Головна сторінка

 Оголошення, анонси культурного життя

 Оголошення про скликання сесій міської ради, засідань виконкому

 Місто

 Місцеве самоврядування

 Виконавчі органи Шосткинської міської ради

 Місцеві вибори

 Звіти органу влади

 Гаряча лінія

 Онлайн - голосування та опитування

 Поточні творчі конкурси

 Взаємодія з громадськістю

 Виконавчі органи державної влади

 Документи

 Публічні закупівлі

 Комунальна власність

 Послуги

 Статистика

 Споживач

 Економіка

 Інвестиції

 Регуляторна діяльність

 Доступ до публічної інформації

 Звернення громадян

 Запобігання та протидія корупції

 Фінансові ресурси та їх направлення

 Управління з питань НС інформує

 Медіа

 Військова служба за контрактом



 
УРЯДОВА ГАРЯЧА ЛІНІЯ
 
 
 
КАЛЕНДАР СВЯТ НА  2018

РІК ДЛЯ УКРАЇНИ

 

  

МІСЬКІ АВТОБУСНІ

МАРШРУТИ

 

 

 

 

 ТЕЛЕФОННИЙ

ДОВІДНИК

      

 

 

  

 

 

 

 

 

Змінено порядок проведення ревізій

3 липня 2013 року Уряд прийняв постанову № 513, яка передбачає комплексні зміни до процедури проведення ревізій (постанова набрала чинності 15 серпня 2013 року).

         Такі зміни пов’язані з останніми змінами до Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» (далі – Закон), а також обумовлені необхідністю удосконалення деяких аспектів підготовки, проведення ревізій та реалізації її матеріалів.

         Так, у п.1 Порядку проведення інспектування Державною фінансовою інспекцією України, її територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2006 №550 (далі – Порядок інспектування), конкретизовано перелік установ, підконтрольних органам Держфінінспекції України, зокрема, цей перелік доповнений фондами загальнообов’язкового державного соціального страхування, а також підприємствами, установами та організаціями, що отримують кошти з таких фондів.

         На практиці неодноразово виникали непорозуміння між об’єктом контролю та державними фінансовими інспекторами через різне визначення суб’єктів зустрічної звірки  в Законі та Порядку інспектування. З прийняттям постанови №513 такі розбіжності усунуті.

         Зустрічна звірка може проводитися на всіх підприємствах, в установах та організаціях і має на меті здійснення документального та фактичного підтвердження виду, обсягу і якості операцій та розрахунків для з’ясування їх реальності та повноти відображення в обліку об’єкта контролю.

Отже, зустрічні звірки можуть бути проведені не лише у контрагентів об’єкта контролю, а й на всіх інших підприємствах, установах та організаціях, що були залучені до виконання відповідних угод. Наприклад, такі звірки можуть бути проведені не лише у генпідрядника, а й у субпідрядників усіх ланок щодо виконання відповідних робіт (послуг).

Кардинальних змін зазнав порядок підписання довідок зустрічних звірок. Раніше за результатами зустрічної звірки складалися два примірники довідки. Проте на практиці виникала потреба надання примірника довідки зустрічної звірки правоохоронному органу та об’єкту контролю. Для врегулювання цього питання постановою №513 визначено, що за результатами такої звірки у чотирьох примірниках складається довідка, перший, другий та третій примірник, якої долучаються до відповідних примірників акта ревізії. Четвертий примірник довідки складається для підприємства (установи чи організації), у якого проводилася зустрічна звірка. Крім цього, підписання та вручення  підприємству (установі чи організації) довідки зустрічної звірки здійснюється в аналогічному, що й акт ревізії, порядку.

Однією з нових норм у Порядку інспектування є уточнення у п.16 процедурних питань проведення фактичної перевірки. Постановою №513 визначено, що фактична перевірка здійснюється станом на дату її проведення незалежно від періоду, що підлягає ревізії. Цією нормою, приміром, врегульовується можливість використання результатів інвентаризації, що відповідно до законодавства оформляється станом на певну дату, що зазвичай перебувають поза межами ревізійного періоду.

Крім цього, з прийняттям постанови №513 у Порядку інспектування конкретизовано, що для підтвердження результатів фактичної перевірки та фактів, що стосуються періоду, який підлягає ревізії, посадові особи органів Держфінінспекції України можуть перевіряти документи об’єкта контролю і за інші періоди фінансово-господарської діяльності об’єкта контролю.

