Головна сторінка

 Оголошення, анонси культурного життя

 Оголошення про скликання сесій міської ради, засідань виконкому

 Місто

 Місцеве самоврядування

 Виконавчі органи Шосткинської міської ради

 Місцеві вибори

 Звіти органу влади

 Гаряча лінія

 Взаємодія з громадськістю

 Виконавчі органи державної влади

 Документи

 Державні закупівлі

 Послуги

 Статистика

 Споживач

 Економіка

 Регуляторна діяльність

 Доступ до публічної інформації

 Звернення громадян

 Запобігання та протидія корупції

 Фінансові ресурси та їх направлення

 Управління з питань НС інформує

 Медіа

 Військова служба за контрактом



 
УРЯДОВА ГАРЯЧА ЛІНІЯ
 
 
ВСЕ ПРО СУБСИДІЇ
 
 
КАЛЕНДАР СВЯТ НА  2018

РІК ДЛЯ УКРАЇНИ

 

  

МІСЬКІ АВТОБУСНІ

МАРШРУТИ

 

 

 

ПЛАНИ РОБОТИ 

ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ

 

МІСЦЕВИЙ БЮДЖЕТ 2018

 

   

ПРОГРАМИ СОЦІАЛЬНО-
ЕКОНОМІЧНОГО
РОЗВИТКУ МІСТА 

 

 

 ОФІЦІЙНЕ ІНТЕРНЕТ-

 ПРЕДСТАВНИЦТВО

 ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ

 

 

 

 

 

 

ТЕЛЕФОННИЙ

ДОВІДНИК

      

 

 

  

КАРТА ШОСТКИ

 

 

 

 

Інформація про систему обліку інформації, яка зберігається Виконавчим комітетом Шосткинської міської ради (зведена номенклатура справ)

Шосткинська міська рада та її

Виконавчий комітет

м.Шостка, Сумської область                                                                                                         

ЗАТВЕРДЖУЮ

Керуючий справами виконкому

                                                                             _________________________ О.М.Кравченко  ________________________ 2017 р.

 

 

НОМЕНКЛАТУРА  СПРАВ

на 2017 рік  

Індекс

справи

Заголовок справи

(тому, частини)

К-ть

справ

(томів,

частин)

Строк

зберігання

справи (тому,

частини і

номери статей

за переліком

Примітка

1

2

3

4

5

 

 

01.  ЗАГАЛЬНИЙ ВІДДІЛ

 

 

01-01

Закони України; постанови та інші акти Верховної Ради України; рішення, інші акти комітетів і комісій Верховної Ради України; Укази, розпорядження Президента України; постанови, розпорядження Кабінету Міністрів України

 

 

 

 

Доки не мине потреба* 

ст.1-б,  2-б,

 3-б

* Що стосуються діяльності міської  ради - пост.

 

01-02

Розпорядження голови обласної державної адміністрації

 

 

 

Доки не мине потреба*

ст.3-б

* Що стосуються діяльності міської  ради - пост.

 

01-03

Рішення та розпорядження голови обласної ради, рішення президії обласної ради

 

Доки не мине потреба*

ст.3-б

*Що

 стосуються діяльності міської     ради - пост.

 

01-04

Доручення голови обласної державної адміністрації

 

Доки не мине потреба*

ст.6-а

 

 

01-05

Рі­шен­ня, про­то­ко­ли та витяги з протоколу, протокольні доручення та рішення,  резолюції  за­сі­дань колегіальних органів обласної державної адміністрації; документи (довідки, плани заходів, доповіді, доповідні записки тощо) до них

 

Доки не мине потреба*

ст.9-б

* Що стосуються діяльності міської  ради - пост.

 

01-06

Протоколи засідань виконавчого комітету

 

 

Постійно

ст.7-а

 

 

 

01-07

Розпорядження міського голови 

 з основної діяльності

 

 

Постійно

ст.16-а

 

 

 

01-08

Протоколи апаратних нарад при міському голові

 

5 р. ЕПК

ст.13

 

 

 

01-09

Регламент роботи виконавчого комітету міської ради, інструкція з діловодства виконавчого комітету міської ради

 

 

Постійно

ст.20-а

 

 

 

01-10

Положення про відділ

 

Пост.

ст.39

 

 

 

01-11

Посадові інструкції та розподіл обов’язків між працівниками відділу

 

5 р.*

ст.43

* Після заміни новими

 

 

01-12

Плани роботи відділу

 

1 р.

