Українська Русский English

 Головна сторінка

 Оголошення

 Місто

 Місцеве самоврядування

 Звіти органу влади

 Гаряча лінія

 Взаємодія з громадськістю

 Дозвільний центр в м. Шостка

 Центр надання адміністративних послуг

 Виконавчі органи державної влади

 Документи

 Комунальна власність

 Економіка

 Регуляторна діяльність

 Доступ до публічної інформації

 Звернення громадян

 Запобігання та протидія корупції

 Фінансові ресурси та їх направлення

 Управління з питань НС інформує

 Державний реєстр виборців

 Соціальна сфера

 Споживач

 Інвестиційна діяльність

 Державні закупівлі

 Проекти рішень

 Анонси подій

 Новини ТРК "Акцент"

 Газета "Полісся"



онлайн переводчик Переводчик
Translator

 

 

ПРОГРАМА СОЦІАЛЬНО-
ЕКОНОМІЧНОГО
РОЗВИТКУ МІСТА НА 2014 РІК

 

 

 

 

 

 

 

АСОЦІАЦІЯ ОМС

"МІСТА ЕЛЕКТРОННОГО

ВРЯДУВАННЯ УКРАЇНИ"

 

 

ІНТЕРНЕТ ПРИЙМАЛЬНЯ

 

 

ТЕЛЕФОННИЙ

ДОВІДНИК

      

 

 

АНОНСИ ПОДІЙ ДЛЯ ЗМІ

 

 

 

МІСЬКІ АВТОБУСНІ

МАРШРУТИ

 

 

CТАТИСТИКА

 

 

КАРТА ШОСТКИ

 

 

 

 

Робота управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради з 8 по 12 серпня 2011 року

До сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за минулий тиждень (з 08.08.2011 по 12.08.2011 року) на особистий прийом звернулось 52 особи, якими було порушено питання:

- забезпечення санаторно–курортним лікуванням – 8 осіб;

- індивідуальної програми реабілітації – 6 осіб;

- отримання засобів реабілітації – 13 осіб;

- забезпечення протезно-ортопедичними виробами – 1 особа;

- виплата грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки – 7 осіб;

- надання матеріальної допомоги – 1 особа;

- направлення до відділень Шосткинського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 16 осіб.

 

Видано:

- направлення на забезпечення протезно - ортопедичними виробами – 1 особі;

- путівка на санаторно–курортне лікування – 4 особам;

- засоби реабілітації – 10 особам.

Також були порушені питання отримання засобів для пересування, самообслуговування та догляду, орієнтування, спілкування та обміну інформацією, отримання протезних виробів та ортопедичного взуття, пільгового проїзду, отримання ліків на пільгових умовах та ін.

Всім громадянам надані ґрунтовні роз’яснення та консультації в межах законодавчого поля.

Сектором постійно ведеться робота з батьками дітей–інвалідів, щодо проходження курсу реабілітації в Сумському обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів, видаються буклети.

В період з 8 по 12 серпня 2011 року відділом грошових виплат і компенсацій здійснено роботу по основних напрамках, а саме:

- щоденно в телефонному режимі жителям міста надаються консультації з питань надання житлової субсидії, а також на всі інші види соціальних допомог. За минулий тиждень до інформатора звернулось – 732чол., по телефону – 71;

- прийнято документів та оформлено особових справ для надання всіх видів соціальної допомоги – 167чол., з них житлової субсидії – 36чол.;

- підготовлено 35 справи для перевірки достовірності інформації, наданої заявниками для призначення всіх видів соціальної допомоги та передано їх до сектору державних соціальних інспекторів.

- здійснено призначення всіх видів соціальної допомоги – 131 справ.

За минулий тиждень на комісії по розгляду заяв громадян з питань надання пільг та соціальних допомог малозабезпеченим сім’ям розглянуто 17 заяв по наданню всіх видів соціальної допомоги, з них: 16 – по наданню житлової субсидії та 1 – по державні соціальній допомозі малозабезпеченим сім’ям. Відмовлено 1 особі в наданні житлової субсидії. За підсумками роботи складено протокол засідання комісії.

 Сектором контролю за правильністю призначення і виплати пенсій за період з 08.08.2011р. по 12.08.2011р. було перевірено 39 нових справ призначення пенсій та 39 перерахунки пенсій.

 На прийом звернулося 3 особи з приводу можливості перерахунку пенсій та 1 особа з призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною.

