Головна сторінка

 Оголошення, анонси культурного життя

 Оголошення про скликання сесій

 Місто

 Місцеве самоврядування

 Місцеві вибори 2015

 Гаряча лінія

 Поточні онлайн - голосування та опитування

 Поточні творчі конкурси

 Взаємодія з громадськістю

 Виконавчі органи державної влади

 Документи

 Державні закупівлі

 Комунальна власність

 Послуги

 Статистика

 Економіка

 Регуляторна діяльність

 Доступ до публічної інформації

 Звернення громадян

 Запобігання та протидія корупції

 Фінансові ресурси та їх направлення

 Управління з питань НС інформує

 Державний реєстр виборців

 Медіа

 Військова служба за контрактом



 
УРЯДОВА ГАРЯЧА ЛІНІЯ
 
 
ВСЕ ПРО СУБСИДІЇ
 
 
КАЛЕНДАР СВЯТ НА  2017

РІК ДЛЯ УКРАЇНИ

 

  

МІСЬКІ АВТОБУСНІ

МАРШРУТИ

 

 

 

ПЛАНИ РОБОТИ 

ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ

 

МІСЦЕВИЙ БЮДЖЕТ 2017

 

   

ПРОГРАМИ СОЦІАЛЬНО-
ЕКОНОМІЧНОГО
РОЗВИТКУ МІСТА 

 

 

 ОФІЦІЙНЕ ІНТЕРНЕТ-

 ПРЕДСТАВНИЦТВО

 ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ

 

 

 

 

 

 

ТЕЛЕФОННИЙ

ДОВІДНИК

      

 

 

  

КАРТА ШОСТКИ

 

 

 

 

18. Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради

 

 

Адреса: вул. Свободи, 43а, м. Шостка, Сумська область, 41100, електронна адреса:  info22@upszn-sumy.gov.ua

 

сайт http://upszn-shostka.gov.ua

 

Додаткова інформація для завантаження:

 


 

Начальник управління – Наймитенко АнтонінаМиколаївна, приміщення управління, ІІ поверх, каб. 10, тел. 4-70-40;

 

Заступник начальника управління з питань соціального обслуговування – Скиба Зінаїда Миколаївна, приміщення управління, ІІ поверх, каб. 16, тел. 4-79-21;

 

Графік особистого прийому громадян керівниками:

 

Начальник управління – Наймитенко А.М. – середа з 8-00 до 12-00;

 

Заступник начальника управління з питань соціального обслуговування Скиба З. М. – вівторок, четвер з 8-00 до 12-00;

 

 

 

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

ПРО  УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ

 ШОСТКИНСЬКОї МІСЬКОЇ РАДИ

 

1.1. Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради (далі — управління) утворюється рішенням Шосткинської міської ради, є її  виконавчим органом і в межах м.Шостка забезпечує виконання покладених на нього завдань.

 

1.2. Управління підзвітне і підконтрольне  Шосткинській міськії раді, департаменту соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації, підпорядковане виконавчому комітету Шосткинської міської ради, міському голові ;

 

1.3. Управління у своїй діяльності керується Конституцією  та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства соціальної політики (далі – Мінсоцполітики), розпорядженнями голови Сумської обласної державної адміністрації, наказами Департаменту соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації, рішеннями сесії та виконавчого комітету Шосткинської міської ради, розпорядженнями міського голови, а також  цим Положенням.

 

1.4. Основним завданням управління є забезпечення реалізації державної соціальної політики на території м.Шостка у сфері соціального захисту населення, що включає:

 

1) забезпечення реалізації державної політики у сфері соціально-трудових відносин, оплати і належних умов праці, організацію ефективного співробітництва  з роботодавцями;

2) забезпечення реалізації державної політики з питань соціального захисту населення, підтримки сім'ї, попередження насильства в сім’ї; забезпечення рівності прав чоловіків та жінок, протидії торгівлі людьми;

3) призначення та виплату соціальної допомоги, компенсацій та інших соціальних виплат, встановлених законодавством України, надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;

4) організацію соціального обслуговування населення, здійснення соціальної роботи та надання соціальних послуг, залучення недержавних організацій, які надають соціальні послуги;

5) розроблення та організацію виконання комплексних програм та заходів щодо поліпшення становища соціально вразливих верств населення, та всебічне сприяння в отриманні ними соціальних виплат та послуг за місцем проживання, перебування;

6) забезпечення соціальної інтеграції інвалідів, сприяння створенню умов для безперешкодного доступу інвалідів до об'єктів соціальної інфраструктури;

7) здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій  управлінням  Пенсійного фонду України в м.Шостці та Шосткинському районі; проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи;

 

