Головна сторінка

 Оголошення, анонси культурного життя

 Оголошення про скликання сесій міської ради, засідань виконкому

 Місто

 Місцеве самоврядування

 Виконавчі органи Шосткинської міської ради

 Місцеві вибори

 Звіти органу влади

 Гаряча лінія

 Онлайн - голосування та опитування

 Поточні творчі конкурси

 Взаємодія з громадськістю

 Виконавчі органи державної влади

 Документи

 Публічні закупівлі

 Комунальна власність

 Послуги

 Статистика

 Споживач

 Економіка

 Інвестиції

 Регуляторна діяльність

 Доступ до публічної інформації

 Звернення громадян

 Запобігання та протидія корупції

 Фінансові ресурси та їх направлення

 Управління з питань НС інформує

 Медіа

 Військова служба за контрактом



 
УРЯДОВА ГАРЯЧА ЛІНІЯ
 
 
 
КАЛЕНДАР СВЯТ НА  2018

РІК ДЛЯ УКРАЇНИ

 

  

МІСЬКІ АВТОБУСНІ

МАРШРУТИ

 

 

 

 

 ТЕЛЕФОННИЙ

ДОВІДНИК

      

 

 

  

 

 

 

 

 

Новини податкової 30.09.18 - 06.09.18

Державна фіскальна служба України повідомляє, що починаючи з 11.09.2018, кошти які будуть сплачуватись платниками податків на рахунки зі старими реквізитами, не будуть зараховуватись до бюджетів, а  повертатимуться платникам як нез’ясовані надходження.

Платникам податків при заповненні розрахункових документів на сплату податків, зборів та платежів до державного та місцевих бюджетів необхідно зазначати реквізити рахунків, відкритих з 02.07.2018 на балансі центрального апарату Казначейства (МФО 899998).

Інформація про реквізити нових бюджетних рахунків розміщена на веб-порталі ДФС в рубриці «Бюджетні рахунки» (http://sfs.gov.ua/byudjetni-rahunki), на веб-сторінках Казначейства та Головних управлінь Казначейства в областях та м. Києві.

 

Модернізовано пошукову систему Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу

Інформаційно-довідковий департамент ДФС інформує про внесення змін у пошукову систему Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (ЗІР), зокрема, розділів «Запитання-відповіді з Бази знань», «Нормативні та інформаційні документи» та підрозділу «Письмові звернення» розділу «Єдиний реєстр ІПК, Електронний кабінет, письмові звернення».

Відтепер, скориставшись новою функціональною кнопкою «Нове у розділі», користувачі ЗІР мають можливість в один клік здійснити вибірку та ознайомитись із запитаннями-відповідями, документами, відповідями на письмові звернення або всіма одночасно (в залежності від обраного джерела пошуку), внесеними в ЗІР протягом останніх семи календарних днів. Крім того, у разі необхідності ознайомлення з інформацією за відповідним тематичним напрямом, критерії можуть бути додатково деталізовані по обраному податку (збору, платежу, внеску), напряму пошуку, типу платника, ключовим словам тощо.

Одночасно звертаємо увагу, що для додаткової деталізації пошуку необхідної інформації, пошукову систему ЗІР доповнено критерієм, який дозволяє розподіляти інформацію за типами платників (юридичні, фізичні, самозайняті особи або всі типи платників).

Нагадаємо, що скористатись ЗІР можна через офіційний веб-портал ДФС (вкладка «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс») або безпосередньо через пошукову систему в Інтернет мережі, зазначивши назву ресурсу.

Докладніше про користування ЗІР можна дізнатися у розділі «Про ресурс».

Порядок попереднього узгодження ціноутворення у контрольованих операціях зазнав змін

Шосткинська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області нагадує, постановою Кабінету Міністрів України від 4 липня 2018 року №518 внесено зміни до Порядку попереднього узгодження ціноутворення у контрольованих операціях, за результатами якого укладаються договори, що мають односторонній, двосторонній та багатосторонній характер, для цілей трансфертного ціноутворення (далі – Порядок), який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 17 липня 2015 року  №504.

Цей Порядок визначає процедуру попереднього узгодження ціноутворення у контрольованих операціях під час якої узгоджуються критерії визначення відповідності умов контрольованих операцій, що здійснюються або будуть здійснені великим платником, принципу «витягнутої руки».  

За результатами проведеної процедури, у разі досягнення сторонами процедури згоди щодо предмету та положень договору, укладається договір про попереднє узгодження ціноутворення для цілей трансфертного ціноутворення, який може мати односторонній, двосторонній та багатосторонній характер. Договір укладається у письмовій формі.

 Строк дії договору визначається сторонами та не може перевищувати п’яти календарних років. При цьому, Порядком передбачено умови для  продовження договору, підстави для внесення змін до чинного договору або його дострокового припинення.

