Сайт в режимі тестування та наповнення. Стара версія доступна за посиланням: old.shostka-rada.gov.ua

До уваги громадян!

01/06/17

З метою надання соціальних послуг у форматі «Прозорий офіс» та впровадження нових форм обслуговування громадян Шосткинське об’єднане управління Пенсійного фонду України Сумської області повідомляє, що в приміщенні Центру надання адміністративних послуг міста Шостка за адресою: вул. Горького, 14 А створено робоче місце для надання консультативних послуг з питань пенсійного забезпечення.  

 

 

Графік прийому громадян з питань пенсійного забезпечення: середа, п’ятниця – з 9.00 до 12.00 години.

 

Перелік соціальних послуг, які надаються спеціалістами Шосткинського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Сумської області:

  • надання довідкової інформації (номери телефонів, адреси органів Пенсійного фонду, режим роботи, порядок звернень на прийом, попередній запис на прийом тощо);
  • попередній запис на прийом до керівництва управління або керівників структурних підрозділів управління;
  • надання консультацій, роз’яснень щодо застосування законодавства про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, пенсійне забезпечення, прав та обов’язків платників ЄСВ та застрахованих осіб;
  • прийом замовлень на видачу довідок: про розмір пенсії, про перебування на обліку, про заробітну плату за формою ОК5 (ОК2, ОК7);
  • видача виготовлених довідок, оригіналів трудових книжок;
  • допомога в заповненні та прийом анкети на виготовлення пенсійного посвідчення;
  • видача пенсійного посвідчення;
  • надання переліку документів, необхідних для призначення (перерахунку пенсій), допомоги на поховання;
  • прийом документів для проведення попередньої оцінки права особи на призначення пенсії, її перерахунок;
  • прийом заяв про надання допомоги у витребуванні документів, необхідних для підтвердження страхового стажу, заробітної плати для призначення (перерахунку) пенсій;
  • прийом заяв та документів щодо:

–       переведення виплати пенсії за новим місцем проживання;

–       виплати пенсії за довіреністю;

–       зміни способу виплати пенсії;

–       поновлення виплати пенсії;

–       перерахунку призначених пенсій;

–       встановлення пенсії за особливі заслуги перед Україною;

–       виплати недоотриманої пенсії.

  • забезпечення доступу до електронних сервісів Пенсійного фонду України, надання допомоги в користуванні ним.

 

Додаткову інформацію Ви зможете отримати за телефоном: 7-05-54.

 

До уваги громадян!

14/09/15

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану по Шосткинському району Шосткинського міськрайонного управління юстиції повідомляє, що з  метою оптимізації процесу надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації актів  цивільного стану та створення сприятливих умов для їх отримання, Міністерство юстиції України наказом № 1187/5 від 09.07.2015 запровадило пілотний проект щодо подання заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет.

Всі відділи державної реєстрації актів цивільного стану Сумської області  стали учасниками пілотного проекту.

Через мережу Інтернет з використанням веб-порталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» передбачена можливість подання фізичними особами до відділів державної реєстрації актів цивільного стану заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану з накладенням електронних цифрових підписів або звернень щодо формування таких заяв через мережу Інтернет з використанням веб-порталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» та розгляд таких заяв чи звернень.

Веб-портал є офіційним сервісом щодо подачі заяв або звернень, працює цілодобово  у режимі он-лайн та є доступним усім користувачам мережі Інтернет.

Користувачем Веб-порталу може бути будь-яка фізична особа, яка зареєструвалась на Веб-порталі та звертається з питань у сфері державної реєстрації актів цивільного стану та/або за інформаційно-консультативною підтримкою.

З використанням функціональних можливостей Веб-порталу користувач може:

– заповнити заяву чи звернення для їх подальшого надсилання безпосередньо засобами Веб-порталу до відділів державної реєстрації актів цивільного стану;

– надіслати до відділів державної реєстрації актів цивільного стану скан-копії документів, необхідних для державної реєстрації актів цивільного стану, внесення змін до актових записів, їх поновлення та анулювання, у форматі, придатному для роздрукування або зчитування цих документів в електронному вигляді;

– здійснити попередній запис на відвідування відділу державної реєстрації актів цивільного стану із зазначенням зручних дати і часу;

– оплатити з використанням платіжних систем послуги відділів державної реєстрації актів цивільного стану;

– отримати консультації працівників відділу державної реєстрації актів цивільного стану щодо надісланих через Веб-портал заяв або звернень.

Заяви повинні містити електронний цифровий підпис фізичної особи або бути підписаними під час її особистого звернення до відділу державної реєстрації актів цивільного стану.

За достовірність даних, поданих до відділів державної реєстрації актів цивільного стану через Веб-портал, відповідає користувач.

Оплата вартості послуг зв’язку (послуг операторів телефонного зв’язку, Інтернет-провайдерів тощо) та інших послуг, пов’язаних із забезпеченням їхніх технічних можливостей для користування Веб-порталом, здійснюється користувачами на загальних підставах.

 

 

 

 

Відділ держаної реєстрації актів цивільного стану

по м. Шостка  Шосткинського                                                        Олбок О.В.

міськрайонного управління юстиції у Сумській

області

 

Інші новини