Головна сторінка

 Оголошення, анонси культурного життя

 Оголошення про скликання сесій міської ради, засідань виконкому

 Місто

 Місцеве самоврядування

 Виконавчі органи Шосткинської міської ради

 Місцеві вибори

 Звіти органу влади

 Гаряча лінія

 Взаємодія з громадськістю

 Виконавчі органи державної влади

 Документи

 Державні закупівлі

 Послуги

 Статистика

 Споживач

 Економіка

 Регуляторна діяльність

 Доступ до публічної інформації

 Звернення громадян

 Запобігання та протидія корупції

 Фінансові ресурси та їх направлення

 Управління з питань НС інформує

 Медіа

 Військова служба за контрактом



 
УРЯДОВА ГАРЯЧА ЛІНІЯ
 
 
ВСЕ ПРО СУБСИДІЇ
 
 
КАЛЕНДАР СВЯТ НА  2018

РІК ДЛЯ УКРАЇНИ

 

  

МІСЬКІ АВТОБУСНІ

МАРШРУТИ

 

 

 

ПЛАНИ РОБОТИ 

ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ

 

МІСЦЕВИЙ БЮДЖЕТ 2018

 

   

ПРОГРАМИ СОЦІАЛЬНО-
ЕКОНОМІЧНОГО
РОЗВИТКУ МІСТА 

 

 

 ОФІЦІЙНЕ ІНТЕРНЕТ-

 ПРЕДСТАВНИЦТВО

 ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ

 

 

 

 

 

 

ТЕЛЕФОННИЙ

ДОВІДНИК

      

 

 

  

КАРТА ШОСТКИ

 

 

 

 

Новини податкової 22.12.17

Увага! Нові форми звітності!

 

Шосткинська ОДПІ інформує про те, що запроваджуються до подання з 01.01.2018:

1) Податкова декларація про майновий стан і доходи за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 02.10.2015 № 859 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 556), та ідентифікаторами форм F0100110, F0100210 разом з додатками;

2) Податкова декларація з транспортного податку за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 10.04.2015 № 415 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 27.06.2017 № 595), та ідентифікатором форми J0303602;

3) Податкова декларація платника єдиного податку четвертої групи за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 578, із змінами, внесеними наказом Міністерства фінансів України від 17.03.2017 № 369, та ідентифікатором форми J0103803 разом з додатком;

4) Розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва за формою, затвердженою наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 26.12.2011 № 772 із змінами і доповненнями, внесеними наказами Міністерства аграрної політики та продовольства України від 22.03.2013 № 205, від 02.12.2015 № 461, від 29.03.2016 № 108, від 17.05.2017 № 245, та ідентифікатором форми J0303307;

5) Податкова декларація з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України 16.06.2015 № 560 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 23.01.2017 № 9), та ідентифікаторами форм J/F0602006;

6) Спрощена податкова декларація з податку на прибуток підприємств, який оподатковується за ставкою 0 відсотків відповідно до пункту 44 підрозділу 4 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України, за формою затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 09.08.2017 № 592, та ідентифікаторами форм J0109102, J0109202;

7) Звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 17.06.2016 № 553 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 28.04.2017 № 469), та ідентифікатором форми J0101911 з додатками;

8) Інформація суб’єктів господарювання, які провадять посередницьку діяльність, пов’язану з наданням послуг з оренди нерухомості (рієлтерів), про укладені за їх посередництвом цивільно-правові договори (угоди)» за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 13.05.2017 № 497, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 08.06.2017 за № 700/30568, та ідентифікаторами форм J/F0500602.

 

З початку 2018 року запроваджується Єдиний державний реєстр лічильників рівня пального

Шосткинська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області інформує суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво та продаж пального, про ведення з 01.01.2018 Єдиного державного реєстру витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі.  

Відповідно до п.230.1 ст.230 Податкового кодексу України (далі – ПКУ)  акцизні склади, на території яких здійснюється виробництво, оброблення (перероблення), змішування навантаження-розвантаження, зберігання пального, повинні бути обладнані витратомірами-лічильниками та рівнемірами-лічильниками рівня таких товарів (продукції) у резервуарі, які зареєстровані в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі.

Відпуск пального без наявності витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників забороняється.