В Електронному кабінеті запроваджені сервіси з автозаповнення рядків податкової декларації з ПДВ

В Електронному кабінеті ДФС реалізовано автозаповнення рядків податкової декларації з ПДВ та додатку 1 «Розрахунок коригування сум податку на додану вартість (Д1)», додатку 5 «Розшифровки податкових зобов’язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів (Д5)», додатку 6 «Довідка  (Д6) подається платниками, які заповнюють рядок 5 декларації, та підприємствами (організаціями) інвалідів» на підставі даних Єдиного реєстру податкових накладних (далі – ЄРПН).

Для автозаповнення рядків податкової декларації з ПДВ та вище зазначених додатків необхідно в приватній частині Електронного кабінету при створенні документа звітності проставити відмітку «заповнити на основі даних ДФС». Після чого на підставі відомостей, внесених в ЄРПН, заповнюються дані рядків податкової декларації з ПДВ та відповідних таблиць:

- Таблиця 1 (Д1) «Коригування податкових зобов'язань згідно зі статтею 192 та пунктом 199.1 статті 199 розділу V Кодексу»;

- Таблиця 2 (Д1) «Коригування податкового кредиту згідно зі статтею 192 розділу V Кодексу»;

- Таблиця 1 розділу І Податкові зобов’язання (Д5) «Операції на митній території України, що оподатковуються податком на додану вартість за основною ставкою та ставкою 7%, крім ввезення товарів на митну територію України»;

- Таблиця 1 розділу ІІ Податковий кредит (Д5) «Операції придбання з податком на додану вартість, які підлягають оподаткуванню за основною ставкою та ставкою 7%»;

- Таблиця 1 (Д6) «Операції, що не є об'єктом оподаткування (стаття 196 розділу V Кодексу), операції з постачання послуг за межами митної території України та послуг, місце постачання яких визначено відповідно до пунктів 186.2, 186.3 статті 186 розділу V Кодексу за межами митної території України, операції, які звільнені від оподаткування (стаття 197 розділу V Кодексу, підрозділ 2 розділу XX Кодексу, міжнародні договори (угоди))».

Зазначений сервіс працює в тестовому режимі.

Додатково повідомляємо, що розділ «СЕА ПДВ» доповнено новим сервісом «Інформація про суму перевищення». За допомогою даного сервісу платникам надано можливість перегляду інформації щодо даних розрахунку суми перевищення та результату порівняння даних податкової звітності з ПДВ та ЄРПН.

У разі виникнення у платників питань щодо роботи сервісу автозаповнення, прохання копії екрану Електронного кабінету та суть питання надсилати на адресу infozvit@sfs.gov.ua

Інноваційна система е-Receipt сприятиме детінізації обігу готівки

Експериментальний проект електронної системи Е-Receipt (або «Електронний чек»), впровадження якого стартувало з 1 липня 2018 року та триватиме до 31 грудня 2019 року, є пілотним і участь підприємців у ньому є добровільною. Протягом зазначеного періоду будуть досліджені інноваційні розробки, новітні моделі програмних та/або програмно-технічних комплексів, можливість їх застосування для здійснення розрахункових операцій. 

 Сутність новітньої моделі полягає у введенні альтернативного технологічного рішення для реєстрації розрахункових операцій в сфері торгівлі без застосування традиційних реєстраторів (РРО). Поряд з касовими апаратами для реєстрації розрахункових операцій буде можливо використовувати і додаток, встановлений у смартфоні або планшеті, або персональному комп’ютері, - інформують в Державній податковій інспекції у м.Сумах.

Передбачається, що впровадження проекту е-Receipt створить передумови для демонополізації ринку засобів для реєстрації розрахункових операцій, спростить умови  введення їх в експлуатацію та використання. А це  мотивуватиме покупців контролювати дотримання вимог законодавства при здійсненні розрахункових операцій. Що в свою чергу підвищить прозорість розрахунків в сфері торгівлі і послуг та сприятиме детінізації обігу готівки.

Фіскальний чек громадяни можуть перевірити у відкритій частині Електронного кабінету. Це надає можливість покупцю у разі необхідності захисту його прав як споживача скористатися електронним чеком та пред’являти його.

Усі кейси системи безкоштовні для її користувачів і не потребують абонентської плати за користування. Крім того, система e-Receipt працюватиме цілодобово та без вихідних, і міститиме значний масив інформації для використання користувачами. Оnline реєстрація пристроїв проводиться без подання до контролюючих органів будь-яких паперових документів.

Очікується, що позитивні результати експерименту дозволять впровадити новітні РРО у промислову експлуатацію та сприятимуть їх застосуванню платниками податків поряд з традиційними моделями касових апаратів, а використання окремих моделей надасть можливість здійснювати віддалений контроль за розрахунками та обігом товарів на підприємстві.

Додаткова інформація: з 19.06.2018 набула чинності постанова КМУ №472, якою затверджено Порядок реалізації експериментального проекту щодо реєстрації та експлуатації новітніх моделей програмних та/або програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій. Порядок передбачає, що учасниками експериментального проекту є виробники (постачальники) та користувачі новітніх моделей комплексів, зокрема, удосконалених комп’ютерно-касових систем, які виявили заінтересованість щодо участі в експериментальному проекті.