1.5. Управління відповідно до визначених повноважень виконує такі функції:

1)  організовує виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів Мінсоцполітики, розпоряджень голови Сумської обласної державної адміністрації, наказів Департаменту соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації, рішень сесії та виконавчого комітету Шосткинської міської ради, розпоряджень міського голови та здійснює контроль за їх реалізацією;

2)  забезпечує у межах своїх повноважень захист прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб;

3)  здійснює контроль за дотриманням підприємствами, установами та організаціями правил, норм, стандартів у межах визначених повноважень;

4)  аналізує стан та тенденції соціального розвитку   м.Шостки та вживає заходів до усунення недоліків;

5)  бере участь у підготовці пропозицій до проектів програм соціально-економічного та культурного розвитку  м. Шостки та інших програм ;

6)  вносить пропозиції щодо проекту бюджету м.Шостки;

7)  забезпечує ефективне і цільове використання відповідних бюджетних коштів;

8)  бере участь у підготовці заходів щодо розвитку м. Шостки;

9)  розробляє проекти  рішень сесій та виконавчого комітету Шосткинської міської ради, розпоряджень міського голови;

10)  бере участь у розробленні проектів розпоряджень міського голови, рішень сесій та виконавчого комітету Шосткинської міської ради, головними розробниками яких є інші структурні підрозділи;

11)  бере участь у підготовці звітів міського голови для їх розгляду на сесії Шосткинської міської ради;

12)  готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами інформаційні та аналітичні матеріали для подання міському голові;

13)  забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції;

14)  готує (бере участь у підготовці) проекти угод, договорів, меморандумів, протоколів зустрічей делегацій і робочих груп у межах своїх повноважень;

15)  розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян;

16)  опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів  місцевих рад;

17)  забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої є управління;

18)  постійно інформує населення про стан здійснення визначених законом повноважень;

19)  здійснює повноваження, делеговані  Шосткинською міською радою та її виконавчим комітетом;

20)  забезпечує у межах своїх повноважень виконання завдань мобілізаційної підготовки, цивільного захисту населення, дотримання вимог законодавства з охорони праці, пожежної безпеки;

21)  організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів;

22)  забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;

23)  бере участь у вирішенні відповідно до законодавства колективних трудових спорів (конфліктів);

24)  забезпечує захист персональних даних;

25)  готує та подає в установленому порядку аналітичні матеріали і статистичну звітність з питань, що належать до його компетенції;

26)  залучає громадські та благодійні організації до виконання соціальних програм і здійснення відповідних заходів;

27)  здійснює нагляд за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій управлінням Пенсійного фонду України в м.Шостці та Шосткинському районі; проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи;

28)  у сфері соціально-трудових відносин, оплати праці та зайнятості населення:

здійснює повідомну реєстрацію колективних договорів, їх перевірку на відповідність чинному законодавству та забезпечує зберігання копій;

 

здійснює моніторинг показників заробітної плати та своєчасності її виплати працівникам підприємств, установ, організацій всіх форм власності, а також фізичних осіб-підприємців;

 

забезпечує соціальний захист працівників, зайнятих на роботах зі шкідливими та важкими умовами праці, вживає заходів до якісного проведення атестації робочих місць;

 

розробляє (бере участь у розробленні) територіальну програму зайнятості населення, координує та контролює  роботу із здійснення заходів, передбачених  програмою зайнятості населення, бере участь у реалізації інших заходів щодо поліпшення ситуації на ринку праці;

 

29)  з питань реалізації заходів соціальної підтримки населення:

 

організовує в межах своєї компетенції роботу щодо надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, пільг з оплати житлово-комунальних послуг, послуг зв’язку, пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу та пільгового проїзду окремим категоріям громадян, інших пільг, передбачених законодавством України, компенсації особам, які згідно із Гірничим законом України мають право на безоплатне отримання вугілля на побутові потреби, але проживають у будинках, що мають централізоване опалення тощо;

 

здійснює призначення та виплату:

 

- державної допомоги сім’ям з дітьми, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, особам, які не мають права на пенсію та інвалідам, тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме, одноразової матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам та особам, які проживають разом з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, компенсаційних виплат фізичним особам, які надають соціальні послуги, а також інших видів державної допомоги відповідно до законодавства України;

- державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам і державної соціальної допомоги на догляд;

- щомісячної компенсаційної виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за інвалідом I групи, а також за престарілим, який досяг 80-річного віку;

- одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання „Мати-героїня”;

 

бере участь у роботі комісій, утворених при виконавчих органах Шосткинської міської ради з питань соціального захисту населення;

 