Порядок ведення Єдиного державного реєстру витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі (далі – Реєстр), а також порядок передачі облікових даних з них електронними засобами зв’язку контролюючому органу затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 22 листопада 2017 року №891 «Про затвердження Порядку ведення Єдиного державного реєстру витратомірів-лічильників і рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі, передачі облікових даних з них електронними засобами зв'язку».

Адміністратором та держателем Реєстру є Державна фіскальна служба України.

Інформація про зведені за добу підсумкові облікові дані щодо добового обсягу обігу та залишку пального за кожним кодом товарної підкатегорії згідно з УКТЗЕД у розрізі всіх наявних у розпорядника акцизного складу акцизних складів та резервуарів з уніфікованою нумерацією, отримані за допомогою витратомірів і рівнемірів чи шляхом проведення ручних замірів (за допомогою рулетки та метроштока) у разі виходу з ладу витратоміра чи рівнеміра, та інформацію про осіб, які проводили такі заміри, заноситься розпорядниками акцизних складів стосовно пального на акцизних складах, на яких розташовано резервуари загальною місткістю, що:

перевищує 20000 куб. метрів:

- з 1 січня до 30 червня 2018 р. - шляхом ручного вводу даних до електронних документів для наповнення Реєстру;

- з 1 липня 2018 р. - шляхом автоматичної передачі до електронних документів для наповнення Реєстру облікових даних з кожного рівнеміра, розташованого на кожному резервуарі, та кожного витратоміра, встановленого у кожному місці наливу пального на акцизному складі;

перевищує 1000 куб. метрів, але не перевищує 20000 куб. метрів:

- з 1 січня до 31 грудня 2018 р. - шляхом ручного вводу даних до електронних документів для наповнення Реєстру;

- з 1 січня 2019 р. - шляхом автоматичної передачі до електронних документів для наповнення Реєстру облікових даних з кожного рівнеміра, розташованого на кожному резервуарі, та кожного витратоміра, встановленого у кожному місці наливу пального на акцизному складі;

не перевищує 1000 куб. метрів:

- з 1 січня 2018 р. до 30 червня 2019 р. - шляхом ручного вводу даних до електронних документів для наповнення Реєстру;

- з 1 липня 2019 р. - шляхом автоматичної передачі до електронних документів для наповнення Реєстру облікових даних з кожного рівнеміра, розташованого на кожному резервуарі, та кожного витратоміра, встановленого у кожному місці наливу пального на акцизному складі.

Новий Порядок справляння плати за виконання митних формальностей

         Міністерство фінансів України  наказом від 23.10.2017 N862 затвердило Порядок справляння плати за виконання митних формальностей органами доходів і зборів поза місцем розташування цих органів або поза робочим часом, установленим для них.                                                                                                                                                          Цей Порядок регулює питання прийняття органами доходів і зборів рішень на підставі письмового звернення декларанта або уповноваженої ним особи про виконання митних формальностей органами доходів і зборів поза місцем розташування цих органів або поза робочим часом, установленим для них, а також нарахування та внесення плати за виконання митних формальностей.

         Плата справляється:

         - за митною декларацією, що подається на паперовому носії, або за електронною митною декларацією, засвідченою електронним цифровим підписом;

         - за уніфікованою митною квитанцією - у разі виконання митних формальностей, які не передбачають подання  митної декларації.

         Платником плати є особа, на звернення якої було прийняте рішення про виконання митних формальностей поза місцем розташування органів доходів і зборів або поза робочим часом, установленим для них.

         Сплата коштів здійснюється платниками до/або під час виконання митних формальностей органами доходів і зборів.

        

Платники єдиного внеску та застраховані особи можуть отримати інформацію з реєстру страхувальників

Платники єдиного внеску та/або застраховані особи можуть отримати інформацію з реєстру страхувальників Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування у формі витягу, - повідомляють в Шосткинській ОДПІ.

 Порядок надання інформації з реєстру страхувальників затверджений наказом МФУ від 21.07.2017 № 651.

ДФС щоденно оприлюднює на власному офіційному веб-порталі дані з реєстру страхувальників про взяття на облік/зняття з обліку платника єдиного внеску.

