293.8 Податкового кодексу.

Нагадаємо, що реєстрація суб’єкта господарювання як платника єдиного податку здійснюється шляхом внесення відповідних записів до реєстру платників єдиного податку.

Зокрема, до реєстру платників єдиного податку вносяться такі відомості про платника єдиного податку:

1) прізвище, ім’я, по батькові фізичної особи - підприємця, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання в установленому порядку відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків і мають відповідну відмітку у паспорті);

2) податкова адреса суб’єкта господарювання;

3) місце провадження господарської діяльності;

4) обрані фізичною особою - підприємцем першої та другої груп види господарської діяльності;

5) ставка єдиного податку та група платника податку;

6) дата (період) обрання або переходу на спрощену систему оподаткування;

7) дата реєстрації;

8) види господарської діяльності;

9) дата анулювання реєстрації. 

 



01.06.2017 19:15

Источник: Шосткинська ОДПІ http://www.shostka-rada.gov.ua/




 
 
 
 
КАЛЬКУЛЯТОР СУБСИДІЙ 
 
 
 ІНДУСТРІАЛЬНИЙ ПАРК "СВЕМА"

ПРЕЗЕНТАЦІЙНИЙ ВІДЕОРОЛІК

МІСТА  ШОСТКА

ФОТОГАЛЕРЕЯ

ВІРТУАЛЬНА ВИСТАВКА

ПРОМИСЛОВИХ

ПІДПРИЄМСТВ МІСТА

 СТАТИСТИКА  

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ НС 

 

 

УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА

СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ

ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ

СЛУЖБА У СПРАВАХ 

ДІТЕЙ

ЦЕНТР СОЦІАЛЬНИХ

СЛУЖБ ДЛЯ СІМ'Ї,ДІТЕЙ 
ТА МОЛОДІ


УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ 

освіта

ЦЕНТРАЛЬНА

РАЙОННА ЛІКАРНЯ 

црл шостка

ШОСТКИНСЬКА ОДПІ 

ШОСТКИНСЬКЕ МІСЬКРАЙОННЕ

УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ

пенсионный фонд шостка

ШОСТКИНСЬКИЙ КРАЄЗНАВЧИЙ МУЗЕЙ

ЦЕНТР ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ


 ШОСТКИНСЬКА МІСЬКА ЦБС

 ШОСТКИНСЬКА ДИТЯЧА

ШКОЛА МИСТЕЦТВ

МАЛА АКАДЕМІЯ НАУК

СТАНЦІЯ ЮНИХ НАТУРАЛІСТІВ

 

ШОСТКИНСЬКА МІСЬКА  

ОРГАНІЗАЦІЯ УСВА

НОВИНИ ШОСТКИ 

 

  

  

 


Цей веб-сайт створений відповідно до проекту "Створення системи ефективного управління муніципальною економікою шляхом запровадження сприятливих інвестиційних умов в пріоритетних сферах економічної діяльності", що є переможцем IV Всеукраїнського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування 2006 р.

УВАГА! При використанні матеріалів сайту гіперпосилання на www.shostka-rada.gov.ua є обов'язковим

© 2007 Ідея й структура: Артем Серенок
© 2007-2014 Технічний супровід: "Шостка.NET"