 

ВНЕСЕНО ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ОБЛІКУ В КОНТРОЛЮЮЧИХ ОРГАНАХ ПРЕДСТАВНИЦТВ ДОНОРСЬКИХ УСТАНОВ В УКРАЇНІ

Наказом Міністерства фінансів України від 27.06.2018 № 589 «Про затвердження Змін до «Порядку обліку платників податків і зборів», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23.07.2018 за № 851/32303 (далі – Наказ № 589), затверджені зміни до Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 22.04.2014 № 462), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.05.2014 за № 503/25280, зі змінами.

Пропонуємо ознайомитись зі змінами, внесеними Наказом № 589, що стосуються порядку обліку в контролюючих органах представництв донорських установ в Україні.

Постановою Кабінету Міністрів України від 25 жовтня 2017 року № 807 «Про внесення змін до Порядку залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги» визначено порядок реєстрації представництв іноземних організацій, метою діяльності яких є здійснення представництва інтересів донорських установ, координація міжнародної технічної допомоги, що надається Україні такими установами (далі - представництва донорських установ в Україні).

Реєстрація представництв донорських установ в Україні провадиться Мінекономрозвитку, у порядку визначеному пунктами 48 - 59 Порядку залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року № 153 (далі - Постанова № 153).

Наказом № 589 визначається порядок обліку в контролюючих органах представництв донорських установ в Україні, після проведення Мінекономрозвитку їх реєстрації в Україні.

Взяття на облік представництва донорської установи в Україні здійснюється контролюючим органом за адресою представництва донорської установи в Україні із присвоєнням податкового номера.

Підставою для взяття на облік представництва донорської установи в Україні є:

- копія посвідчення про реєстрацію представництва донорської установи в Україні, отримана від Мінекономрозвитку відповідно до Постанови № 153;

- або лист-звернення, в якому зазначається адреса представництва в Україні, та копія посвідчення про реєстрацію представництва донорської установи в Україні, подані представництвом.

У разі отримання від Мінекономрозвитку інформації про наявність податкових пільг, передбачених законодавством та міжнародними договорами України в рамках реалізації проектів (програм) та представництв донорських установ в Україні, до реєстру платників податків - нерезидентів вноситься ознака «має право на податкові пільги». Якщо представництво донорської установи в Україні звільнене від сплати всіх видів податків на території України, таке представництво обліковується в контролюючих органах з ознакою «не є платником податків».

Не пізніше наступного робочого дня після взяття на облік представництва донорської установи в Україні контролюючий орган надсилає такому представництву лист-повідомлення про взяття на облік із зазначенням податкового номера.

 

РОЗШИРЕНО ПРАВО НА ПОДАТКОВУ ЗНИЖКУ ЗА СПЛАЧЕНІ ОСВІТНІ ПОСЛУГИ

У зв’язку з внесенням змін до Податкового кодексу України з 28 липня поточного року громадяни, які сплачують за освітні послуги, що надаються дошкільними, шкільними та позашкільними закладами освіти, мають право на податкову знижку.

До внесення змін таке право надавалося лише за послуги, сплачені на користь вітчизняних закладів професійної (професійно-технічної) та вищої освіти.

Право на отримання податкової знижки мають члени сім’ї першого ступеня споріднення: чоловік, дружина, діти, батьки.

Якщо платник сплачував за своє навчання, навчання дітей або батьків, він має право звернутися до органів фіскальної служби для отримання податкової знижки. Для цього йому після закінчення податкового року необхідно подати декларацію, в якій зазначити суму отриманих доходів та суму коштів, які були сплачені за освітні послуги».

Після проведення відповідних перерахунків кошти будуть повернуті платнику протягом 60 днів у спосіб, зазначений ним у декларації.

Підтвердженням отриманих освітніх послуг є угода, яку платник складає із закладом освіти. В такій угоді має бути зазначено: хто надає послугу, хто її отримує, яка сума та термін надання послуги. Угоди та розрахункові документи, які підтверджують сплату коштів, платник має зберігати протягом трьох років.

Податкова знижка нараховується на доходи, які отримані у вигляді заробітної плати, при цьому сума податкової знижки не повинна перевищувати розмір заробітної плати, яку платник отримав протягом року.

Перелік вітчизняних закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти визначено відповідними законами України, зокрема, «Про дошкільну освіту», «Про позашкільну освіту», «Про загальну середню освіту», «Про професійно-технічну освіту», «Про вищу освіту».

Для отримання податкової знижки за 2018 рік громадяни мають подати Податкову декларацію про майновий стан і доходи з 1 січня до 31 грудня (включно)  2019 року. Якщо у цей період декларація не буде подана, то знижка за цей період на наступні періоди не переноситься.