У випадку, коли платнику єдиного внеску та/або застрахованій особі необхідна більш детальна інформація з реєстру страхувальників, ніж оприлюднена на офіційному веб-порталі ДФС, або необхідне документальне підтвердження даних реєстру страхувальників, то у такому разі платник єдиного внеску та/або застрахована особа може отримати витяг з реєстру страхувальників.

Запит про отримання витягу з реєстру страхувальників (форма № 1-ЗРС) можна подати особисто платником єдиного внеску та/або застрахованою особою чи уповноваженою на це особою,  надіслати поштою або засобами електронного зв’язку в електронній формі.

Запит може бути направлений як до контролюючого органу за основним місцем обліку платника єдиного внеску, так і до іншого контролюючого органу.

Витяг з реєстру страхувальників формується залежно від категорії платників та містить відомості з реєстру страхувальників, які є актуальними на дату формування витягу.

Алгоритм виправлення помилок у додатку 5 до декларації з ПДВ

Шосткинська ОДПІ повідомляє, що листом ДФС України від 14.12.2017 р. №2994/6/99-95-42-03-15/ІПК роз'яснено, що виправлення помилок, допущених у додатку 5 до податкової декларації з ПДВ та які не вплинули на числові показники декларації, проводиться шляхом подання Уточнюючого розрахунку. До нього додається Розшифровка з відміткою «Уточнюючий».

При цьому у даному випадку до графи 4 Уточнюючого розрахунку переносяться показники декларації, Розшифровка до якої уточнюється, до графи 5 - всі відповідні показники декларації з урахуванням виправлених помилок (відповідають показникам з графи 4), а графа 6 не заповнюється.

Виправлення помилок у записах по контрагентам у Розшифровках проводиться способом коригування.

Для виправлення запису неправильно вказаного індивідуального податкового номеру контрагента (покупця або постачальника) в уточнюючій Розшифровці:

1) повторюється помилковий запис ІПН, при цьому вартісні показники вказуються зі знаком «-» (тобто сторнуються);

2) вказується правильний запис за операціями з контрагентом за звітний (податковий) період, за який виправляються помилки повністю (включаючи вартісні показники);

3) підсумковий рядок «Усього за звітний період» не заповнюється.

 

ЗВІТУВАННЯ З ЄСВ «ЄДИННИКОМ», ЩО ПРИПИНИВ ДІЯЛЬНІСТЬ

ДФС України надано індивідуальну податкову консультацію від  08.12.2017№ 2887/Г/99-99-13-02-03-14/ІПК)щодо подання звітності з ЄСВ у разі припинення діяльності ФОП.

Так, у  разі припинення діяльності ФОП зобов'язана подати сама за себе Звіт про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску із зазначенням типу форми «ліквідаційна», де останнім звітним періодом буде період з дня закінчення попереднього звітного періоду до дня державної реєстрації припинення підприємницької діяльності.

Відповідно до абзацу сьомого частини першої ст. 5 Закону № 2464 зняття з обліку платників єдиного внеску, зокрема ФОП, здійснюється органами доходів і зборів на підставі відомостей з реєстраційної картки, наданих державним реєстратором, після проведення передбачених законодавством перевірок платників та проведення остаточного розрахунку.

Останній період, за який необхідно сплатити єдиний внесок, — період з дня закінчення попереднього звітного періоду до дня державної реєстрації припинення підприємницької діяльності такої фізичної особи.

У разі державної реєстрації припинення підприємницької діяльності ФОП користується правами, виконує обов’язки та несе відповідальність, передбачені для платника єдиного внеску в частині діяльності, яка здійснювалася ним як ФОП.

Оскільки пропорційний розрахунок бази нарахування єдиного внеску для даної категорії платників Законом №2464 не передбачений, місяць, в якому така особа припинила підприємницьку діяльність, належить до базового звітного періоду, за який сплачується єдиний внесок.

Про тимчасове призупинення Системи моніторингу оцінки ризиків при реєстрації податкових накладних

Шосткинська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області інформує.

      За повідомленням прес-служби ДФС України Верховна рада України прийняла в другому читанні та в цілому зміни до Податкового кодексу України, відповідно до якого вводяться нові тимчасові правила реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування.

      Всі податкові накладні, реєстрація яких зупинена відповідно до критеріїв оцінки ступеня ризиків, мають бути зареєстровані в Єдиному реєстрі з 02.01.2018.