сприяє громадянам в одержанні документів, необхідних для призначення окремих видів допомог, субсидій та надання пільг;

 

проводить електронні звірки інформації від організацій-надавачів послуг щодо витрат, пов’язаних з наданням пільг окремим категоріям громадян, з відомостями, що містяться в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги;

 

здійснює розрахунки з організаціями-надавачами послуг за надані пільги окремим категоріям громадян та призначені житлові субсидії населенню;

визначає право на отримання компенсації за оплату електроенергії, газу та централізованого опалення житла відповідно до Гірничого закону України, здійснює її нарахування та виплату;

 

формує податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку отримувачів державних соціальних допомог;

 

проводить інвентаризацію особових справ і особових рахунків осіб, які одержують соціальну допомогу, субсидії та пільги в установленому законодавством порядку;

 

організовує прийом документів для призначення усіх видів соціальної допомоги та послуг за принципом „єдиного вікна” та забезпечує розгляд заяв та прийняття рішень відповідно до затверджених стандартів надання послуг;

 

надає консультації з питань прийому документів для призначення усіх видів компенсацій, пільг, соціальної допомоги та послуг на території м. Шостка, у тому числі шляхом організації роботи „мобільних соціальних офісів”;

 

здійснює контроль відповідно до чинного законодавства за цільовим використанням коштів, спрямованих на надання державних соціальних допомог та інших видів соціальної підтримки, передбачених законодавством України;

 

організовує роботу головних державних соціальних інспекторів та державних соціальних інспекторів;

 

30)  у сфері реалізації державних соціальних гарантій окремим категоріям громадян:

 

організовує призначення та виплату допомоги, компенсацій та надання інших соціальних гарантій громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, відповідно до законодавства України;

 

здійснює підготовку документів щодо визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;

 

організовує санаторно-курортне лікування інвалідів, ветеранів війни та праці, жертв нацистських переслідувань, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, а також виплату грошових компенсацій вартості санаторно-курортного лікування деяким категоріям громадян відповідно до законодавства України;

 

подає пропозиції до проектів регіональних програм із соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;

 

організовує в межах своєї компетенції роботу з надання пільг пенсіонерам, інвалідам, ветеранам війни та праці, одиноким непрацездатним громадянам та іншим категоріям осіб, які мають право на пільги відповідно до законодавства України;

 

аналізує стан виконання комплексних програм, здійснення заходів соціальної підтримки малозабезпечених верств населення, надання встановлених законодавством пільг України соціально незахищеним громадянам та подає міському  голові   пропозиції з цих питань;

 

видає відповідні посвідчення категоріям громадян, які мають право на пільги відповідно до законодавства України;

 

організовує та здійснює виплату одноразової матеріальної допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми;

 

31)  у сфері соціального обслуговування, здійснення соціальної роботи та надання соціальних послуг населенню:

 

організовує роботу з визначення потреби територіальної громади м.Шостки у соціальних послугах, готує та подає пропозиції  міському голові щодо організації надання соціальних послуг відповідно до потреби, створення установ, закладів та служб соціального захисту населення та здійснення соціального замовлення на надання необхідних соціальних послуг недержавними організаціями;

 

забезпечує облік осіб, які звертаються в управління з питань направлення в установи та заклади, що надають соціальні послуги, сприяє в оформленні документів цим особам;

 

координує діяльність міського центру соціальних служб для сім'ї, дітей і молоді, міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) та інших установ, закладів та служб в реалізації законодавства України;

 

подає пропозиції   фінансовому управлінню Шосткинської міської ради під час формування проекту  місцевого   бюджету м. Шостки щодо передбачення коштів у складі видатків на фінансування місцевих програм соціального захисту та соціального забезпечення на компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги;

 

забезпечує призначення та виплату компенсацій фізичним особам, які надають соціальні послуги;

 

сприяє впровадженню нових соціальних послуг, у тому числі платних, відповідно до законодавства України;

 

забезпечує доступність громадян до соціальних послуг, контролює їх якість та своєчасність надання відповідно до законодавства України;

 

сприяє влаштуванню за потреби до будинків-інтернатів (пансіонатів) громадян похилого віку, інвалідів та дітей-інвалідів;

 

подає в установленому порядку пропозиції щодо встановлення піклування над повнолітніми дієздатними особами, які за станом здоров'я потребують догляду;

 

сприяє окремим громадянам у наданні соціальної допомоги та соціальних послуг інвалідам, ветеранам війни та праці, громадянам похилого віку, а також іншим соціально незахищеним громадянам;

 

вживає заходів до соціального захисту бездомних громадян та осіб, звільнених з місць позбавлення волі;

 

