Головна сторінка

 Оголошення, анонси культурного життя

 Оголошення про скликання сесій

 Місто

 Місцеве самоврядування

 Місцеві вибори 2015

 Гаряча лінія

 Поточні онлайн - голосування та опитування

 Поточні творчі конкурси

 Взаємодія з громадськістю

 Виконавчі органи державної влади

 Документи

 Державні закупівлі

 Комунальна власність

 Послуги

 Статистика

 Економіка

 Регуляторна діяльність

 Доступ до публічної інформації

 Звернення громадян

 Запобігання та протидія корупції

 Фінансові ресурси та їх направлення

 Управління з питань НС інформує

 Державний реєстр виборців

 Медіа

 Військова служба за контрактом



 
УРЯДОВА ГАРЯЧА ЛІНІЯ
 
 
ВСЕ ПРО СУБСИДІЇ
 
 
КАЛЕНДАР СВЯТ НА  2017

РІК ДЛЯ УКРАЇНИ

 

  

МІСЬКІ АВТОБУСНІ

МАРШРУТИ

 

 

 

ПЛАНИ РОБОТИ 

ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ

 

МІСЦЕВИЙ БЮДЖЕТ 2017

 

   

ПРОГРАМИ СОЦІАЛЬНО-
ЕКОНОМІЧНОГО
РОЗВИТКУ МІСТА 

 

 

 ОФІЦІЙНЕ ІНТЕРНЕТ-

 ПРЕДСТАВНИЦТВО

 ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ

 

 

 

 

 

 

ТЕЛЕФОННИЙ

ДОВІДНИК

      

 

 

  

КАРТА ШОСТКИ

 

 

 

 

Новини податкової 21.09.17

ДФС: Запроваджено новий сервіс для платників податку на додану вартість

ДФС доопрацьовано «Електронний кабінет платника» в частині надання доступу платникам податків на додану вартість до даних Єдиного реєстру податкових накладних (ЄРПН) в режимі реального часу щодо складених ним чи його контрагентами податкових накладних та/або розрахунків коригування (ПН/РК).

Платникам податку на додану вартість після ідентифікації з використанням ЕЦП будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів в особистому кабінеті надано можливість перегляду відомостей щодо ПН/РК, зареєстрованих, реєстрацію яких зупинено відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, а також щодо яких комісією ДФС прийнято рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН.

Пошук інформації в ЄРПН здійснюється за основними реквізитами ПН/РК, а також за індивідуальним податковим номером продавця та покупця товарів/послуг. Також платники мають можливість завантажити ПН/РК в електронному вигляді (у форматі xml з ЕЦП).

Крім того, повідомляємо, що в Електронному кабінеті для платників ПДВ функціонують наступні сервіси:

- перегляд даних Реєстру платників ПДВ в режимі он-лайн;

- формування та надсилання Реєстраційної заяви платника податку на додану вартість, сервісних запитів та отримання витягів на них;

- подання Податкової декларації з податку на додану вартість;

- доступ до проведених операцій та руху коштів на електронному рахунку в Системі електронного адміністрування ПДВ;

- реєстрація ПН/РК в ЄРПН.

 

Подання Таблиці даних платника ПДВ – упередження зупинення реєстрації податкових накладних

         Платник податку, який отримав квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, має право подати на розгляд Комісії ДФС інформацію за встановленою формою щодо:

            видів економічної діяльності відповідно до Класифікатора видів економічної діяльності (КВЕД ДК 009:2010);

            кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД, що на постійній основі постачаються (виготовляються) та/або придбаваються (отримуються) платником податку;

            кодів послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДК 016-2010) (далі - ДКПП), що на постійній основі постачаються (виготовляються) та/або придбаваються платником податку.

         Така інформація подається виключно в електронному вигляді у вигляді Таблиці даних платника податку. Таблиці платника, подані з порушенням цієї вимоги не приймаються до розгляду та врахування в роботі.

         Подання Таблиці для платника податку є можливістю упередження зупинення реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування за ідентичними операціями. При правильному заповненні платником Таблиці і прийнятті Комісією ДФС в подальшому реєстрація податкових накладних з зазначеними кодами згідно УКТ ЗЕД / ДКПП не зупинятиметься.

         Електронні формати Таблиці розміщенні на офіційному веб-порталі ДФС у розділі "Електронна звітність" / Платникам податків про електронну звітність / Інформаційно-аналітичне забезпечення / Реєстр електронних форм податкових документів.