      Ця норма не буде розповсюджуватися на такі податкові накладні/розрахунки коригування:

- станом на 1 грудня 2017 року не подані пояснення та документи;

- станом на 1 грудня 2017 року прийнято рішення про відмову в реєстрації та по яких не розпочаті процедури адміністративного або судового оскарження.

      Податкові накладні, реєстрація яких зупинена з 1 грудня та по яких платником податку після 1 грудня подані пояснення і копії документів мають бути прийняті протягом 5 робочих днів. У разі, якщо у цей строк не прийнято та/або не надіслано платнику податку рішення про реєстрацію або відмову у реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація таких податкових накладних здійснюється на наступний робочий день, за днем закінчення терміну розгляду пояснень і документів платника податку.

      Нові норми вступають в силу з наступного дня після опублікування закону.

      Система автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних призупиняє дію на два місяці. За цей час від набрання законом чинності Кабінет міністрів має визначити новий порядок дії системи блокування податкових накладних.

Не буде стажу – не буде пенсії !!!!

Питання легалізації та заробітної плати населення було і залишається надзвичайно актуальним, оскільки саме від величини страхового стажу та розміру офіційної заробітної плати, з якої сплачені внески, залежить рівень соціального та пенсійного захисту людини. Прозора заробітна плата є одним із резервів наповнення бюджету Фонду, кошти якого витрачаються на фінансування пенсій та грошової допомоги.

      Згідно Державного бюджету України на 2017 рік мінімальна заробітна плата з 1 січня 2017 року становить 3200 гривень, яку гарантує держава для кожного пересічного громадянина. Конституцією України визначено, що кожен  громадянин має право на працю, відпочинок, соціальний захист, безпечні і здорові умови праці та заробітну плату, не нижче встановленого законодавством мінімуму. Мінімальна заробітна плата – це законодавчо встановлений розмір заробітної плати за просту, некваліфіковану працю, нижче за який не може оплачуватися виконана працівником місячна, погодинна норма праці (обсяг робіт). Слід відмітити, що державні соціальні гарантії (у тому числі мінімальна заробітна плата) обов’язкові на всій території України для підприємств усіх форм власності і господарювання. Тому, свідоме заниження роботодавцями належного розміру заробітної плати або виплата її «у конверті» є грубим порушенням законодавства у сфері праці.

      11 жовтня 2017 року набрав чинності Закон України від 03.10.2017 № 2148-III «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій», яким внесено зміни до Закону України «Про збір на обов’язкове державне пенсійне страхування».

      Збільшення необхідного страхового стажу має стимулювати українців вимагати від роботодавців оформлювати трудові відносини офіційно. Адже не буде стажу – не буде пенсії. А буде офіційне працевлаштування – будуть відрахування до Пенсійного фонду та до державного бюджету. На жаль, тіньові процеси у сфері виплати заробітної плати набули особливого поширення, а проблема боргів із виплати заробітної плати існує не один рік. Керівники деяких підприємств виплату заробітної плати проводять в конвертах, нараховують та виплачують її менше законодавчо встановленого рівня як працівникам, так і собі, ігноруючи вимоги законодавства про працю. Працівники зі свого боку займають мовчазну позицію, боячись втратити своє місце роботи.

      Шосткинська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області звертає увагу на те, що керівники підприємств при нарахуванні заробітної плати повинні дотримуватись чинного законодавства, нести відповідальність за навмисне ухилення від сплати податків і норм законодавства щодо виплати заробітної плати. Захист прав та гарантій найманих працівників гарантується державою та є обов’язком для роботодавців всіх форм власності і господарювання.

ХТО ЩЕ НЕ ОТРИМАВ ПОДАТКОВУ ЗНИЖКУ ЗА 2016 РІК?

Нагадаємо, податкова знижка – це документально підтверджена сума витрат платника податку-резидента у зв'язку з придбанням товарів, робіт чи послуг у резидентів-фізичних або юридичних осіб протягом звітного року, на яку дозволяється зменшення його загального річного оподатковуваного доходу, одержаного за наслідками такого звітного року у вигляді заробітної плати, у відповідних випадках.

Зокрема, податкова знижка надається, якщо фізичною особою протягом звітного року понесені витрати, пов’язані зі сплатою за навчання в вищих та професійно-технічних навчальних закладах, внесками на благодійність, відсотками за іпотечним кредитом, витратами на переобладнання машин під біопаливо, витратами на отримання доступного житла за державними програмами тощо.