 ст.161  

 

 

 

 

01-13

Звернення (пропозиції, заяви, скарги) громадян та документи з їх розгляду

 

 

 

 

5 р.*

ст.82-б

*У разі неодноразового звернення –

  5 р. після останнього розгляду

 

01-14

Документи(аналітичні довідки, доповідні записки, аналізи, звіти) про стан роботи по розгляду пропозицій, заяв, скарг громадян

 

 

Пост.

ст.83

 

 

 

01-15

Листування з органами державної

влади та місцевого самоврядування, об’єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями з питань взаємодії з політичними партіями та рухами, комітетами та засобами масової інформації, релігійними общинами та іншими громадськими організаціями

 

 

5 р. ЕПК

ст.22, 23

 

 

01-16

Листування з органами державної

влади та місцевого самоврядування, об’єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями з питань кадрової роботи

 

 

5 р. ЕПК

ст.22, 23

 

 

01-17

Листування з органами державної

влади та місцевого самоврядування, об’єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями з питань оборонної роботи

 

 

5 р. ЕПК

ст.22,  23

 

 

01-18

Депутатські звернення та документи з їх виконання

 

 

5 р. ЕПК

ст.8

 

 

01-19

Листування з органами державної

влади та місцевого самоврядування, об’єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями з питань освіти, культурно-масової та фізкультурно-спортивної роботи, науки, сім’ї, молоді та дітей

 

 

5 р. ЕПК

ст.22, 23

 

 

01-20

Листування з органами державної

влади та місцевого самоврядування, об’єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями з питань соціального захисту населення, охорони здоров’я, ветеринарної медицини

 

 

5 р. ЕПК

ст.22, 23

 

 

01-21

Листування з органами державної

 влади та місцевого самоврядування, об’єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями з питань житлово-комунального, шляхового господарства, ремонту та експлуатації автомобільних шляхів, благоустрою міста, капітального будівництва

 

 

5 р. ЕПК

ст.22, 23

 

 

01-22

Листування з органами державної

влади та місцевого самоврядування, об’єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями з питань транспорту, зв’язку, енергозабезпечення

 

 

5 р. ЕПК

ст.22, 23

 

 

01-23

Листування з органами державної

влади та місцевого самоврядування, об’єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями з питань адміністративно-господарських, адміністративно-територіального поділу та загальних питань

 

 

5 р. ЕПК

ст.22, 23

 

 

01-24

Листування з органами державної

влади та місцевого самоврядування, об’єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями з питань роботи підприємств промисловості

 

 

5 р. ЕПК

ст.22, 23

 

 

01-25

Листування з органами державної

влади та місцевого самоврядування, об’єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями з питань діяльності підприємств легкої, харчової промисловості, організації торгівлі, громадського харчування, побуту, фінансування

 

 

5 р. ЕПК

ст.22, 23

 

 

01-26

Листування з органами державної

влади та місцевого самоврядування, об’єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями з питань використання природних ресурсів, екологічної безпеки, охорони навколишнього природного середовища і природних ресурсів

 

 

5 р. ЕПК

ст.22, 23

 

 

01-27

Листування з органами державної

влади та місцевого самоврядування, об’єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями з питань приватизації майна, продажу, оренди, застави об’єктів комунальної власності, придбання таких об’єктів; роздержавлення власності, демонополізації виробництва, зовнішньоекономічної діяльності

 

 

5 р. ЕПК

ст.22, 23

 

 

01-28

Листування з органами державної

влади та місцевого самоврядування, об’єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями  з питань дотримання законності, координації роботи правоохоронних органів, прикордонного та митного контролю

 

 

5 р. ЕПК

ст.22, 23

 

 

01-29

Листування з органами державної

влади та місцевого самоврядування, об’єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями з питань регулювання земельних відносин

 

 

5 р. ЕПК

ст.22, 23

 

 

01-30

Контрольні справи (копія розпорядчого документу, що знаходяться на контролі, план організації контролю, довідки, інформації про виконання) на розпорядчі документи органів влади вищого рівня

 

 

3 р.***

Після зняття

з контролю

***розділ 6, § 8

Регламент виконавчого комітету ШМР

 

 

01-31

Контрольні справи (копія розпорядчого документу, що знаходяться на контролі, план організації контролю, довідки, інформації про виконання) на власні розпорядчі документи

 

 

3 р.***

Після зняття

з контролю

***розділ 6, § 8

Регламент виконавчого комітету ШМР

 

 

01-32

Реєстраційні картки звернень (пропозицій, заяв, скарг) громадян

 

 

5 р.

