Сайт в режимі тестування та наповнення. Стара версія доступна за посиланням: old.shostka-rada.gov.ua

Кіберполіція розповідає про типові випадки шахрайства під час коронавірусу

28/04/20

Найчастіше спекулюють на товарах індивідуального захисту, розповсюджують фейки, роблять СМС-розсилку та телефонують громадянам з різними шахрайськими повідомленнями. Тому, кіберполіція надала рекомендації як вберегтись від подібного шахрайства.

 

Під час карантину при короновірусі збільшилась кількість шахрайських випадків. Тільки з початку карантину до сервісної служби кіберполіції надійшло більше сотні звернень громадян щодо шахрайських дій під час купівлі засобів індивідуального захисту. Ще більше звернень щодо фейків.

 

Також останнім часом збільшилися випадки обману з боку шахраїв, які видають себе за менеджерів банку (ПриватБанк, Ощадбанк та ін.) та пропонують в зв`язку з карантином знизити відсотки за обслуговування карток або за кредитними договорами, вони пропонують заходити в онлайн кабінет та робити під диктовку деякі операції – в такому випадку одразу відмовляйтесь від спілкування та телефонуйте на гарячу лінію свого банку!  

 

ЗАПАМ`ЯТАЙТЕ –  ПРАЦІВНИК БАНКУ  не дзвонить і не відправляє повідомлень, щоб попросити клієнтів вказати номер банківської карти, термін її дії, ПІН-код або CVV2-код карти, пароль в Приват24, або особистий кабінет обслуговуючого банку, а також паролі, що надходять в SMS. Для отримання переказу на карту за продаж товару необхідно назвати тільки номер карти.

 

Вимоги назвати інші дані (CVV2-код, термін дії карти, баланс або тип карти) для переказу грошей на карту повинні викликати у вас підозри, також для отримання коштів ні в якому разі не робіть ніяких маніпуляцій на банкоматі під диктовку будь кого (покупця, продавця або нібито працівника банку).