Відділом автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат:

- відкрито 104 нових особових рахунків отримувачів допомог, 277 особових рахунків;

- видано довідки про перебування чи не перебування громадян на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як отримувачів державних соціальних допомог –22 довідки.

За минулий тиждень надано списків до банків та відділення зв’язку для зарахування на особові рахунки отримувачів на загальну суму на загальну суму 3 271 239,51 грн.

- Державна соціальна допомога сім’ям з дітьми – 2 552 223,32 грн.

- Тимчасова допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів – 158814,74грн.

- Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям – 151669,63 грн.

- Державна соціальна допомога дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства – 408531,82 грн.

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян повідомляє про проведену роботу на минулому тижню:

 

Видано посвідчень та дублікатів:

- „Член сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни” – 2-м особам;

- „Ветеран праці” – 2-м особам.

 А також проведена наступна робота:

 

- здійснено прийом громадян з питань надання пільг, згідно чинного законодавства:

1) з питань взяття на облік до ЄДАРП – 2 осіб;

2) з питань взяття на облік у зв’язку зі зміною місця реєстрації – 1 особи;

- видано 2 листа талонів на пільговий проїзд;

- направлено листів у зв’язку зі зміною місця реєстрації – 1 шт.

- проведено перевірку виконання графіку руху автобусів по перевезенню пільгових категорій громадян;

- здійснено надання звітів до головного управління за формами «4–пільга», «6–пільга» та звіт щодо автоматизованого звіряння даних ЄДАРП з наданими надавачів послуг;

- зроблена заявка до фінансового управління щодо пропозиції на фінансування пільг сім’ям загиблих в Афганістані та почесному громадянину міста на суму 645,00 грн.;

- зроблено довідки до Державного казначейства України щодо помісячних асигнувань;

- надано до фінансового управління розрахунок потреби по субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на 2012 рік;

- здійснена виплата компенсації на придбання твердого палива та скрапленого газу 4 особам на суму 1094,50 грн.;

- здійснено прийом актів звірянь від організацій-надавачів послуг щодо проведених розрахунків по оплаті додаткових відпусток, виплаті підвищених стипендій особам та по відшкодуванню вартості ліків та за надані стоматологічні послуги особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи за липень 2011 року;

- здійснено опрацювання списків померлих громадян.

 

 

Відділом бухгалтерського обліку з 08 по 12 серпня 2011р. профінансовано:

- Субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг та пільги -233 550 грн.;

- державну соціальна допомога сім’ям з дітьми – 3269838 грн.;

- капітальний ремонт інвалідам війни власних жилих будинків (квартир) – 15189 грн.;

- придбання санаторно-курортних путівок – 4720 грн.;

- пільгове перевезення автомобільним транспортом окремих категорій громадян – 71500 грн.;

- пільги на послуги зв’язку – 49000 грн.;

- вартість проїзду на оздоровлення учасникам ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи один раз на рік – 191 грн.;

- компенсацію за санаторно-курортне оздоровлення інвалідів – 362 грн.;

- матеріальну допомогу малозабезпеченим пенсіонерам та інвалідам – 740 грн.;

- пільги сім’ям загиблих в Афганістані та почесному громадянину міста – 645 грн.;

Спеціалістами відділу праці за період з 08.08.11р. по 12.08.11р. виконано наступні завдання:

- Проведена перевірка щодо дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці ТОВ «Сандра ЛТД».

- 03.08.2011 р. проведене рейдове обстеження 26 суб’єктів підприємницької діяльності у складі робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення. Чотири підприємці використовували найману працю без належного оформлення трудових відносин. Роботодавцям-порушникам рекомендовано протягом семи календарних днів укласти з найманими працівниками трудові договори та зареєструвати їх в Шосткинському міськрайцентрі зайнятості;

- зареєстровані колективний договір між адміністрацією та трудовим колективом ВАТ «ШЗХР» та ТОВ «Бакс»;

- проведена організаційна робота щодо надання кожним підприємством-боржником графіка погашення заборгованості із виплати заробітної плати;

- поведена експертиза колективних договорів ТОВ «Прогноз», ДНЗ №12 на відповідність вимогам чинного законодавства;

- надана інформаційно-консультативна допомога з питань оплати праці, трудових відносин, колективно-договірного регулювання;

- надані інформаційні звіти до головного управління праці та соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації згідно з встановленими термінами.