ст.124

 

 

 

01-33

Реєстраційні картки особистого прийому громадян

 

 

3 р.

ст.125

 

 

01-34

Журнал реєстрації звернень (пропозицій, заяв, скарг)  громадян

 

 

5 р.

ст.124

 

 

01-35

Реєстраційні картки вхідних документів

 

 

 

3 р.

ст.122

 

 

01-36

Журнал реєстрації вхідних документів

 

3 р.

ст.122

 

 

 

01-37

Листування з органами державної

влади та місцевого самоврядування, організаціями, установами та підприємствами з питань діяльності (вихідні документи)

 

3 р.

ст.24

 

 

01-38

Журнал реєстрації вихідних документів

 

 

3 р.

ст.122

 

 

01-39

Журнал обліку бланків конфіденційної звітності:

а) рішень виконкому;

б) бланків листів

 

 

3 р.

     ст.127-а

 

 

01-40

Журнал розсилки :

а) рішень виконкому;

б) розпоряджень міського голови з основної діяльності

 

 

3 р.

ст. 129

 

 

01-41

Спра­ви фон­дів (історичні (біографічні) і тематичні довідки до фондів, акти приймання-передавання документів, акти, довідки про результати перевіряння наявності й стану документів, акти про вилучення документів для знищення, про нестачу й невиправні пошкодження документів, акти про видавання справ у тимчасове користування, огляди фондів, списки, аркуші, картки фондів)

 

 

Постійно

 ст.130

 

*У разі ліквідації організації передаються на держзберігання

 

 

01-42

Протоколи засідань експертної комісії

 

 

Постійно

ст.14-а

 

 

 

01-43

Журнал реєстрації телефонограм

 

1 р.

        ст.126

 

 

01-44

Запити на публічну інформацію

 

5 р.

         ст.82-б

 

 

01-45

Журнал реєстрації запитів на публічну інформацію

 

5 р.

        ст.124

 

 

01-46

Журнал реєстрації звернень громадян, що надійшли під час чергування посадових осіб місцевого самоврядування та керівників підприємств, установ та закладів міста на телефонній «гарячій лінії»

 

5 р.

ст.124

 

 

01-47

Журнал особистого прийому громадян міським головою в трудових колективах

 

3 р.

ст.125

 

 

01-48

Журнал прийому громадян начальником відділу

 

3 р.

ст.125

 

 

01-49

Номенклатура справ виконавчого комітету міської ради

 

 

Постійно

       ст. 112-а

*Після заміни новими та за умови складення зведених описів справ

 

 

02. Організаційний відділ

 

 

02-01

Закони України; постанови та інші акти Верховної Ради України; рішення, інші акти комітетів і комісій Верховної Ради України; Укази, розпорядження Президента України; постанови, розпорядження Кабінету Міністрів України

 

 

 

 

Доки не мине потреба* 

ст.1-б,  2-б,

 3-б

* Що стосуються діяльності відділу - пост.

 

02-02

Регламент роботи міської ради

 

Пост.

ст.20-а

 

 

02-03

Регламент роботи виконавчого комітету міської ради, інструкція з діловодства виконавчого комітету міської ради

 

До заміни новими

ст.20-б

 

 

02-04

Положення про відділ

 

Пост.

ст.39

 

 

 

02-05

Посадові інструкції та розподіл обов’язків між працівниками оргвідділу

 

 

5 р.*

ст.43

* Після заміни новими

 

 

02-06

План роботи міської ради

 

 

Пост.

ст. 157-а

 

 

02-07

Річний (квартальні) плани роботи відділу та звіти про їх виконання

 

1 р.

ст.161

 

 

02-08

Рішення, протоколи сесій міської ради

 

Пост.

ст.7-а

 

§   

 

02-09

Документи діяльності  постійних комісій    ради (протоколи засідань, рішення, плани, звіти, списки членів)

 

Пост.