сприяє підвищенню кваліфікації працівників управління;

 

32)  у сфері соціальної інтеграції інвалідів:

 

здійснює облік інвалідів, дітей-інвалідів та інших осіб, які мають право на безоплатне забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації;

здійснює роботу з оформлення документів для визначення права інвалідів та дітей-інвалідів на безоплатне та пільгове забезпечення автомобілями;

 

координує роботу реабілітаційних установ для інвалідів та дітей-інвалідів місцевого рівня і сприяє їх розвитку, розглядає пропозиції щодо потреби у створенні, реорганізації, ліквідації реабілітаційних установ;

 

здійснює направлення до реабілітаційних установ інвалідів та дітей-інвалідів відповідно до поданих заяв та документів, перелік яких визначено реабілітаційною установою;

 

здійснює виплату грошових компенсацій, передбачених законодавством України;

 

визначає потребу у забезпеченні інвалідів та окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації, автомобілями, санаторно-курортним лікуванням, у здійсненні компенсаційних виплат, передбачених законодавством України, та направляє узагальнену інформацію департаменту соціального захисту населення Сумської обласної  державної адміністрації;

 

подає пропозиції виконкому Шосткинської міської ради щодо потреби у комунальних реабілітаційних установах для інвалідів та дітей-інвалідів;

 

інформує інвалідів про послуги Шосткинського міськрайонного центру зайнятості щодо підбору роботи, проведення професійної орієнтації з метою вибору виду професійної діяльності та визначення виду професійного навчання шляхом професійної підготовки, перепідготовки або підвищення кваліфікації;

 

інформує Шосткинський міськрайонний центр зайнятості та Сумське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів про інвалідів, які виявили бажання працювати;

 

бере участь у створенні безперешкодного середовища для маломобільних категорій населення;

 

33)  щодо попередження насильства в сім'ї, забезпечення гендерної рівності та протидії торгівлі людьми:

 

надає у межах компетенції підприємствам, установам та організаціям, об'єднанням громадян та окремим громадянам методичну і практичну допомогу та консультації з питань запобігання насильству в сім'ї, протидії торгівлі людьми;

 

взаємодіє з підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності, громадянами та об’єднаннями громадян у сфері охорони здоров’я, освіти, міграційної служби, зайнятості, внутрішніх справ та іншими, недержавними організаціями з питань надання соціальної підтримки сім’ям та дітям, забезпечення рівних прав та можливостей жінок та чоловіків, протидії торгівлі людьми;

 

34)  забезпечує ведення єдиної інформаційно-аналітичної системи соціального захисту населення (ІАССЗН), Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги (ЄДАРП), централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ), інших інформаційних систем та реєстрів, визначених Мінсоцполітики, підтримує єдине інформаційне і телекомунікаційне середовище у складі інформаційної інфраструктури Мінсоцполітики та власний сегмент локальної мережі;

 

35)  інформує населення з питань, що належать до його компетенції, роз’яснює громадянам положення нормативно-правових актів з питань, що належать до його компетенції, у тому числі через засоби масової інформації;

 

36)  здійснює інші передбачені законом повноваження.

 

1.6. Управління для здійснення повноважень та виконання завдань, що визначені, має право:

 

1) одержувати в установленому законодавством порядку від інших структурних підрозділів Шосткинської міської ради, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності та їх посадових осіб інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;

2) залучати до виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань спеціалістів, фахівців інших структурних підрозділів Шосткинської міської ради, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), представників громадських об’єднань (за згодою);

3) вносити в установленому порядку пропозиції щодо удосконалення роботи Шосткинської міської ради у сфері соціального захисту населення;

4) користуватись в установленому порядку інформаційними базами інших структурних підрозділів Шосткинської міської ради, системами зв’язку і комунікацій, мережами спеціального зв’язку та іншими технічними засобами;

5) скликати в установленому порядку наради, проводити семінари та конференції з питань, що належать до його компетенції.

 

1.7. Управління в установленому законодавством порядку та у межах повноважень взаємодіє з іншими структурними підрозділами Шосткинської міської ради, а також підприємствами, установами та організаціями з метою створення умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності одержання і передачі інформації, необхідної для належного виконання покладених на нього завдань та здійснення запланованих заходів.

 

1.8. Управління очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою згідно із законодавством про  службу в органах місцевого самоврядування за погодженням з директором департаменту соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації в установленому законодавством порядку.