Сектором державних соціальних інспекторів в період з 08 по 12 серпня 2011р.:

- проведено 28 обстежень матеріально-побутового стану сімей з метою підтвердження їх права на отримання державної соціальної допомоги та житлової субсидії;

- здійснено 42 перевірки якості надання соціальних послуг громадянам фізичними особами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.04р. №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»;

- підготовлено і подано запит щодо отримання інформації про доходи на 1 особу до Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві. За підсумками роботи виявлено одне порушення по недостовірно наданої інформації про доходи;

- проведено перевірку 14 отримувачів щодо цільового використання допомоги при народженні дитини разом з відділом у справах сім’ї, дітей та молоді та органами опіки та піклування з метою виявлення неблагополучних сімей, які одержують вищезазначену допомогу.



18.08.2011 01:33

Источник: Портал управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради



Комментарии

1. bdfy - Незарегистрированный пользователь  Аноним (Гость) | 2012-02-23 в 00:58

хотя по самому названию четко видно, что она дается как просто семье, так и всем зарегистрированным



2. иван - Незарегистрированный пользователь  Аноним (Гость) | 2012-02-23 в 00:56

Какие-то бестолочи в минпраци написали "Заповнюється відповідним підприємством (організацією) або виконавчим органом сільської (селищної) ради за місцем реєстрації сім'ї" и довидка по Форме 4 перестала выдаваться семье, которая не проживает по месту регистрации, т.е. долбонутые жеки не дают эту довидку в райсобез, которые блокируют начисление льгот за комуналку по месту фактического их потребления. Щоб они под...ли тупые бюрократы




Ваше имя:
Ваш e-mail:
Текст комментария:
Для успешной отправки комментария введите цифры которые изображены на картинке.
Для успешной отправки сообщения
введите цифры которые Вы видите на картинке.


Ваш комментарий может быть отправлен на премодерацию.
Запрещены комментарии и ссылки не по теме новости.
Запрещено употребление нецензурных и матерных слов, оскорбления...

 

ІНДУСТРІАЛЬНИЙ ПАРК "СВЕМА"

 

 

ІНВЕСТИЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ

 

 

ПРЕЗЕНТАЦІЙНИЙ ВІДЕОРОЛІК
ІНДУСТРІАЛЬНОГО ПАРКУ "СВЕМА"

 

 

ЄДИНЕ ІНВЕСТИЦІЙНЕ ВІКНО

(Investment window) 

 

 

ВІРТУАЛЬНА ВИСТАВКА
ПРОМИСЛОВИХ

ПІДПРИЄМСТВ МІСТА

 

 

ПРЕЗЕНТАЦІЙНИЙ ВІДЕОРОЛІК

МІСТА  ШОСТКА


 

ФОТОГАЛЕРЕЯ

 

 

 

СТОРІНКИ ІСТОРІЇ ШОСТКИ

 

 


 

ПОРТАЛ УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА

СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ


 

 

ЦЕНТР СОЦІАЛЬНИХ СЛУЖБ

ДЛЯ СІМЇ, ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ

 


 

 

ШОСТКИНСЬКА ОДПІ ІНФОРМУЄ

 


 

ШОСТКИНСЬКИЙ КРАЄЗНАВЧИЙ МУЗЕЙ


 

ЦЕНТР ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ

 


 

ШОСТКИНСЬКА МІСЬКА ЦБС

 

 

ШОСТКИНСЬКА ДИТЯЧА

ШКОЛА МИСТЕЦТВ

 

 

МАЛА АКАДЕМІЯ НАУК

 

 

 

СТАНЦІЯ ЮНИХ НАТУРАЛІСТІВ

 

 


 

МОЛОДІЖНА ДОРАДЧА РАДА

 

 

ШОСТКИНСЬКА МІСЬКА

ОРГАНІЗАЦІЯ  УСВА

 


 

 

 

 

 

 

ПОГОДА

 

 

 

 

 

 


Цей веб-сайт створений відповідно до проекту "Створення системи ефективного управління муніципальною економікою шляхом запровадження сприятливих інвестиційних умов в пріоритетних сферах економічної діяльності", що є переможцем IV Всеукраїнського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування 2006 р.

УВАГА! При використанні матеріалів сайту гіперпосилання на www.shostka-rada.gov.ua є обов'язковим

© 2007 Ідея й структура: Артем Серенок
© 2007-2014 Технічний супровід: "Шостка.NET"