ст.14-а

 

 

02-10

Депутатські запити та документи з їх виконання

 

5 р. ЕПК

ст.8

 

 

 

 

Картки персонального обліку депутатів

 

75 р.*

ст.499

*Після закінчення повноважень

 

 

Документи  з  кадрової  роботи

 

 

02-11

Інструкції, методичні вказівки та рекомендації щодо роботи з кадрами і резервом

 

До заміни новими

ст.20-б

 

 

02-12

Розпорядження міського голови з кадрових питань (особового складу)(про прийняття на роботу, переміщення за посадою, звільнення, атестація, підвищення кваліфікації, стажування, щорічна оцінка посадових осіб, присвоєння рангів (підвищення рангу), зміна біографічних даних, відпустки щодо догляду за дитиною, відпустки за власний рахунок, довгострокові відрядження в межах України та за кордон)

 

75 р.

ст.16-б

 

 

02-13

Розпорядження міського голови з адміністративно-господарських питань             (у тому числі про стягнення)

 

5 р.

ст.16-б

 

 

02-14

Розпорядження  міського голови про короткострокові відрядження в межах України та за кордон

 

5 р.

ст.16-б

 

 

02-15

Розпорядження міського голови про надання щорічних оплачуваних відпусток та відпусток у зв’язку з навчанням

 

5 р.

ст.16-б

 

 

02-16

Положення про виконавчі органи міської ради

 

Пост.

ст.39

 

 

02-17

Посадові інструкції посадових осіб місцевого самоврядування міської ради

 

5 р.*

ст.43

*Після заміни новими

 

02-18

Річні статистичні звіти:

- про кількісний та якісний склад державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування, які займають посади керівників та спеціалістів (форма № 9-ДС);

- звіт про кількість працівників, їхній якісний склад та професійне навчання

    (форма № 6-ПВ)

 

Пост.

ст.302-б

 

 

02-19

Протоколи засідань, рішення атестаційної комісії

 

5 р.

ст.636

 

 

02-20

Протоколи засідань конкурсної комісії із заміщенню вакантних посад

 

75 р.ЕПК

ст.505

 

 

02-21

Особові справи посадових осіб місцевого самоврядування міської ради

 

75 р.*

ст.493

*Після звільнення

 

02-22

Особові картки працівників

 

75 р.*

ст.499

*Після звільнення

 

02-23

Оригінали особистих документів (трудові книжки)

 

До запитання

не затребувані - не менше

 50 р.

ст.508

 

 

02-24

Списки кандидатів на висування за посадою (кадровий резерв)

 

5 р.

ст.525-е

 

 

02-25

Документи (витяги  з протоколів, звіти) списки  конкурсної комісії із заміщення вакантних посад

 

75 р.*

ст. 506

*Зберігаються у складі особових справ.

Осіб що не пройшли за конкурсом

3 р.

 

02-26

Документи (списки військовозобов’язаних, листування) щодо ведення обліку військовозобов’язаних та призовників

 

1 р.

ст.668

ст.669

 

 

02-27

Картки обліку військовозобов’язаних

 

3 р.*

ст.670

*Після звільнення

 

02-28

Графіки про надання щорічних та додаткових відпусток

 

1 р.

ст.515

 

 

 

Журнал реєстрації розпоряджень міського голови з кадрових питань (особового складу) (про прийняття на роботу, переміщення за посадою, звільнення, атестація, підвищення кваліфікації, стажування, щорічна оцінка посадових осіб, присвоєння рангів (підвищення рангу), зміна біографічних даних, відпустки щодо догляду за дитиною, відпустки за власний рахунок, довгострокові відрядження в межах України та за кордон)

 

75 р.

ст.121-б

 

 

02-29

Журнал реєстрації розпоряджень міського голови з адміністративно-господарських питань ( у тому числі про стягнення)

 

5 р.

ст.121-б, в

 

 

02-30

Журнал реєстрації розпоряджень міського голови про короткострокові відрядження в межах України та за кордон

 

5 років

ст.121-б

 

 

02-31

Журнал реєстрації розпоряджень міського голови про надання щорічних оплачуваних відпусток та відпусток у зв’язку з навчанням

 

 

75 років

ст.121-б

 

 

02-32

Журнал обліку видачі трудових книжок

 

50 р.

ст.530

 

 

02-33

Журнал перевірки стану обліку військовозобов’язаних

 

3 р.

ст.671

 

 

02-34

Журнал обліку бланків конфіденційної звітності (розпоряджень міського голови)

 

3 р.