 

1.9. Начальник управління:

 

1) здійснює керівництво управлінням, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяє створенню належних умов праці в управлінні;

2) подає на затвердження  положення про управління;

3) затверджує посадові інструкції працівників управління та розподіляє обов’язки між ними;

4) планує роботу управління, вносить пропозиції щодо формування планів роботи структурних підрозділів Шосткинської міської ради;

5) вживає заходів до удосконалення організації та підвищення ефективності роботи управління;

6) звітує перед міським головою про виконання покладених на управління завдань та затверджених планів роботи;

7) вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях виконавчого комітету Шосткинської міської ради питань, що належать до компетенції управління, та розробляє проекти відповідних рішень;

8) може брати участь у засіданнях сесій Шосткинської міської ради та виконавчого комітету Шосткинської міської ради ;

9) представляє інтереси управління у взаємовідносинах з іншими   структурними підрозділами Шосткинської міської ради, з департаментом соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації,  підприємствами, установами та організаціями – за дорученням керівництва;

10) видає у межах своїх повноважень накази, організовує контроль за їх виконанням;

11) подає на затвердження міського голови, проекти кошторису та штатного розпису управління в межах визначеної граничної чисельності та фонду оплати праці його працівників;

12) розпоряджається коштами у межах затвердженого міським головою  кошторису управління;

13) організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності посадових осіб місцевого самоврядування управління;

14) подає міському голові пропозиції щодо:

звільнення з посади у порядку, передбаченому законодавством про службу в органах місцевого самоврядування, посадових осіб місцевого самоврядування управління, присвоєння їм рангів посадових осіб місцевого самоврядування, їх заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності;

15) приймає на роботу та звільняє з роботи у порядку, передбаченому законодавством про працю, працівників управління, які не є посадовими особами місцевого самоврядування, вирішує питання їх заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності;

16) проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень управління;

17) забезпечує дотримання працівниками управління правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни;

18) здійснює інші повноваження, визначені законом.

 

1.10. Накази начальника управління, що суперечать Конституції та законам України, актам Президента України, Кабінету Міністрів України, Мінсоцполітики, можуть бути скасовані міським головою, директором департаменту соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації.

1.11. Начальник управління може мати заступників, які призначаються на посаду та звільняються з посади міським головою за поданням начальника управління.

1.12. Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників управління визначає міський голова   у межах відповідних бюджетних призначень.

1.13. Штатний розпис та кошторис управління затверджує міський голова за пропозиціями начальника управління відповідно до Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 р. № 228.

1.14. Управління є юридичною особою публічного права, має самостійний баланс, рахунки в органах Казначейства, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, власні бланки.

 

Оновлено

01.11.16

 
 
 
 
КАЛЬКУЛЯТОР СУБСИДІЙ 
 
 
 ІНДУСТРІАЛЬНИЙ ПАРК "СВЕМА"

ПРЕЗЕНТАЦІЙНИЙ ВІДЕОРОЛІК

МІСТА  ШОСТКА

ФОТОГАЛЕРЕЯ

ВІРТУАЛЬНА ВИСТАВКА

ПРОМИСЛОВИХ

ПІДПРИЄМСТВ МІСТА

 СТАТИСТИКА  

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ НС 

 

 

УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА

СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ

ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ

СЛУЖБА У СПРАВАХ 

ДІТЕЙ

ЦЕНТР СОЦІАЛЬНИХ

СЛУЖБ ДЛЯ СІМ'Ї,ДІТЕЙ 
ТА МОЛОДІ


УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ 

освіта

ЦЕНТРАЛЬНА

РАЙОННА ЛІКАРНЯ 

црл шостка

ШОСТКИНСЬКА ОДПІ 

ШОСТКИНСЬКЕ МІСЬКРАЙОННЕ

УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ

пенсионный фонд шостка

ШОСТКИНСЬКИЙ КРАЄЗНАВЧИЙ МУЗЕЙ

ЦЕНТР ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ


 ШОСТКИНСЬКА МІСЬКА ЦБС

 ШОСТКИНСЬКА ДИТЯЧА

ШКОЛА МИСТЕЦТВ

МАЛА АКАДЕМІЯ НАУК

СТАНЦІЯ ЮНИХ НАТУРАЛІСТІВ

 

ШОСТКИНСЬКА МІСЬКА  

ОРГАНІЗАЦІЯ УСВА

НОВИНИ ШОСТКИ 

 

  

  

 


Цей веб-сайт створений відповідно до проекту "Створення системи ефективного управління муніципальною економікою шляхом запровадження сприятливих інвестиційних умов в пріоритетних сферах економічної діяльності", що є переможцем IV Всеукраїнського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування 2006 р.

УВАГА! При використанні матеріалів сайту гіперпосилання на www.shostka-rada.gov.ua є обов'язковим

© 2007 Ідея й структура: Артем Серенок
© 2007-2014 Технічний супровід: "Шостка.NET"