Для отримання податкової знижки за результатами 2016 року необхідно подати декларацію за місцем реєстрації до 31 грудня 2017 року. У декларації необхідно вказати суму одержаного за рік доходу у вигляді зарплати, вид понесених витрат, їх розмір і розраховану суму податку на доходи фізичних осіб до повернення. Податок підлягає поверненню протягом  60 календарних днів з дня подання декларації.

Звертаємо увагу, що у разі, якщо платник податку до кінця року, наступного за звітним, не скористався правом на нарахування податкової знижки, таке право на наступний податковий рік не переноситься.

Щодо оподаткування подарунків

Шосткинська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області нагадує, що відповідно до пп. 165.1.39 ПКУ до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включається вартість дарунків (а також призів переможцям та призерам спортивних змагань), якщо їх вартість не перевищує 25% однієї мінімальної заробітної плати (у розрахунку на місяць), встановленої на 1 січня звітного податкового року, за винятком грошових виплат у будь-якій сумі (у 2017 році – 800 грн).

Вартість дарунків, яка не перевищує 25% однієї мінімальної заробітної плати (у розрахунку на місяць), встановленої на 1 січня звітного податкового року, роботодавець (інша особа, що надає дитячі подарунки) відображає у податковому розрахунку за ф. №1ДФ за ознакою доходу «160».

Якщо вартість дитячих новорічних подарунків та квитків, які надаються платникові податків, перевищує у 2017 році 800 грн, то сума такого перевищення оподатковується ПДФО за ставкою 18% та відображається роботодавцем (особою, що надає дитячі подарунки) у формі №1ДФ за ознакою доходу «126», як додаткове благо. Крім того, якщо вартість подарунку перевищує 800 грн, із суми перевищення слід сплатити 1,5%  військового збору. 

 

 



22.12.2017 11:04

Источник: Шосткинська міська рада http://shostka-rada.gov.ua




 
 
 
 
КАЛЬКУЛЯТОР СУБСИДІЙ 
 
 
 ІНДУСТРІАЛЬНИЙ ПАРК "СВЕМА"

ПРЕЗЕНТАЦІЙНИЙ ВІДЕОРОЛІК

МІСТА  ШОСТКА

ФОТОГАЛЕРЕЯ

ВІРТУАЛЬНА ВИСТАВКА

ПРОМИСЛОВИХ

ПІДПРИЄМСТВ МІСТА

 СТАТИСТИКА  

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ НС 

 

 

УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА

СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ

ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ

СЛУЖБА У СПРАВАХ 

ДІТЕЙ

ЦЕНТР СОЦІАЛЬНИХ

СЛУЖБ ДЛЯ СІМ'Ї,ДІТЕЙ 
ТА МОЛОДІ


УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ 

освіта

ЦЕНТРАЛЬНА

РАЙОННА ЛІКАРНЯ 

црл шостка

ШОСТКИНСЬКА ОДПІ 

ШОСТКИНСЬКЕ МІСЬКРАЙОННЕ

УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ

пенсионный фонд шостка

ШОСТКИНСЬКИЙ КРАЄЗНАВЧИЙ МУЗЕЙ

ЦЕНТР ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ


 ШОСТКИНСЬКА МІСЬКА ЦБС

 ШОСТКИНСЬКА ДИТЯЧА

ШКОЛА МИСТЕЦТВ

МАЛА АКАДЕМІЯ НАУК

СТАНЦІЯ ЮНИХ НАТУРАЛІСТІВ

 

ШОСТКИНСЬКА МІСЬКА  

ОРГАНІЗАЦІЯ УСВА

НОВИНИ ШОСТКИ 

 

  

  

 


Цей веб-сайт створений відповідно до проекту "Створення системи ефективного управління муніципальною економікою шляхом запровадження сприятливих інвестиційних умов в пріоритетних сферах економічної діяльності", що є переможцем IV Всеукраїнського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування 2006 р.

УВАГА! При використанні матеріалів сайту гіперпосилання на www.shostka-rada.gov.ua є обов'язковим

© 2007 Ідея й структура: Артем Серенок
© 2007-2014 Технічний супровід: "Шостка.NET"