 

ЗМІНИВСЯ ПОРЯДОК ПОДАННЯ ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ

З 14.07.2018 р. набрала чинності постано­ва Кабінету Міністрів України від 11.07.2018 р. №547, якою внесено зміни до Порядку подання фінансової звітності, затвердженого власною постановою від 28.02.2000 р. № 419.

Змінами, зокрема, передбачено:

  • доповнення   переліку   підприємств,   які
    складають фінансову звітність за Міжнародними стандартами фінансової звітності  (МСФЗ);
  • подання фінансової звітності, складеної
    за МСФЗ, на основі таксономії в єдиному
    електронному форматі;
  • подання окремими категоріями підприємств разом з фінансовою звітністю звіту про управління та звіту про платежі
    на користь держави;
  • оприлюднення фінансової звітності згід­но з вимогами, встановленими Законом про бухгалтерський облік;
  • подання консолідованої фінансової звіт­ності.

Слід зазначити, що  абзац восьмий п. 1 змін, затверджених по­становою № 457  (щодо подання фінансової звітності та консолідованої фінансової звітності, складеної на основі таксономії фінансової звітності за міжнародними стандартами фінансової звітності в єдиному електронному форматі, визначеному Мінфіном), набирає чинності з 01.01.2019 р.

 

Права та обов’язки садівничих кооперативів та його членів щодо сплати земельного податку

Платниками земельного податку є, зокрема, власники земельних ділянок та землекористувачі, а об’єктами оподаткування – земельні ділянки, що перебувають у власності або користуванні.

Юридичні особи самостійно обчислюють суму податкового зобов’язання щодо земельного податку.

Нарахування фізичним особам сум земельного податку проводиться фіскальними органами, які видають платникові до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення податку.

Громадянам України можуть безоплатно передаватись земельні ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення садівництва у розмірі не більше 0,12 гектара (ст. 121 Земельного кодексу України).

Право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (ст. 126 Земельного кодексу України).

Від сплати земельного податку звільняються інваліди першої і другої групи, фізичні особи, які виховують трьох і більше дітей віком до 18 років, пенсіонери (за віком), ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», фізичні особи, визнані законом особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (ст. 281 Податкового кодексу).

Звільнення від сплати земельного податку для таких категорій фізичних осіб поширюється на земельні ділянки, визначені п. 281.2 ст. 281 Податкового кодексу.

Отже, якщо земельні ділянки приватизовані громадянами - членами садівничого товариства і кожен громадянин отримав документ, що засвідчує право на земельну ділянку, то такі громадяни, крім тих, кому надані пільги щодо сплати земельного податку, визначені ст. 281 Податкового кодексу, є платниками земельного податку.

Тобто, у разі наявності у фізичних осіб - членів садівничого товариства приватизованих земельних ділянок (свідоцтва на право власності) земельний податок сплачується ними самостійно (або використовується пільга зі сплати податку).

Фізичні особи, які звільняються від сплати земельного податку, не є платниками земельного податку за приватизовану земельну ділянку розміром 0,12 га.

Садівниче товариство є платником земельного податку за земельні ділянки, включаючи земельні ділянки загального користування, надані такому товариству для ведення садівництва і щодо яких члени товариства не оформили право на свою земельну ділянку.

Тобто, якщо фізичними особами - землекористувачами земельних ділянок, наданих для ведення садівництва, не оформлено право власності, то садівниче товариство є платником земельного податку за такі земельні ділянки (включаючи земельні ділянки загального користування).

Сплата ЄСВ гарантує право на призначення пенсії для ФОП ТА ОСІБ, які провадять незалежну професійну діяльність

Шосткинська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області, інформує фізичних осіб – підприємців та осіб, які провадять незалежну професійну діяльність про необхідність обов’язкової сплати єдиного соціального внеску, відсутність відрахувань призводить до втрати страхового стажу, необхідного для призначення пенсійного забезпечення у майбутньому.
Страховий стаж - це період (строк), протягом якого особа підлягає загальнообов'язковому державному пенсійному страхуванню та за який щомісяця сплачені страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок – це встановлено част.1 ст.24 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування».
Застрахована особа - це фізична особа, яка відповідно до законодавства підлягає загальнообов'язковому державному соціальному страхуванню і сплачує (сплачувала) та/або за яку сплачується чи сплачувався у встановленому законом порядку єдиний внесок - ця норма визначена п. 3 част.1 ст. 1 Закону України від 08 липня 2010року №2464-УІ «Про збір та. облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».
Згідно п.4 част.1 ст. 4 Закону № 2464, фізичні особи-підприємці, у тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування та особи, які провадять незалежну професійну діяльність, визначені платниками єдиного внеску.
Стаття 6 Закону № 2464 встановлює, що платники єдиного внеску зобов'язані своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок, а також подавати обов'язкову звітність до органу доходів і зборів за основним місцем обліку платника єдиного внеску.
Таким чином, у разі несплати єдиного внеску (неподання обов'язкової звітності з єдиного внеску) фізичною особою, по ній будуть відсутні дані щодо зарахування страхового стажу необхідного для призначення пенсії.
З метою з’ясування порядку сплати єдиного внеску та подання звітності з єдиного внеску, рекомендуємо в найкоротші терміни звернутись до контролюючого органу за основним місцем обліку або скористатись Загальнодоступним інформаційно-довідковим ресурсом ІДД ДФС за посиланням: http://zir.sfs.gov.ua.
Інформацію щодо зарахування періодів роботи до страхового стажу можливо отримати в електронному вигляді, зареєструвавшись на Веб-порталі Пенсійного фонду України за посиланням:http://nortal.pfu.gov.ua.або особисто звернувшись до органу Пенсійного фонду України. Потурбуйтесь про власне майбутнє, забезпечте собі гідну пенсію.