         Заповнення граф Таблиці даних платника податків здійснюється наступним чином:

            у графі 2 - вид економічної діяльності відповідно до Класифікатора видів економічної діяльності (КВЕД ДК 009:2010);

            у графі 3 - коди товарів згідно з УКТ ЗЕД або коди послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДК 016-2010) (далі - ДКПП), що на постійній основі придбаваються (отримуються) платником податку;

            у графі 4 - коди товарів згідно з УКТ ЗЕД або коди послуг згідно з ДКПП, що на постійній основі постачаються (виготовляються) платником податку.

         При подані Таблиці відповідно до виду економічної діяльності зазначення кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД / послуг згідно з Державним класифікатором продукції послуг (ДК 016-2010), що постачаються (виготовляються) платником податку є обовязковим, на відміну від зазначення кодів товарів/послуг, що придбаваються (отримуються) таким платником для їх виготовлення.

         Звертаємо увагу, що одночасне заповнення граф 3 і 4 в одному рядку Таблиці не допускається.

         Код товарів згідно з УКТ ЗЕД / кодів послуг згідно з ДКПП - зазначаються цифри ідентичні цифрам УКТ ЗЕД/ДКПП вказаним в податковій накладній, яка заблокована.

         У Таблиці зазначаються тільки ті коди УКТ ЗЕД/ДКПП і ті коди КВЕД, які дійсно відповідають діяльності платника, по якому зупинена податкова накладна та платником отримана квитанція про зупинення її реєстрації в ЄРПН.

         Отримання попередньої оплати за товари, постачання яких ще не відбулося, не позбавляє платника податку права навести у Таблиці інформацію щодо товарів відносно яких вона отримана.

          Про  це   повідомила  ДФС   України  у  листі  від  06.09.2017 року N 2723/99-99-07-05-01-18 «Про систему моніторингу відповідності податкових накладних / розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків»

З 1 вересня про відкриття/закриття рахунків можна повідомити через Електронний кабінет

Фіскальною службою створено програмний інтерфейс (API) та клієнтське програмне забезпечення для використання у зовнішніх програмних продуктах банків та інших фінансових установ з метою відправки та приймання електронних повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків через Електронний кабінет (Програмний модуль).

Починаючи з 1 вересня 2017 р. через взаємодію API «Електронного кабінету» та Програмного модуля забезпечується:

- завантаження файлів повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у національній та іноземній валютах, про відкриття/закриття рахунків платників податків у цінних паперах, про відкриття/закриття кореспондентських рахунків в установах банків, які формуються програмним забезпеченням фінансових установ;

- накладення на файл повідомлення електронних цифрових підписів (ЕЦП) відповідальних посадових осіб фінансових установ у встановленому порядку. Використовується ЕПЦ будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів;

- відправлення та приймання файлів повідомлень контролюючими органами;

- отримання квитанції про результати обробки переданого файлу (квитанції про одержання файла повідомлень (перша квитанція), про прийняття до оброблення файла повідомлень (друга квитанція)).

Програмний модуль та Інструкція з його використання розміщені на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Електронна звітність»/Програмний модуль для формування та направлення повідомлень про відкриття/закриття рахунків.

Затверджено порядок функціонування Електронного кабінету

З 1 вересня 2017 року набрав чинність Порядок функціонування Електронного кабінету, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017. №637 (далі - Порядок). Порядок розроблено з метою реалізації платниками податків та державними, у тому числі контролюючими, органами своїх прав та обов'язків, визначених Податковим кодексом України, іншими законодавчими та нормативно-правовими актами.

Електронний кабінет буде забезпечувати електронну форму взаємодії платників податків та державних органів з контролюючими органами, надання/отримання користувачам/користувачами документів, інформації та послуг, передбачених ПКУ.

         Електронний кабінет складатиметься з:

- апаратно-програмного комплексу;

- портального рішення для користувачів - платників податків, робота в якому здійснюється он-лайн (через Інтернет у режимі реального часу) та не передбачає обов'язкового використання спеціалізованого клієнтського застосування;

- портального рішення для користувачів - державних, у тому числі контролюючих, органів;

- програмного інтерфейсу (API), що дає змогу реалізувати повноту функціонала Електронного кабінету;

- інших засобів інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних систем.

Працюватиме він постійно (24 години на дату кожного календарного дня), крім часу, необхідного для його технічного обслуговування.

ДО УВАГИ ПЛАТНИКІВ ЕКОЛОГІЧНОГО ПОДАТКУ

Шосткинська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області звертає увагу платників на дотримання ними порядку заповнення податкової звітності з екологічного податку, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 17.08.2015 №715 «Про затвердження форми Податкової декларації екологічного податку», що зареєстрований у Міністерстві юстиції України 03.09.2015 за №1052/27497, зі змінами.

