З метою надання соціальних послуг у форматі «Прозорий офіс» та впровадження нових форм обслуговування громадян Шосткинське об’єднане управління Пенсійного фонду України Сумської області повідомляє, що в приміщенні Центру надання адміністративних послуг міста Шостка за адресою: вул. Горького, 14 А створено робоче місце для надання консультативних послуг з питань пенсійного забезпечення.
Графік прийому громадян з питань пенсійного забезпечення: середа, п’ятниця – з 9.00 до 12.00 години.
Перелік соціальних послуг, які надаються спеціалістами Шосткинського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Сумської області:
- надання довідкової інформації (номери телефонів, адреси органів Пенсійного фонду, режим роботи, порядок звернень на прийом, попередній запис на прийом тощо);
- попередній запис на прийом до керівництва управління або керівників структурних підрозділів управління;
- надання консультацій, роз’яснень щодо застосування законодавства про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, пенсійне забезпечення, прав та обов’язків платників ЄСВ та застрахованих осіб;
- прийом замовлень на видачу довідок: про розмір пенсії, про перебування на обліку, про заробітну плату за формою ОК5 (ОК2, ОК7);
- видача виготовлених довідок, оригіналів трудових книжок;
- допомога в заповненні та прийом анкети на виготовлення пенсійного посвідчення;
- видача пенсійного посвідчення;
- надання переліку документів, необхідних для призначення (перерахунку пенсій), допомоги на поховання;
- прийом документів для проведення попередньої оцінки права особи на призначення пенсії, її перерахунок;
- прийом заяв про надання допомоги у витребуванні документів, необхідних для підтвердження страхового стажу, заробітної плати для призначення (перерахунку) пенсій;
- прийом заяв та документів щодо:
– переведення виплати пенсії за новим місцем проживання;
– виплати пенсії за довіреністю;
– зміни способу виплати пенсії;
– поновлення виплати пенсії;
– перерахунку призначених пенсій;
– встановлення пенсії за особливі заслуги перед Україною;
– виплати недоотриманої пенсії.
- забезпечення доступу до електронних сервісів Пенсійного фонду України, надання допомоги в користуванні ним.
Додаткову інформацію Ви зможете отримати за телефоном: 7-05-54.