 

ЩОДО ОБЛІКУ ДОХОДІВ ТА ВИТРАТ ПІДПРИЄМЦЯМИ - ПЛАТНИКАМИ ЄДИНОГО ПОДАТКУ

Форми та порядок ведення книги об­ліку доходів для платників єдиного пода­тку першої, другої та третьої груп, які не є платниками ПДВ та книги обліку дохо­дів і витрат для платників єдиного подат­ку третьої групи, які є платниками ПДВ, затверджені наказом Міністерства фінан­сів України від 19.06.15 № 579, що зареє­стрований у Міністерстві юстиції України 07.07.15 за № 800/27245.

Відповідно до пп. 296.1.1 п. 296.1 ст. 296 Податкового кодексу Ук­раїни від 02.12.10 № 2755-VI зі змінами та доповненнями, платники єдиного податку першої і другої груп та платники єдиного податку третьої групи (фізичні особи — підпри­ємці), які не є платниками податку на до­дану вартість (далі — ПДВ), ведуть Кни­гу обліку доходів шляхом щоденного, за підсумками робочого дня, відображення отриманих доходів. Записи у Книзі дохо­дів виконуються за підсумками робочого дня, протягом якого отримано дохід, зок­рема про кошти, які надійшли на поточ­ний рахунок платника податку та/або які отримано готівкою, вартість безоплатно отриманих товарів (робіт, послуг).

Підприємці — платники єдиного по­датку третьої групи, які є платниками ПДВ, ведуть облік доходів та витрат. За­писи у Книзі доходів та витрат викону­ються за підсумками робочого дня, про­тягом якого отримано дохід, окремо про кошти, що надійшли на поточний раху­нок платника податку та/або отримано готівкою, фактично безоплатно отрима­но товари (роботи, послуги) та понесені витрати, зокрема оплачені придбані това­ри (роботи, послуги), виплачена заробіт­на плата, сплачено єдиний внесок на за­гальнообов'язкове державне соціальне страхування тощо. Для реєстрації Книг такі платники єдиного податку подають до фіскального органу за місцем обліку примірник книги, у разі обрання способу ведення книги у паперовому вигляді.

Дані Книги заповнюються у гривнях з копійками та використовуються платни­ком податку для заповнення податкової декларації платника єдиного податку.

Книга зберігається у платника податку протягом 3 років після закінчення звітного періоду, в якому здійснено останній запис.

У Електронному кабінеті – нові сервіси для платників ПДВ при час реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування

Шосткинська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області Шосткинська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області інформує платників податку на додану вартість про нові сервіси вЕлектронному кабінеті під час реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування.

Віднедавна платники ПДВ отримали можливість подавати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних/розрахунків коригування, якщо вони складені на одного отримувача за одним і тим самим договором, або якщо в таких податкових накладних відображені однотипні операції. Зауважимо, що однотипними операціями є операції з однаковими кодами товарів згідно з УКТ ЗЕД або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг.

Також для уникнення помилок при складанні розрахунків коригування до податкової накладної, платники можуть скористатися сервісом, який дозволяє переглянути повну інформацію за податковою накладною, у т.ч. й усі зареєстровані до неї розрахунки коригування кількісних і вартісних показників.

Доступ до такої інформації відкрито в особистій приватній частині Електронного кабінету у розділі «ЄРПН». За заданими параметрами пошуку податкової накладної відображається остаточний розрахунок з урахуванням всіх наступних зареєстрованих до неї розрахунків коригування.

Окрім того можна здійснити перегляд розрахункових показників навантаження та суми ПДВ, зазначені платником податку в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі у звітному (податковому) періоді.

У відкритій частині Електронного кабінету платники можуть бачити Реєстр податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена. Далі, в режимі реального часу переглядати інформацію щодо розгляду та статусу зупинених документів. Пошук інформації в Реєстрі здійснюється за такими фільтрами: «Індивідуальний податковий номер», «Номер ПН/РК», «Дата складання ПН/РК».

Сподіваємось, що ці нові сервіси стануть у нагоді суб’єктам господарювання під час реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування, дозволять скоротити час на пошук необхідної інформації та допоможуть уникнути помилок при складанні розрахунків коригування.