За результатами аналізу податкової звітності з екологічного податку за ІІ квартал 2017 року, проведеного ДФС України, встановлено, що окремі платники під час подання до органу ДФС податкової звітності з екологічного податку не дотримувались порядку її заповнення, внаслідок чого звітність була подана з помилками.

Серед допущених помилок наступні:

- невірне застосування ставок екологічного податку (з 1 січня 2017 року збільшено на 12% ставки екологічного податку, що діяли у 2016 році);

невірне заповнення платниками значення кол.3 додатків 1-3 до Декларації «Фактичний обсяг викидів або об’єкт оподаткування» (потрібно заповнювати у тоннах);

- невірне заповнення платниками значення кол.5 додатка 2, кол.5 та 6 додатка 3 до Декларації (коли коефіцієнт дорівнює «1» платниками замість «1» зазначається «0», або платниками зазначається коефіцієнт інший, ніж передбачено Податковим кодексом України, або замість коефіцієнта вказується ставка податку);

- невірне заповнення у додатках 1 – 3 до Декларації коду забруднюючої речовини (відходів) (потрібно зазначати безпосередній код забруднюючої речовини (відходів));

- у додатках 1 – 3 до Декларації платниками зазначається код однієї забруднюючої речовини (відходів), а ставка іншої;

- невірне заповнення замість одного додатка до Декларації іншого додатка.

Відповідно до Податкового кодексу України, додатки є невід’ємною частиною податкової декларації з екологічного податку (далі – Декларація). Відповідний тип додатка забезпечує обчислення податкового зобов’язання за відповідним видом об’єкта оподаткування. За відсутності у платника відповідного виду об’єкта оподаткування тип додатка, в якому обчислюється податкове зобов’язання для такого об’єкта оподаткування, до Декларації не додається.

З урахуванням зазначеного, звертаємо увагу платників екологічного податку на забезпечення правильного заповнення усіх реквізитів звітності, застосування ставок та коефіцієнтів.

Нагадуємо, що граничними термінами подання податкової звітності з екологічного податку є:

- за 3-й квартал 2017 року: 9 листопада 2017 року;

- за 4-й квартал 2017 року: 9 лютого 2018 року.

Податкові повідомлення –рішення в електронній формі

 З 20 вересня 2017 року набере чинності наказ Міністерства фінансів України від 21.07.2017р. № 658, яким затверджено зміни до Порядку надіслання контролюючими органами податкових повідомлень – рішень планикам податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 28.12.2015 р. №1204.

         Змінами визначено, що при складанні у випадках, передбачених Податковим кодексом України, податкових повідомлень – рішень в електронній формі необхідно дотримуватися вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронний цифровий підпис».

         Податкове повідомлення – рішення вважається належним чином врученим платнику податків (окрім фізичних осіб), якщо його надіслано у порядку, визначеному ст. 42 Податкового кодексу України.

         Податкове повідомлення – рішення вважається надісланим (врученим) фізичній особі, якщо його вручено їй особисто чи її представникові, надіслано на адресу за місцем проживання або останнього відомого місцезнаходження фізичної особи рекомендованим листом з повідомленням про вручення або у порядку, визначеному п. 42.4 ст.42 Податкового кодексу України.

         Якщо контролюючим органом не отримано квитанції про доставку податкового повідомлення – рішення, надісланого засобами електронного зв’язку, вживаються заходи, передбачені п.42.4 ст.42 Податкового кодексу України.

Підприємці - платники єдиного податку зобов’язані вести книгу обліку доходів

Відповідно п.п. 296.1.1 ст. 296 Податкового кодексу України платники єдиного податку першої і другої груп та платники єдиного податку третьої групи (фізичні особи - підприємці), які не є платниками ПДВ, ведуть книгу обліку доходів шляхом щоденного, за підсумками робочого дня, відображення отриманих доходів.

         Записи у Книзі доходів виконуються за підсумками робочого дня, протягом якого отримано дохід, зокрема про кошти, які надійшли на поточний рахунок платника податку та/або які отримано готівкою, вартість безоплатно отриманих товарів (робіт, послуг).

         Підприємці - платники єдиного податку третьої групи, які є платниками ПДВ, ведуть облік доходів та витрат.