ст.127-а

 

 

 

03.  ВІДДІЛ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ

 

 

03-01

Інструкції і методичні вказівки органів вищого рівня з питань бухгалтерського обліку і звітності

 

До заміни новими

ст.20-б

 

 

 

03-02

Регламент роботи виконавчого комітету, інструкція з діловодства

 

До заміни новими

ст.20-б

 

 

03-03

Положення про відділ бухгалтерського обліку міської ради (копії)

 

Доки не мине потреба

п.3.1.17
 Правил роботи архівних підрозділів

 

03-04

Річний (квартальні) плани роботи відділу

 

1 р.

ст.161

 

 

03-05

Звіти про виконання кошторису,  пояснювальні записки до нього

-         річний

-         квартальні

-    місячні

 

 

 

Пост., ст.311-б

3 р.*,  ст.311-в

1 р.*,  ст.311-г

*За відсутністю річних, квартальних - постійно

 

03-06

Звіти про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та суми нарахованих страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, єдиного внеску на загально обов’язкове соціальне страхування (персоніфікований облік)  

 

75  р.,

ст.678

 

 

03-07

Статистичні звіти з питань діяльності (ф.1-ПВ, ф.4-ФСЦ з ТВП, ф. 10-ПІ, ф.11-ОЗ, Ф.1-ТР, ф.2інф, ф.2-ТР,

ф.9-ДС, ф.3-ПН, ф.1-торг, ф.2-інвестиції тощо):

-         річні

-         квартальні

-    місячні

 

 

 

 

 

 

Пост., ст.302-б

3 р.,  ст.302-в

1 р.,  ст.302-г

 

 

03-08

Штатні розписи та переліки до них виконкому міської ради

 

Пост.

 ст.37–а

 

 

03-09

Кошториси  виконкому міської ради і підпорядкованих їй установ, організацій і підприємств

 

Пост.

ст.193-а

 

 

03-10

Місцевий бюджет

 

Пост.

ст.173-б

 

 

03-11

Відомості на виплату  грошей

 

3 р.*

ст.318

*За відсутністю особових рахунків – 75 р.

 

03-12

Розрахунково-платіжні відомості (особові рахунки) працівників

 

75 р.

ст.317-а

 

 

03-13

Податкові звіти   

 

5 р.

ст. 279

ст. 283

 

 

03-14

Первинні документи і додатки до них, що фіксують факт виконання господарських операцій і стали підставою для записів у регістрах бухгалтерського обліку та податкових документах 

 

3 р.*

ст.336

 

*За умови завершення ревізій

 

03-15

Договори, угоди (аудиторські, господарські, операційні тощо)

 

3 р.*

ст.330

*Після завершення строків дії договору,  угоди

За умови завершення ревізії

 

03-16

Головна книга

 

3 р.*

ст.351

*За умови завершення ревізії

 

03-17

Касова книга

 

3 р.*

ст.336

*За умови завершення ревізії

 

03-18

Оборотні відомості

 

3 р.*

ст.351

*За умови завершення ревізії

 

03-19

Картки аналітичного обліку отриманих асигнувань, фактичних видатків, касових видатків, готівкових операцій

 

3 р.

ст. 336

ст..351

*За умови завершення ревізій

 

03-20

Рішення судів, виконавчі листи, відомості та листування з питань зарплати

 

Доки не мине потреба*

ст.329

*Не менше

5 років

 

03-21

Документи (акти-звірки, листування) з питань та кредиторської заборгованості

 

5 р.

ст.282

ст.324

 

 

03-22

Акти документальних ревізій фінансово-господарської діяльності

 

5 р.

ст.341

 

 

03-23

Інвентарні картки

 

3 р.*

ст.351

*За умови завершення ревізії

 

03-24

Акти про приймання, здавання і списання майна і матеріалів

 

3 р.*

ст.336

*За умови завершення ревізії

 

03-25

Документи (протоколи, акти, звіти, відомості переоцінки й визначення зношеності основних засобів) про переоцінку основних фондів, нематеріальних активів, незавершеного будівництва

 

Пост.

ст. 343

 

 

03-26

Документи  (протоколи засідань інвентаризаційних комісій, акти інвентаризації, інвентаризаційні описи, порівняльні відомості) про інвентаризацію основних засобів, нематеріальних активів, грошових коштів, матеріальних цінностей тощо   

 

3р.*

ст.345

*За умови завершення ревізій

 

03-27

Листки непрацездатності

 

3 р.

ст.716

 

 

03-28

Протоколи засідань комісії з соціального страхування

 

5 р.

ст.711

 

 

03-29

Документи (заяви, плани, довідки, списки, листи) про надання, придбання, облік, розподіл путівок у санітарно-курортні заклади

 

3 р.