 

При продажу більше одного автомобіля у рік необхідно сплатити податки

Шосткинська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області повідомляє, що дохід платника податку від продажу об'єкта рухомого майна протягом звітного податкового року оподатковується податком на доходи фізичних осіб за ставкою 5 відсотків. 

Дохід, отриманий платником податку від продажу протягом звітного року одного з об'єктів рухомого майна у вигляді легкового автомобіля, мотоцикла або мопеда, не підлягає оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб. Отже, дохід, отриманий фізичною особою - резидентом України від продажу протягом року одного легкового автомобіля, мотоцикла або мопеда не оподатковується податком на доходи фізичних осіб.

Дохід, отриманий від продажу протягом звітного року двох та більше легкових автомобілів, мотоциклів або мопедів підлягає оподаткуванню за ставкою 5 відсотків. Крім того, такий дохід є об’єктом оподаткування військовим збором за ставкою 1,5 відсотка.

Дохід від продажу легкового автомобіля, мотоцикла або мопеда визначається виходячи з ціни, зазначеної у договорі купівлі-продажу, але не нижче середньоринкової вартості відповідного транспортного засобу або не нижче його оціночної вартості, визначеної згідно із законом. Зазначена норма передбачена п.173.1  ст.173 Податкового кодексу України.

Перелік документів, необхідних для укладення договору про добровільну сплату єдиного внеску

Шосткинська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області повідомляє, що Перелік документів, необхідних для укладення договору про добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування, передбачено п.п.1 п.2 розд.V Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.04.2015 №449 «Про затвердження Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язове державне соціальне страхування» (далі – Інструкція №449).

Усі платники, які мають право на добровільну сплату єдиного внеску з деяких видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, подають до державних фіскальних органів за місцем проживання:

- заяву про добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування або про добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного пенсійного страхування (одноразова сплата єдиного внеску) за формою згідно з додатком 3 до Інструкції №449;

- копію трудової книжки (за наявності);

- виписку з системи персоніфікованого обліку (ОК-5);

- копію документа, що посвідчує особу.

ДФС адмініструватиме «Єдине вікно для міжнародної торгівлі»http://kherson.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/print-350073.html

Верховною Радою України прийнято закон, який передбачає запровадження механізму «єдиного вікна» та оптимізацію здійснення контрольних процедур при переміщенні товарів через митний кордон України.

Відповідно до цього закону ДФС має створити та забезпечити функціонування єдиного державного інформаційного веб-порталу «Єдине вікно для міжнародної торгівлі». На службу покладене зобов’язання й по його адмініструванню.

Таким чином, скасовується необхідність подання суб’єктом зовнішньоекономічної діяльності або митним брокером паперового документа, виданого одним державним органом – іншому.

Крім того, для спрощення процедур контролю товарів на кордоні скорочується кількість контролюючих органів на кордоні:

- посадові особи митниць перевірятимуть дозвільні документи, які на сьогодні перевіряються посадовими особами Державної екологічної інспекції;

- посадові особи Державної прикордонної служби України перевірятимуть рівень радіоактивного забруднення транспортних засобів та вантажів, що ввозяться на митну територію України. Ці перевірки на сьогодні здійснюються посадовими особами Державної екологічної інспекції;

- скасовується санітарно-епідеміологічний та екологічний контроль товарів, що переміщуються через митний кордон.

Внесені законом зміни до Митного кодексу України також визначають термінологію «механізму «єдиного вікна» та порядок його реалізації. Крім того, новації передбачають застосування органами доходів і зборів під час здійснення митних процедур інформації з державних реєстрів про товари, які контролюються.

До обов`язків Державної фіскальної служби України також буде віднесено визначення кодів згідно з УКТ ЗЕД товарів, щодо переміщення яких через митний кордон України встановлені заборони або обмеження, та ведення та оприлюднення на сайті ДФС переліків таких заборон або обмежень.

Законом також регламентовано порядок отримання органами доходів і зборів в електронній формі дозвільних документів, необхідних для митного контролю та оформлення товарів, з використанням механізму «єдиного вікна» та порядок здійснення ними відповідних митних формальностей на підставі такої інформації.

Єдиний державний інформаційний веб-портал «Єдине вікно для міжнародної торгівлі» має запрацювати протягом шести місяців після вступу в силу зазначеного закону.

 

 

 

Податкова декларація з рентної плати за спецвикористання лісових ресурсів – подається і за періоди, коли відсутній об’єкт оподаткуванняhttp://kherson.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/print-349997.html

Шосткинська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області звертає увагу, що відповідно до пп. 256.11.1 п. 256.11 ст. 256 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) сума рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів (далі – рентна плата) обчислюється суб’єктами лісових відносин, які видають спеціальні дозволи, і зазначається у таких дозволах. 