Ще однією нормою, що інколи призводила до суперечок між об’єктом контролю та інспекторами, був п.21 щодо можливості отримання копій лише тих документів об’єкта контролю, що свідчать про порушення. Змінами до Порядку інспектування конкретизовано право інспектора – віднині посадова особа органу Держфінінспекції України, яка проводить ревізію, має право отримувати завірені копії документів об’єкта контролю, що підтверджують не лише порушення, а й будь-які інші факти, що були виявлені під час проведення ревізії.

Змінами до п.23 Порядку інспектування уточнено порядок дій інспектора в разі усунення об’єктом контролю обставин, що унеможливлюють проведення ревізії (відсутність бухгалтерського обліку на об’єкті контролю, недопущення інспекторів до проведення ревізії або ненадання необхідних для перевірки документів, інші об’єктивні і незалежні від органу Держфінінспекції України обставини, що унеможливлюють або перешкоджають проведенню ревізії).

У разі таких обставин ревізія за рішенням керівника органу Держфінінспекції України може бути завершена в установленому законодавством порядку. При цьому слід відзначити, що до її тривалості не входить термін, протягом якого ревізія фактично не проводилася. У разі ж, якщо зазначені перешкоди не усунуті, то застосовується норма, що вже була визначена Порядком інспектування, - ревізія не вважається проведеною і орган Держфінінспекції України має право вдруге організувати та провести ревізію об’єкта контролю, зокрема в плановому порядку, протягом того самого календарного року.

Постановою №513 уточнено також певні питання взаємодії з правоохоронними органами. Зокрема, встановлено, що в разі ненадання правоохоронним органам рішення суду про проведення позапланової виїзної ревізії, але за наявності у зверненні правоохоронного органу фактів, що свідчать про порушення вимог законів, контроль за дотриманням яких належить до компетенції органів Держфінінспекції України, можливе включення ревізії об’єкта контролю до плану контрольно-ревізійної роботи органу Держфінінспекції України на наступний плановий період за умови, що така установа  не ревізувалася органами Держфінінспекції України у плановому порядку протягом поточного календарного року. Крім цього, Порядок інспектування доповнений нормою, згідно з якою якщо дані, зазначені в абз.2-7 п.28 Порядку інспектування, викладені в рішенні суду  про надання дозволу на проведення ревізії, допускається їх відсутність у зверненні правоохоронного органу, до якого додається таке рішення.

Змінами до Порядку інспектування також уперше визначено обов’язок органів управління об’єкта контролю та органів виконавчої влади не пізніше ніж у місячний термін інформувати органи Держфінінспекції України про розгляд результатів ревізії та вжиті у зв’язку з цим заходи.

Іншими змінами до Порядку проведення інспектування уточнено його термінологію, питання проведення ревізії залученими спеціалістами, отримання інформації щодо діяльності об’єкта контролю, перелік підстав для зупинення ревізії, процедуру підписання акта ревізії централізованої бухгалтерії тощо.

 

 

Начальник Шосткинської об’єднаної

Держфінінспекції                                                                           Т.О.Зарубіна

 

26.04.14

 
 
 
 
 

ШОСТКИНСЬКИЙ КРАЄЗНАВЧИЙ МУЗЕЙ

ЦЕНТР ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ


 ШОСТКИНСЬКА МІСЬКА ЦБС

 ШОСТКИНСЬКА ДИТЯЧА

ШКОЛА МИСТЕЦТВ

МАЛА АКАДЕМІЯ НАУК

СТАНЦІЯ ЮНИХ НАТУРАЛІСТІВ

 

 

НОВИНИ ШОСТКИ 

 

  

  

 


Цей веб-сайт створений відповідно до проекту "Створення системи ефективного управління муніципальною економікою шляхом запровадження сприятливих інвестиційних умов в пріоритетних сферах економічної діяльності", що є переможцем IV Всеукраїнського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування 2006 р.

УВАГА! При використанні матеріалів сайту гіперпосилання на www.shostka-rada.gov.ua є обов'язковим

© 2007 Ідея й структура: Артем Серенок
© 2007-2014 Технічний супровід: "Шостка.NET"