         Записи у Книзі доходів та витрат виконуються за підсумками робочого дня, протягом якого отримано дохід, окремо про кошти, що надійшли на поточний рахунок платника податку та/або отримано готівкою, фактично безоплатно отримано товари (роботи, послуги) та понесено витрати, зокрема оплачені придбані товари (роботи, послуги), виплачена заробітна плата, сплачено єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування тощо.

         Для реєстрації Книг такі платники єдиного податку подають до фіскального органу за місцем обліку примірник книги, у разі обрання способу ведення книги у паперовому вигляді.

         Дані Книги заповнюються у гривнях з копійками та використовуються платником податку для заповнення податкової декларації платника єдиного податку.

         Книга зберігається у платника податку протягом 3 років після закінчення звітного періоду, в якому здійснено останній запис.

         Форми та порядок ведення книги обліку доходів платників єдиного податку 1-ї і 2-ї груп та платників єдиного податку 3-ї групи, які не є платниками ПДВ та книги обліку доходів і витрат для платників єдиного податку 3-ї групи, які є платниками ПДВ, затверджені наказом МФУ від 19.06.2015 № 579.

Затверджено порядок переходу платників податку на прибуток підприємств до подання спрощеної податкової декларації

Постановою Кабінету міністрів України від 9 серпня 2017 р.№592 затверджено Порядок переходу платників податку на прибуток підприємств до подання спрощеної податкової декларації з такого податку.

         Крім того, затверджено форму спрощеної податкової декларації з податку на прибуток підприємств у разі застосування нульової ставки зазначеного податку.

         Нагадаємо, що з 1 січня 2017 р. до 31 грудня 2021 р. нульова ставка зазначеного податку застосовується платниками, у яких, зокрема, річний дохід не перевищує 3 мільйонів гривень та розмір нарахованої за кожний місяць звітного періоду заробітної плати кожному з працівників, які перебувають з платником податку у трудових відносинах, є не меншим як 2 мінімальні заробітні плати та які відповідають одному із таких критеріїв:

а) утворені після 1 січня 2017 року;

б) діючі, у яких протягом 3 послідовних попередніх років (або протягом усіх попередніх періодів, якщо з моменту їх утворення пройшло менше трьох років) щорічний обсяг доходів задекларовано в сумі, що не перевищує 3 мільйонів гривень, та у яких середньооблікова кількість працівників протягом цього періоду становила 5 - 20 осіб;

в) зареєстровані платниками єдиного податку до 1 січня 2017 року та у яких за останній календарний рік обсяг виручки від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) становив до 3 мільйонів гривень та середньооблікова кількість працівників становила 5 - 50 осіб.

08 ВЕРЕСНЯ НАБРАВ ЧИННОСТІ ПОРЯДОК НАПРАВЛЕННЯ КОНТРОЛЮЮЧИМИ ОРГАНАМИ ПОДАТКОВИХ ВИМОГ ПЛАТНИКАМ ПОДАТКІВ

Порядок направлення контролюючими органами податкових вимог платникам податків (далі – Порядок) визначає механізм формування, надсилання (вручення) та відкликання податкових вимог контролюючими органами, та поширюється на платників податків, у яких виник податковий борг. Порядок затверджено наказом Мінфіну від 30.06.2017 р. № 610 (далі – Наказ № 610), який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 24 липня 2017 р. за N 902/30770. Наказ № 610 опубліковано в Офіційному віснику України від  08.09.2017 N 70 та набрав чинності з моменту опублікування.

Так, податкова вимога формуватиметься у разі, якщо платник податків не сплатить у встановлені Податкового кодексу України (далі – ПКУ) строки суму:

  • узгодженого грошового зобов’язання;
  • непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному ПКУ.

Податкова вимога не надсилатиметься (не вручатиметься), якщо загальна сума податкового боргу платника податків не буде перевищувати 60 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (1020 грн). У разі збільшення загальної суми податкового боргу до розміру, що перевищує 60 н.м.д.г., контролюючий орган надсилатиме (вручатиме) податкову вимогу такому платнику податків.

Податкова вимога надсилається (вручається) платнику податків у письмовій та/або електронній формі, але не раніше першого робочого дня після закінчення встановленого ПКУ граничного строку сплати суми грошового зобов’язання.

Крім загальних реквізитів, вона повинна містити відомості про:

  • факт виникнення грошового зобов’язання та права податкової застави;
  • розмір податкового боргу, який забезпечується податковою заставою;
  • обов’язок погасити податковий борг;
  • можливі наслідки його непогашення в установлений строк;
  • попередження про опис активів, які відповідно до законодавства можуть бути предметом податкової застави;
  • можливі дату та час проведення публічних торгів з їх продажу.