Рентна плата сплачується лісокористувачами щокварталу рівними частинами від суми рентної плати, зазначеної в спеціальних дозволах, виданих у відповідному календарному році, крім сум рентної плати, сплачених відповідно до підпунктів «а» і «б» пп. 256.11.6 п. 256.11 ст. 256 ПКУ (абзац другий п. 257.5 ст. 257 ПКУ).

Згідно з п. 256.11.6 п. 256.11 ст. 256 ПКУ лісокористувачі щокварталу складають податкову декларацію з рентної плати наростаючим підсумком з початку року, за винятком:

а) лісокористувачів, якими до отримання лісорубних та лісових квитків рентна плата вноситься в каси суб’єктів лісових відносин, які їх видають:

· фізичних осіб, а також фізичних осіб – підприємців, яким видано лісорубні та лісові квитки;

· лісокористувачів (крім фізичних осіб – підприємців, яким видано лісові квитки), у яких сума рентної плати в лісорубному чи лісовому квитках не перевищує 25 відсотків однієї мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня року, в якому сплачується рентна плата;

б) лісокористувачів з іншої області, які сплачують рентну плату повністю до видачі їм спеціального дозволу за місцезнаходженням лісової ділянки, на якій здійснюється заготівля деревини.

Наявність об’єктів оподаткування або показників, що підлягають декларуванню, визначає обов’язок платника податків подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є (п. 49.2 ст. 49 ПКУ).

Таким чином, оскільки рентна плата сплачується лісокористувачами щокварталу рівними частинами від суми рентної плати, зазначеної в спеціальних дозволах, виданих у відповідному календарному році, то суб’єкт господарювання, зареєстрований платником рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів, повинен подавати до контролюючого органу податкову декларацію з рентної плати до кінця звітного (податкового) року, у тому числі коли у деяких звітних (податкових) періодах звітного (податкового) року відсутній об’єкт оподаткування (не здійснювалася заготівля деревини).

Бажаєте спрощенку з 1 жовтня – подайте заяву не пізніше 15 вересняhttp://lg.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/print-350229.html

У Шосткинській ОДПІ ГУ ДФС у сумській області нагадали. У разі прийняття рішення підприємцем про перехід на спрощену систему оподаткування, обліку та звітності (єдиний податок) з 01 жовтня 2018, заяву необхідно подати не пізніше 15 вересня 2018 року.

Нагадаємо: суб'єкт господарювання, який є платником інших податків і зборів, може прийняти рішення про перехід на спрощену систему оподаткування шляхом подання заяви до контролюючого органу не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу. Такий суб'єкт господарювання може здійснити перехід на спрощену систему оподаткування один раз протягом календарного року.

Перехід на спрощену систему оподаткування може бути здійснений за умови, якщо протягом календарного року, що передує періоду переходу на спрощену систему оподаткування, суб'єкт господарювання дотримав вимоги, встановлені пунктом 291.4 Податкового кодексу України.

До поданої заяви додається розрахунок доходу за попередній календарний рік.

За умови дотримання платником єдиного податку вимог, встановлених ПКУ для обраної ним групи, такий платник може самостійно перейти на сплату єдиного податку, встановленого для інших груп платників єдиного податку, шляхом подання заяви до контролюючого органу не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного кварталу. При цьому у платника єдиного податку 3-ї групи, який є платником податку на додану вартість, анулюється реєстрація платника податку на додану вартість у порядку, встановленому ПКУ, у разі обрання ним 1-ї або 2-ї групи чи ставки єдиного податку, встановленої для 3-ї групи, яка включає податок на додану вартість до складу єдиного податку.

Порядок обрання або переходу на спрощену систему оподаткування платниками єдиного податку першої - третьої груп здійснюється відповідно до підпунктів 298.1.1 - 298.1.4 ПКУ.

Платник податків має право на подання уточнюючої звітності до початку перевіркиhttp://lg.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/print-350094.html

Шосткинська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області повідомляє. Пунктом 50.2 статті 50 Податкового кодексу України визначено, що платник податків під час проведення документальних планових та позапланових перевірок не має права подавати уточнюючі розрахунки до поданих ним раніше податкових декларацій за будь-який звітний (податковий) період з відповідного податку і збору, який перевіряється контролюючим органом.

Це правило не поширюється на випадки, встановлені ст. 77 ПКУ.

Згідно з п. 77.4 ст. 77 ПКУ про проведення документальної планової перевірки керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу приймається рішення, яке оформлюється наказом.

Право на проведення документальної планової перевірки платника податків надається лише у випадку, коли йому не пізніше ніж за 10 календарних днів до дня проведення зазначеної перевірки вручено під розписку або надіслано рекомендованим листом з повідомленням про вручення копію наказу про проведення документальної планової перевірки та письмове повідомлення із зазначенням дати початку проведення такої перевірки.

Враховуючи вищевикладене, платник податків може подати уточнюючі розрахунки до поданих ним раніше податкових декларацій за будь-який звітний (податковий) період з відповідного податку і збору до дати початку проведення перевірки, яка вказана у копії наказу про проведення документальної планової перевірки та письмовому повідомленні про її проведення.