ст.712

 

 

03-30

Книга обліку розподілу, надходження та  видачі путівок

 

3 р.*

ст.746

*Після закінчення книги

 

03-31

Документи (протоколи, звіти, експертні висновки, акти, доповідні, економічні обґрунтування, розрахунки) про проведення  конкурсних торгів та участь у них

 

3 р.*

ст.219

*За умови завершення ревізії

 

03-32

Табелі обліку використання робочого часу

 

1 р.

ст.408

 

 

03-33

Журнал реєстрації довіреностей

 

3 р.

ст.127-а

 

1

3 р.

ст.127-а

* Перелік типових документів, що створюються під час діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій  (2012 рік);

**Правила роботи архівних підрозділів органів державної влади, місцевого самоврядування, пвдприєжмств, установ і організацій (2001 рік);

*** Регламент  роботи виконкому міської ради.

 

 

Начальник загального відділу                                                                         Т.М.Єпик

 

Відповідальний за діловодство та

архів                                                                                                                   О.С.Тищенко

 

________________________ 20

 

 

 

СХВАЛЕНО

Протокол засідання ЕК

виконкому міської ради

від                      № 

 

СХВАЛЕНО

Протокол засідання ЕК

архівного відділу міської ради

від                                № 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підсумковий запис про категорії та кількість справ,  заведених у 2013 році в фінансовому управлінні Шосткинської міської ради

 

За строками зберігання

Усього

У тому числі

таких, що переходять

 

 

з позначкою "ЕК"

Постійного

 

 

 

 

Тривалого

(понад 10 років)

 

 

 

Тимчасового

(до 10 років включно)

 

 

 

Разом

 

 

 

 

 

 

 

Відповідальна за архів                                                                           М.М.Харченко

 

__________________ 20

 

 

Підсумкові відомості передано

в архів установи

 

 

           
     
       
 

 

 

(Посада особи, відповідальної за передавання   відомостей)                       (підпис)                                       (розшифровка підпису)

                                                                                                                               

                                                                               

 

 ___________________  20

 

 


 

 

 

Оновлено

01.02.18

 
 
 
 
КАЛЬКУЛЯТОР СУБСИДІЙ 
 
 
 ІНДУСТРІАЛЬНИЙ ПАРК "СВЕМА"

ПРЕЗЕНТАЦІЙНИЙ ВІДЕОРОЛІК

МІСТА  ШОСТКА

ФОТОГАЛЕРЕЯ

ВІРТУАЛЬНА ВИСТАВКА

ПРОМИСЛОВИХ

ПІДПРИЄМСТВ МІСТА

 СТАТИСТИКА  

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ НС 

 

 

УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА

СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ

ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ

СЛУЖБА У СПРАВАХ 

ДІТЕЙ

ЦЕНТР СОЦІАЛЬНИХ

СЛУЖБ ДЛЯ СІМ'Ї,ДІТЕЙ 
ТА МОЛОДІ


УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ 

освіта

ЦЕНТРАЛЬНА

РАЙОННА ЛІКАРНЯ 

црл шостка

ШОСТКИНСЬКА ОДПІ 

ШОСТКИНСЬКЕ МІСЬКРАЙОННЕ

УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ

пенсионный фонд шостка

ШОСТКИНСЬКИЙ КРАЄЗНАВЧИЙ МУЗЕЙ

ЦЕНТР ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ


 ШОСТКИНСЬКА МІСЬКА ЦБС

 ШОСТКИНСЬКА ДИТЯЧА

ШКОЛА МИСТЕЦТВ

МАЛА АКАДЕМІЯ НАУК

СТАНЦІЯ ЮНИХ НАТУРАЛІСТІВ

 

ШОСТКИНСЬКА МІСЬКА  

ОРГАНІЗАЦІЯ УСВА

НОВИНИ ШОСТКИ 

 

  

  

 


Цей веб-сайт створений відповідно до проекту "Створення системи ефективного управління муніципальною економікою шляхом запровадження сприятливих інвестиційних умов в пріоритетних сферах економічної діяльності", що є переможцем IV Всеукраїнського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування 2006 р.

УВАГА! При використанні матеріалів сайту гіперпосилання на www.shostka-rada.gov.ua є обов'язковим

© 2007 Ідея й структура: Артем Серенок
© 2007-2014 Технічний супровід: "Шостка.NET"