 

ПРОДАЖ ОВОЧІВ І ФРУКТІВ, ВИРОЩЕНИХ НА ВЛАСНІЙ САДИБІ, НЕ ОПОДАТКОВУЄТЬСЯ

Шосткинська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області нагадує, що відповідно до положень Податкового кодексу України, не оподатковуються доходи фізичних осіб, отримані від продажу власної сільськогосподарської продукції, що вирощена, зібрана, виготовлена, вироблена, оброблена та/або перероблена безпосередньо фізичною особою на земельних ділянках, наданих їй у розмірах, встановлених Земельним кодексом України для ведення:

- садівництва та/або для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибні ділянки) та/або для індивідуального дачного будівництва. При цьому якщо власник сільськогосподарської продукції має ще земельні частки (паї), виділені в натурі (на місцевості), але не використовує їх (здає в оренду або обслуговує), отримані ним доходи від продажу сільськогосподарської продукції не включаються до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу;

- особистого селянського господарства та/або земельні частки (паї), виділені в натурі (на місцевості), сукупний розмір яких не перевищує 2 гектари. При цьому розмір земельних ділянок, зазначених в абзаці другому цього підпункту, а також розмір виділених в натурі (на місцевості) земельних часток (паїв), які не використовуються (здаються в оренду, обслуговуються), не враховуються. У разі перевищення розміру площі земельних ділянок більше 2 гектар, дохід від продажу сільськогосподарської продукції підлягає оподаткуванню на загальних підставах (за ставками - ПДФО 18 % і військовим збором - 1,5 %).

Діяльність, пов'язана з веденням особистого селянського господарства, не відноситься до підприємницької діяльності.

При продажу сільськогосподарської продукції (крім продукції тваринництва) її власник має подати податковому агенту копію довідки про наявність у нього земельних ділянок (форма 3-ДФ, затверджена наказом Міністерства доходів і зборів України від 17.01.2014 №32).

Оригінал довідки зберігається у власника сільськогосподарської продукції протягом строку позовної давності з дати закінчення дії такої довідки. Довідка видається сільською, селищною або міською радою за місцем податкової адреси (місцем проживання) платника податку протягом п'яти робочих днів з дня отримання відповідною радою письмової заяви про видачу такої довідки.

 

 



21.09.2017 11:45

Источник: Податкова




 
 
 
 
КАЛЬКУЛЯТОР СУБСИДІЙ 
 
 
 ІНДУСТРІАЛЬНИЙ ПАРК "СВЕМА"

ПРЕЗЕНТАЦІЙНИЙ ВІДЕОРОЛІК

МІСТА  ШОСТКА

ФОТОГАЛЕРЕЯ

ВІРТУАЛЬНА ВИСТАВКА

ПРОМИСЛОВИХ

ПІДПРИЄМСТВ МІСТА

 СТАТИСТИКА  

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ НС 

 

 

УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА

СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ

ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ

СЛУЖБА У СПРАВАХ 

ДІТЕЙ

ЦЕНТР СОЦІАЛЬНИХ

СЛУЖБ ДЛЯ СІМ'Ї,ДІТЕЙ 
ТА МОЛОДІ


УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ 

освіта

ЦЕНТРАЛЬНА

РАЙОННА ЛІКАРНЯ 

црл шостка

ШОСТКИНСЬКА ОДПІ 

ШОСТКИНСЬКЕ МІСЬКРАЙОННЕ

УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ

пенсионный фонд шостка

ШОСТКИНСЬКИЙ КРАЄЗНАВЧИЙ МУЗЕЙ

ЦЕНТР ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ


 ШОСТКИНСЬКА МІСЬКА ЦБС

 ШОСТКИНСЬКА ДИТЯЧА

ШКОЛА МИСТЕЦТВ

МАЛА АКАДЕМІЯ НАУК

СТАНЦІЯ ЮНИХ НАТУРАЛІСТІВ

 

ШОСТКИНСЬКА МІСЬКА  

ОРГАНІЗАЦІЯ УСВА

НОВИНИ ШОСТКИ 

 

  

  

 


Цей веб-сайт створений відповідно до проекту "Створення системи ефективного управління муніципальною економікою шляхом запровадження сприятливих інвестиційних умов в пріоритетних сферах економічної діяльності", що є переможцем IV Всеукраїнського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування 2006 р.

УВАГА! При використанні матеріалів сайту гіперпосилання на www.shostka-rada.gov.ua є обов'язковим

© 2007 Ідея й структура: Артем Серенок
© 2007-2014 Технічний супровід: "Шостка.NET"