Коли сертифікати ЕЦП, які були отримані в АЦСК, можуть бути скасованіhttp://lg.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/print-349902.html

У Шосткинській ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області роз’яснили. Регламентом Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту встановлено вичерпний перелік підстав скасування (відкликання) посилених сертифікатів відкритих ключів електронного цифрового підпису.

Сертифікат автоматично скасовується Центром, без надання окремого повідомлення заявнику (підписувачу), у випадку:

закінчення строку чинності сертифіката підписувача;

не поновлення заблокованого сертифіката протягом 30 календарних днів.

Сертифікат скасовується за письмовою заявою, без додаткового повідомлення, у випадку:

припинення діяльності клієнта (юридичної особи або фізичної особи – підприємця);

розірвання підписувачем трудового договору з клієнтом (юридичною особою або фізичною особою – підприємцем);

компрометації особистого ключа підписувача;

за заявою заявника або його уповноваженого представника.

Сертифікат ключа може бути достроково скасований Центром, з письмовим або електронним повідомленням заявника, у разі:

набрання законної сили рішенням суду про скасування посиленого сертифіката ключа;

визнання підписувача недієздатним за рішенням суду;

надання клієнтом недостовірних даних, припинення (розірвання) договору про надання послуг ЕЦП з клієнтом.

Сертифікат ключа достроково скасовується Центром без надсилання повідомлення у разі смерті підписувача або оголошення його померлим за рішенням суду.

Скасовані сертифікати поновленню не підлягають.

Інформація про усі скасовані сертифікати автоматично заноситься до Списку відкликаних сертифікатів, який публікується на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД(http://www.acskidd.gov.ua) та є доступним кожному користувачу.

 

ПРАВА ЗАПИТУВАЧІВ, ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОМ УКРАЇНИ «ПРО ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ»http://sfs.gov.ua/diyalnist-/ya-mayu-pravo!/print-334097.html

Відповідно до статті 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації» запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту.

Запит на отримання публічної інформації може бути поданий:

- на поштову адресу: 04053, м. Київ, Львівська площа, 8;

- *на електронну адресу: publicinfo@sfs.gov.ua;

- факсом: (044) 272-08-41;

- телефоном: 0-800-501-007.

Також запит на отримання публічної інформації може бути поданий запитувачем під час особистого відвідування ДФС за адресою: м. Київ, Львівська площа, 8.

Згідно з Законом України «Про доступ до публічної інформації», відповідь на інформаційний запит має бути надано не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту. У разі, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження.

Відповідно до статті 23 Закону України «Про доступ до публічної інформації» запитувач має право оскаржити:

1) відмову в задоволенні запиту на інформацію;

2) відстрочку задоволення запиту на інформацію;

3) ненадання відповіді на запит на інформацію;

4) надання недостовірної або неповної інформації;

5) несвоєчасне надання інформації;

6) невиконання розпорядниками обов’язку оприлюднювати інформацію відповідно до статті 15 цього Закону;

7) інші рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації, що порушили законні права та інтереси запитувача.

Рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації можуть бути оскаржені до керівника розпорядника, вищого органу або суду.

Оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації до суду здійснюється відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України.

Надання інформації щодо реєстрації вхідної кореспонденції звернень громадян, фізичних осіб-підприємців, адвокатів, арбітражних керуючих та запитів на отримання публічної інформації здійснюється відділом обліку звернень громадян та  організації доступу до публічної інформації Управління розгляду звернень та запитів Департаменту обслуговування платників у робочі дні за графіком: 

понеділок – четвер з 900 до 1300 та з 1400 до 1700,  п’ятниця з 900до 1300 та з 1400 до 1600 за телефоном: (044) 279-79-78.

 



12.09.2018 10:18

Источник: Податкова http://shostka-rada.gov.ua




 
 
 
 
 

ШОСТКИНСЬКИЙ КРАЄЗНАВЧИЙ МУЗЕЙ

ЦЕНТР ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ


 ШОСТКИНСЬКА МІСЬКА ЦБС

 ШОСТКИНСЬКА ДИТЯЧА

ШКОЛА МИСТЕЦТВ

МАЛА АКАДЕМІЯ НАУК

СТАНЦІЯ ЮНИХ НАТУРАЛІСТІВ

 

 

НОВИНИ ШОСТКИ 

 

  

  

 


Цей веб-сайт створений відповідно до проекту "Створення системи ефективного управління муніципальною економікою шляхом запровадження сприятливих інвестиційних умов в пріоритетних сферах економічної діяльності", що є переможцем IV Всеукраїнського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування 2006 р.

УВАГА! При використанні матеріалів сайту гіперпосилання на www.shostka-rada.gov.ua є обов'язковим

© 2007 Ідея й структура: Артем Серенок
© 2007-2014 Технічний супровід: "Шостка.NET"